Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNews32 lezioni avemu amparatu nantu à a settimana 11 in a stagione...

32 lezioni avemu amparatu nantu à a settimana 11 in a stagione NFL 2021. U caos persiste mentre i squadre di punta si sguassate


I 32 cose chì avemu amparatu da a settimana 11 di a stagione NFL 2021:

1. Quale hè u numeru 1 ? Nisuna idea. Questu ùn hè micca u football universitariu. Georgia tene u casu. Quattru squadre di u primu postu – i Buffalo Bills, Tennessee Titans, Dallas Cowboys è Green Bay Packers – persu dumenica. E lighe di punta di a divisione anu persu 11 partite in l’ultime trè settimane in squadre chì ùn anu micca record di vittorie. A NFL, cum’è avete prubabilmente intesu, hè una liga chì valore a parità è u scopu di ottene tutti à.500. Ebbè, 9-8. O 9-8. Avete capitu.

2. Ùn hè micca chì u misteru chì circundava a stagione 2021 ùn hè micca divertente per vede. Sicondu a NFL, 23 partiti sò stati decisi cù un puntu di vincitore di u ghjocu nantu à u ghjocu finali – a maiò parte in questu puntu di una stagione da quandu a NFL è AFL si fusionanu in 1970.

3. Chì eranu i più grandi vincitori di dumenica ? I Cardinali di l’Arizona eranu i più grandi vincitori di u ghjocu di dumenica. Anu migliuratu u so record à 9-2 malgradu QB1 Kyler (ankle), essendu fora per a terza settimana consecutiva. Ma QB2 Colt McCoy è Co. hà assicuratu una preziosa vittoria in strada di divisione in Seattle, hà saltatu i Packers per u primu postu in a classifica NFC è – sopra à tuttu – hà guadagnatu à Murray è WR DeAndre Hopkins (hamstring) una settimana extra di riposu da u Cards. ottene a settimana 12 off.

4. Accogliamu l’Indianapolis Colts RB Jonathan Taylor in prima linea di a cunversazione MVP dopu a so prestazione di cinque touchdown in u smantellamentu 41-15 di dumenica di i Bills in Buffalo. Taylor hè diventatu u primu ghjucadore in a liga quist’annu per correre per più di 1000 iarde – hè subitu finu à 1122 dopu un ghjornu di 185 iarde in terra – è ancu guida a NFL cù 1444 iarde da scrimmage è 15 TD.

4a. Taylor hè più. Dopu à Adrian Peterson (2007-08), Taylor hè diventatu u primu ghjucadore cù almenu 1000 yards rushing, è 10 TDs in e stesse duie stagioni. Taylor si unisce ancu à u Hall of Famer è u MVP di a liga 2006, LaDainian Tomlinson, cum’è l’unicu ghjucadore cù ottu partite consecutivi cù più di 100 iarde da scrimmage è un TD veloce in una stagione.

4b. Ùn ci vole micca trascuratà l’impurtanza di Taylor à i Colts. I Colts sò avà à 6-2 dopu u so debut 0-3 mentre chjudevanu in Tennessee in u ghjocu AFC South è a caccia di wild card. U calendariu ùn hè micca finitu cù i Tampa Bay Buccaneers chì visitanu Indianapolis in a settimana 12.

5. Menu impressiunanti – ma solu ligeramente – era a prestazione di quattru TD di Los Angeles Chargers RB Austin Ekeler (è 115 iarde da scrimmage) in u trionfo di i Bolts 41-37 sopra i Pittsburgh Steelers. Questu hè u so primu ghjocu di corsa è riceve in 10 anni.

6. Tuttavia Ekeler era in un rolu di supportu à u QB Justin Herbert (382 yards, 3 TDs passendu è 90 yards in corsa), chì manteneu LA (6-4) in unu di i posti wild-card di l’AFC mentre cacciava Pittsburgh da u campu per avà.

7. Cowboys-Chiefs hè statu largamente inquadratu cum’è u ghjocu di a settimana … cusì – naturalmente – Dallas QB Dak Prescott è u contraparte di Kansas City, Patrick Mahomes, si sò cumminati per cuntà cinque turnovers è zero TD in a vittoria 19-9 di KC. Questu hè esattamente ciò chì tutti aspettavanu.

7a. Ùn significa micca chì u Arrowhead Stadium ùn era micca un locu induve ci era grandi prestazioni difensive. Chiefs DL Chris Jones hà licenziatu Prescott 3 ½ volte, mentre chì i Cowboys LB Micah Parsons hà saccatu Mahomes duie volte, cimentendu ancu a so presa cum’è presuntivu rookie difensivu di l’annu.

7b. Tuttavia, a difesa di Kansas City hà vintu u ghjornu. Anu tenutu Dallas à solu nove punti è 276 iarde per a stagione. Cowboys hà apertu u ghjornu à l’offensiva di puntuazione n.

8.Hè torna u campionu di l’AFC East. Dopu una vittoria 25-0 annantu à l’Atlanta Falcons ghjovi, i New England Patriots sò tornati à a so pusizioni divisionale abituale.

9. A vittoria di 25 punti da i Patriots hà mantinutu u so margine di vittoria mediu di 25 punti durante una serie di cinque vittorie.

10. Dapoi a settimana 9, nisuna squadra di Falcons hà puntuatu un TD. I Falcons sò stati scunfitti da 68-3 annantu à e duie settimane precedenti. Ùn avianu micca mancatu a zona finale consecutivamente in 34 anni.

11. Atlanta ùn era micca chjusu in casa in u 1988 prima di ghjovi.

12. In 26 partenze contr’à i Vikings, Packers QB Aaron Rodgers hà 54 passaggi TD è sette INT – u megliu rapportu chì ogni passatore hà contr’à ogni avversu unicu in a storia di a NFL – dopu avè chjappu in l’aria quattru volte dumenica.

13. Ma in a so 10 staghjoni principia, Minnesota QB Kirk Cousins ​​vanta una stella stellare 21-to-2 TD / INT. In l’ultimu viaghju di i Vichinghi, Cousins ​​guasgi sò stati arrubati. In ogni casu, i replays anu annullatu a so scelta, è guidò a so squadra à u gol di campu vincitore contr’à Green Bay. Resturatu à .500, i Vikes puderanu esse un squadra NFC di u sicondu livellu – per avà – ma sò avà stallati cum’è a sesta sumente di a cunferenza.

14. A squadra di trasmissione superiore di CBS di Jim Nantz è Tony Romo duverebbe vulsutu chjamà malati dopu chì i Ravens QB Lamar Jackson hè statu esclusu dumenica matina cù una malatia persistente non-COVID-19 per u matchup di Baltimore cù i Chicago Bears. Ma Nantz è Romo anu publicatu, cum’è i veri prufessiunali, ancu s’ellu anu avutu pensatu chì coprenu un partitu di pre-stagione durante un sbadigliu 16-13 vintu da i Ravens è QB2 Tyler Huntley … chì hà passatu a maiò parte di a ghjurnata opposta da Andy Dalton dopu. U rookie di Chicago Justin Fields hè statu scunfittu da una ferita à a costa.

15. Ottu perdite consecutivi per l’Orsi sò stati soffrenu dopu un addiu. Rimarchevule.

16. I Ravens sò avà 13 vittorie in successione contr’à i nemici NFC. In a storia di a NFL, solu i Patrioti anu avutu una serie di vittorie interconferenze più longu (2005-09).

17. Impurtante, Baltimore (73-3) hà avà i Titani per mezu di una partita per u megliu record di l’AFC.

18. Jacksonville Jaguars volenu evità cumplitamenti e squadre NFC. I Jags anu patitu a so 14a perdita consecutiva contr’à e squadre NFC cù a scunfitta dumenica à i San Francisco 49ers. Jacksonville hà persu 44 di 51 partite precedenti contr’à NFC.

COVID19. Sempre in furia. A NFL hè sempre affruntà stu prublema. Prescott hà parlatu per Amari Cooper (un ghjucatore micca vaccinatu chì ùn era micca permessu di participà à u ghjocu di dumenica). Amari mancherà a settimana 12, postu chì a liga cambia i so protokolli di virus. U quarterback di Steelers Ben Roethlisberger hè statu liberatu da u DE di i Chargers Joey Bosa. Minkah Fitzpatrick di Pittsburgh, invece, ùn era micca. In un sforzu winnable, Browns RB Nick Chubb era ancu di ritornu in u campu.

20. In i so trè ultimi partiti, i Bills anu avutu nove turnovers.

21. Chì squadra mortale sò diventati i Philadelphia Eagles quandu sò in terra! Hanu appiccicatu 242 yards rushing – trè ghjucadori eclissi 60 individualmente – dumenica nantu à i New Orleans Saints, chì cuminciaru a ghjurnata cù a difesa rushing No. 1 di a liga (72,9 permessi per ghjocu).

22. Chì ghjè u Statu di a Settimana? Dopu à i Patrioti di u 1978, era a prima volta di l’Eagles chì correvanu per più di 175 iarde in partiti consecutivi.

23. L’Eagles è i Santi facenu parte di un scrum NFC di cinque squadre – ognuna cù cinque vittorie – in lotta per l’ultimi dui wild cards di a cunferenza in u mumentu.

24. Era difficiule di ùn pensà à l’Università di Georgia. L’ex cumpagni di squadra in Atene (RBs Chubb, D’Andre Swift, Lions) anu arrubbatu u spettaculu in u ghjocu di Cleveland dumenica, chì i Browns vincenu 13-10. Swift è Chubb cumminati per 285 yards è dui touchdowns da u scrimmage.

25. U QB di salvezza Tim Boyle hà fattu u so primu principiu NFL per Detroit senza vittorie … è hà finitu cù 77 iarde di passaghju è un paru d’intercepzioni. I Lions ùn anu ancu vintu un ghjocu senza Matthew Stafford – iè, un altru pruduttu Georgia – sottu u centru da u 2010.

26. Ci vole à dumandassi ciò chì i Bulldogs, chì sò u più altu classificatu in a liga, farianu contr’à questi patetici Leoni.

27. Ryan Tannehill, quarterback di Titans, hè statu marcatu un record quattru volte dumenica. In i so 37 principii da quandu unitu à Tennessee, Ryan Tannehill ùn avia mai statu capace di lancià più di 2 INT per ghjocu. Ùn ci hè nimu più impurtante chè Derrick Henry, u currendu feritu.

28. Niners WR Deebo Samuel hà avutu una stagione statisticamente à parità cù l’anni d’oru di Jerry Rice da u Golden Gate. Samuel era solu capaci di catturà una cattura di 15 iarde in Jacksonville. Hè perchè Samuel era u primu squadra è hà suscitatu u backfield di San Francisco. Samuel corse per un enorme 79 iarde in ottu carri. Hè stu tipu di spiritu è ​​di determinazione chì ponu fà a squadra una forza per cuntà in u trattu finale.

29. Ùn finirà micca bè per Russell Wilson, QB. Dapoi u draft 2012 di Wilson, i Seahawks sò andati 3-7. Solu Detroit hè peghju in questu NFC.

30. Chì era a scelta di l’annu ? I CB di Colts Xavier Rhodes (Colts) è Kenny Moore II (Colts) si sò uniti per presentà i so casi … o forse sò solu à circà una carriera post-NFL volleyball.

31. Avete a Settimana di Thanksgiving, dunque esse grati … salvu sì sì u Bears Lions Raiders Cowboys Saints o Bills. Tutti anu persu dumenica. Tutti anu da alzà è andà in Turkey Day. Ùn avete bisognu di stà troppu longu nantu à a L, almenu per avà.

32.“Sò stufa. “Vogliu solu esse quì quandu succede, hè tuttu ciò chì vogliu”, hà dettu Derek Carr, un quarterback di Las Vegas. Ùn deve micca finisce cusì ogni volta. Carr si lamentava chì i Raiders perdevanu u terzu ghjocu consecutivu, è micca e cose 32 settimanali.

***

Segui Nate Davis di USA TODAY via Twitter @ByNateDavis.

Fonte: USAToday.com

A post 32 lezioni avemu amparatu nantu à a settimana 11 in a stagione NFL 2021. U caos persiste cum’è e prime squadre cascanu apparsu prima nantu à News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/32-lessons-we-have-learned-about-week-11-in-2021-nfl-season-chaos-persists-as-the-top-teams-tumble/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments