Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNews25 milioni di motivi per esse ringraziati in Charlottesville, induve ci hè...

25 milioni di motivi per esse ringraziati in Charlottesville, induve ci hè una responsabilità per l’odiu


Dui ghjorni prima di Thanksgiving, un ghjuridicu civile in Charlottesville, Virginia, hà trovu i supremacisti bianchi rispunsevuli di a lege statale per cuspirazione per urganizà una manifestazione violenta “Unite the Right” trasformata in rivolta chì hà lasciatu una donna morta è decine di ferite in 2017.

Questu hè statu un terribile periodu di quattru anni. È in parechji modi, simu più divisi cum’è nazione chè no eramu in quellu weekend fatidicu quandu i naziunalisti bianchi, i membri di u Ku Klux Klan, i neonazisti è i supremacisti bianchi sò andati in e strade di l’idilliaca Charlottesville per sputà l’odiu.Anu ancu scontru assai ostaculi in a strada. mutilatu è assassinatu

Ricurdativi, questu era un avvenimentu pianificatu per prutestà a decisione di sguassà una statua di u supremacista biancu è u Gen. Confederate Robert E. Lee da a piazza publica. E torche chì portavanu evocavanu l’orrori di linciamenti di folla in l’ultimi anni è manifestazioni di Ku Klux Klan. Era deliberatu. Circavanu di trasmette un missaghju.

È mentre centinaie d’elli marchjavanu per e strade, cantavanu:

Ùn sarete micca u nostru rimpiazzamentu “.

Finisci l’immigrazione.

“Sangue è terra”

“Le nostre strade”.

“A vita bianca conta”.

“I Ghjudei ùn ponu micca rimpiazzà noi”,

Ùn eranu micca canti nantu à un munumentu. Ùn eranu micca quì per sfidà a rimuzione di una statua. Eranu quì per rivendicà a so America – u so biancu,America cristiana. Fighjenu fieru u so razzisimu.

Ora paganu.

Ogni centesimu di i più di $ 25 milioni chì a ghjuria hà attribuitu in danni punitivi à quelli contru-manifestanti chì sò stati feriti manda un…



Source: 25 milioni di motivi per esse ringraziati in Charlottesville, induve ci hè una responsabilità per l’odiu

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments