Kerry Kelly Novich hè stata cresciuta da una di e stelle più iconiche di l’era d’oru di Hollywood – ma ella insistia chì a so zitiddina era “ordinaria”.

Gene Kelly, l’amata omu di canzone è di ballu chì hà ghjucatu in filmi cum’è “Singin’ in the Rain”, “On the Town”, “Anchors Aweigh” è “An American in Paris”, hè mortu in u 1996 à l’età di 83 anni. A so carriera di successu in Hollywood hà sbulicatu mezu seculu è hè apparsu in 45 filmi. Hè veneratu oghje cum’è un innovatore in a danza cinematografica.

Kerry Novich ùn hà micca seguitu i passi di u so babbu, ma hà fattu una carriera per ella stessa chì celebra u so amore per a famiglia. Cum’è un zitellu, adulescente è psicoanalista adultu, cù più di 55 anni di sperienza, scrive ancu. U so maritu è ​​ella hà recentemente cullaburatu per creà “Muscle Emotional”: Parenti Forti è Figlioli Forti. Ella disse chì hè destinatu à “genitori è nanni, è ancu i prufessori”.

Fox News hà intervistatu Kerry Novich nantu à a so zitiddina cù a stella è nantu à i primi anni di a Marina. Hà parlatu ancu di cumu l’hà influenzatu Hollywood.

DEAN MARTIN ÙN ASSISTIU À L’INAUGURAZIONE DI JFK PER QUELLA RAGIONE, DOC REVELA: “ERA PIUSSU NOTEVOLE”

Fox News Cumu avete capitu chì u vostru babbu era unicu da tutti l’altri papà quandu era zitellu?
Kerry Kelly Novick Ebbè, una cosa di cresce in Beverly Hills hè chì u babbu o a mamma di quasi tutti era in l’affari di spettaculu. Allora ùn era micca cusì diversu.

Pensu chì era più una realizazione chì per u restu di u mondu, tutti …