Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsA Corte Suprema senterà a disputa annantu à a legge di l'identità...

A Corte Suprema senterà a disputa annantu à a legge di l’identità di l’elettore di North Carolina


A Corte Suprema di i Stati Uniti hè stata annunziata u marcuri, chì anu da sente Un casu induve i Republicani di a Carolina di u Nordu anu purtatu u dirittu di difende a lege d’identificazione di l’elettori di u statu.

Sta lege hè stata aduttata in u 2018. Esige chì tutti avè una identificazione fotografica valida in North Carolina per vutà. U capitulu di u statu di u NAACPIt hè statu subitu contestatu, affirmannu chì una tale clause afecta in modu sproporzionatu à l’elettori neri è l’elettori Latinx.

Da tandu, i legislaturi republicani di u statu anu presentatu una lagnanza chì u guvernatore Roy Cooper è u procuratore generale di u statu Joshua Stein – tramindui Democratici – ùn anu micca difesu bè a lege contr’à tali sfide legali. I legislaturi anu cercatu di participà à a difesa contr’à u prucessu di NAACP. Dopu à a decisione di u 4th Circuit Court of Appeal chì ùn anu pussutu intervene, a legislatura cuntrullata da u GOP hà sappiutu piglià u cuntrollu. dumandòIn Aostu, a Corte Suprema hà intesu e dumande.

In a so dumanda, i legislaturi anu citatu l’uppusizione di u guvernatore à a lege, chì hà vetu solu per avè a legislatura annullate a so decisione.

Nuvembre scorsu, l’elettori anu vistu segni d’identificazione di l’elettori in Ruckersville. U marcuri, a Corte Suprema di i Stati Uniti hà dettu chì averia à sente un appellu in quantu à a lege d’identità di l’elettore di Carolina di u Nordu.
Bill Clark via Getty Images

“In a so dichjarazione di veto, hà dichjaratu …



Source: A Corte Suprema senterà a disputa annantu à a legge di l’identità di l’elettore di North Carolina

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments