Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsA ghjuria detene e Farmacie Responsabili di u Role in Crisi Oppioidi

A ghjuria detene e Farmacie Responsabili di u Role in Crisi Oppioidi


CLEVELAND (AP) – E farmacie CVS, Walgreens è Walmart anu distribuitu imprudente quantità massive di pillole per u dolore in dui contee di l’Ohio, un ghjuridiu federale hà dettu u marti in un verdict chì puderia dà u tonu à i guverni di a cità è di u cuntatu di i Stati Uniti chì volenu rende e farmacie rispunsevuli di a so. roli in a crisa di oppioidi.

I cunti di Lake è Trumbull accusavanu e trè catene di farmacie per ùn avè micca firmatu l’inundazione di pillole chì anu causatu centinaie di morti per overdose è custavanu ognuna di i dui contee circa $ 1 miliardi, hà dettu u so avvucatu, chì in tribunale hà paragunatu a dispensazione di e farmacie à una gumball machine.

I ghjudici federali determinaranu quantu e cumpagnie di farmacia devenu pagà per danni in primavera.

Hè a prima volta chì e cumpagnie di farmacia anu cumpletu un prucessu per difende si in una crisa di droga In l’ultimi 20 anni, chì hà uccisu a mità di milione di americani.

Anu cunvintu u ghjuridicu chì e farmacie eranu un grande fastidiu per via di a manera chì dispensavanu i medicazione per u dolore à i so residenti.

“A lege impone à e farmacie di esse diligenti in u trattu di droghe. Stu casu duveria esse una sveglia chì u fallimentu ùn serà micca accettatu “, disse Mark Lanier, un avucatu di i cunti.

“U ghjuria hà sonatu una campana chì deve esse intesu in tutte e farmacie in America”, Lanier…



Source: A ghjuria detene e Farmacie Responsabili di u Role in Crisi Oppioidi

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments