Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsA Docuserie 'Black & Missing' hè una sveglia per l'America

A Docuserie ‘Black & Missing’ hè una sveglia per l’America


“Semu motivati ​​​​per aiutà queste famiglie chì ùn anu micca altre strade, in nessun altru locu per vultà”, disse Natalie Wilson. “Ùn ricevenu micca e risorse da e forze di l’ordine, è i media ùn copre micca a so storia. Hè per quessa chì a Fundazione Black & Missing hè stata creata, per esse difensori di queste famiglie “.
HBO

U marti, a docuserie in quattru parti “Black and Missing” debuta nantu à HBO, chronicle u viaghju di duie cugnate chì portanu cuscenza à i casi di persone nere mancanti ignorate da e forze di l’ordine è da i media naziunali. Derrica Wilson è Natalie Wilson sò i cofundatori. Black & Missing FoundationÈ nantu à a so ricerca di riunite e famiglie, cambia a narrativa di i neri mancanti.

Dirigita da a cineasta vincitrice di l’Emmy Geeta Gandbhir è a ghjurnalista Soledad O’Brien, a serie mette in risaltu diversi casi è e sfumature chì li distinguenu, cumprese l’impatti di a cura in linea è a viulenza domestica. Gandbhir hà dettu chì in “Black and Missing”, hà cercatu di affruntà i prublemi strutturali è sistemichi cum’è u status di disabilità, u sessu, a classe è più.

“In l’Episodiu 1, ci focalizemu nantu à a polizia, l’applicazione di a lege, u razzisimu sistemicu in l’applicazione di a lege, è l’etichettatura di i zitelli neri è marroni cum’è scappati. In l’episodiu 2, ci concentremu veramente nantu à i media, u preghjudiziu razziale è u sindromu di a donna bianca mancante “, disse Gandbhir. “In l’episodiu 3, ci focalizemu assai nantu à …



Source: A Docuserie ‘Black & Missing’ hè una sveglia per l’America


https://gt-ride.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments