Wednesday, December 8, 2021
Google search engine
HomeNewsA frica di u Sud trova una nova variante di COVID-19 cù...

A frica di u Sud trova una nova variante di COVID-19 cù a “Constellation of Mutations”


Una nova variante di coronavirus I ricercatori in Sudafrica anu scupertu a ceppa, chì hè sospettata di esse altamente mutazionale. A scuperta hà causatu preoccupazione trà i scientisti è pò avè digià suscitatu un aumentu di i casi in l’area di Johannesburg.

Sta variante hè cunnisciuta cum’è a variante “B1.1.529”. Hè cunnessu à 22 casi sudafricani pusitivi finu à avà, è ancu i casi di Botswana è Hong Kong trà i turisti di quellu paese.

“Pudete esse assicurati chì mentre a ghjente si move in e prossime settimane, questu [variant] sarà tuttu finitu “, u duttore Joe Phaahla, ministru di a salute di u Sudafrica, hà dettu ghjovi in ​​un briefing per i ghjurnalisti. “In l’ultimi quattru o cinque ghjorni, ci hè statu più di una crescita esponenziale [in cases].”

Ci sò parechje varianti è mutazioni di COVID-19 chì anu suscitatu preoccupazione, cum’è u virus delta altamente trasmissibile. L’ufficiali in a salute sò preoccupati chì e novi ceppi di coronavirus puderanu scappà di l’efficacità di i vaccini. Questa hè una preoccupazione maiò per i funzionari perchè teme chì u virus pruvucarà malatie gravi o morte.

Tulio de Oliveira, prufissore di a Rete Sudafricana per a Surveglianza Genomica, hà dettu chì a nova variante annunziata ghjovi hà una “constellazione assai inusual di mutazioni”, cumprese più di 30 mutazioni in i so proteini spike, chì hè rispunsevule per a trasmissibilità di u virus.

“Pudemu vede chì a variante hè …



Source: https://gt-ride.com/south-frica-finds-new-variant-of-covid-19-with-constellation-of-mutations/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments