NEWL’articuli di Fox News ponu esse ascoltati avà!

I travagliadori federali cumpresi l’impiegati di l’Amministrazione di u Trasportu è di a Sicurezza devenu esse cumplettamente vaccinati contr’à COVID-19 u luni. Questu suscita preoccupazioni per a mancanza di staff in l’aeroporti, postu chì parechje persone viaghjanu à Thanksgiving è e vacanze.

L’ordine esecutivu di u presidente Biden entra in vigore u luni, ma da a settimana passata, un 40% stimatu di l’agenti TSA in l’aeroporti ùn eranu micca vaccinati contr’à COVID-19, cù a Federazione Americana di Impiegati di u Guvernu avvistendu di una putenziale penuria di persunale durante e vacanze.

RINGRAZIAMENTI HURRDLES: SURGE in A DOMANDA, AERLINE STAFFING WEES PUDERIA AVER IMPATTE

“Ùn seranu micca pronti per Natale se si sbarazzanu di tutti quelli chì sceglienu micca di vaccinà”, Hydrick Thomas, u presidente di a divisione di a Federazione Americana di Impiegati di u Guvernu chì rapprisenta l’ufficiali di sicurezza aerea, hà dettu à Bloomberg News a settimana passata.

“Se ùn accoglienu micca l’impiegati durante queste vacanze chì venenu nantu à noi, avemu da avè un prublema cù u prucessu di screening”, disse Thomas.

U rapprisentante John Katko è u Senatore Roger Wicker da Miss hà suscitatu preoccupazioni stu mese nantu à i prublemi di staffing potenziali chì puderanu affettà u settore di u trasportu.

Video

“Basatu annantu à u percentualità attuale di vaccinazione trà a forza di travagliu di a TSA, simu preoccupati per i putenziali disrupzioni chì un incumplimentu significativu di l’EO di u presidente puderia avè in l’operazioni di l’agenzia”, ​​Wicker è Katko anu scrittu à l’amministratore di TSA David Pekoske in una lettera cumuna. dumandendu infurmazioni nantu à qualsiasi “piani di contingenza” chì a TSA hà da trattà a potenziale “riduzzione considerableu di a so forza di travagliu” chì risulta da u mandatu.

Pekoske hà dichjaratu chì l’agenzia pò trattà di l’aumentu di i viaghjatori di vacanze indipendentemente da u mandatu di vaccinazione.

Pekoske hà dichjaratu chì u mandatu rende u viaghju più sicuru per tutti è megliu per tutti. “Allora, vedemu un aumentu abbastanza significativu in u numeru di i nostri ufficiali chì sò vaccinati, è sò assai cunvinta chì ùn ci sarà micca impattu per Thanksgiving.”

“Semu pronti”, Pekoske hà dettu à “Good Morning America” ​​di ABC, ma hà avvistatu chì i viaghjatori duveranu sempre aspittà i tempi di attesa longu per passà per a sicurità in l’aeroporti di u paese per via di l’aumentu di i viaghjatori di vacanze.

Compagnie chì si preparanu per un viaghju aumentatu di Thanksgiving Video

Sicondu l’Associazione Americana di l’Automobile, 53,4 Millioni di persone viaghjanu quist’annu. Segnerà a più grande crescita di un annu dapoi u 2005.

AAA hà dettu chì i viaghji di vacanze sò in crescita di 13% cumparatu cù 2020. Questu porta volumi in 5%. pre-pandemia livelli.

Amministrazione di a Sicurezza di u Trasportu (TSA).A compagnia aerea prevede di screening circa 20 milioni di persone durante u Thanksgiving.

4 CONSIGLI INTELLIGENTI PER TOUR DI GRAZIE

I ghjorni più occupati per l’imprese sò generalmente u marti è u marcuri prima è dopu à Thanksgiving, è dumenica dopu.

Ancu se u voluminu di viaghju hè improbabile di superà i livelli pre-pandemici, quasi 2,9 milioni di persone sò state verificate in i punti di cuntrollu di sicurezza TSA in tuttu u paese. Tuttavia, TSA hà dettu chì aspetta di vede un aumentu significativu di u trafficu durante a festa di Thanksgiving.

Aspittemu chì u viaghju di vacanze puderia esse à i livelli pre-pandemichi o vicinu. Per quessa, avemu preparatu u staffu è u suminatu per quelli viaghjatori di vacanze. Avemu implementatu tecnulugii chì aumentanu e capacità di rilevazione è riducenu u cuntattu fisicu, è hè ugualmente impurtante chì i passageri sò preparati cù cunsiglii di viaghju per l’esperienza di checkpoint più efficiente “, disse Pekoske. Cù l’aumentu di i tassi di vaccinazione generale è più fiducia in i viaghji di salute, videremu più persone chì viaghjanu. Allora pianificate in anticipu è esse gentile.

CLICCA QUI PER OTTENERE L’APP FOX NEWS

U situ web di TSA dichjara chì 273 travagliadori TSA anu infezione da COVID-19. Questi travagliadori stanu in casa “per mantene a sicura di u publicu chì viaghja”.

A TSA hà dettu ancu chì da u principiu di a pandemia di COVID-19, l’agenzia hà cumulativamente 11,171 impiegati federali testati positivi per COVID-19 – 10,898 di quelli impiegati si sò recuperati, ma 32 “sfortunatamente sò morti dopu avè cuntrattu u virus”. A TSA hà dettu chì dui travagliadori di screening in relazione à l’infezione da COVID sò ancu morti.

Julia Musto, reporter di Fox News, è cuntributore di The Associated Press à stu rapportu.