Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsA Nova Zelanda finisce u so status di paragonu COVID zero.

A Nova Zelanda finisce u so status di paragonu COVID zero.


A Nova Zelanda abbandunà u so sforzu longu per eliminà i casi di COVID-19 in tuttu u paese in mezzu à una epidemia in corso di a variante Delta altamente trasmissibile di u virus.

U primu ministru Jacinda Ardern hà dettu u luni chì a capitale, Auckland, finisce u so bloccu di più di trè mesi à principiu di dicembre è u paese istituisce un sistema di “semafori” à trè livelli chì darà libertà più larghe à e persone cumplettamente vaccinate.

L’usu di passaporti di vaccina determina a basa per i semafori. E designazioni verdi permetteranu restrizioni limitate. Questu significa chì e scole, i rivenditori è l’alberghi sò tutti aperti senza limiti. Una designazione aranciu hè vicinu à u stilu di vita normale, ma ci sò alcune restrizioni per l’imprese è i requisiti di maschera. I designazioni rossi vi permettenu di travaglià da a casa, ma permettenu ancu di vendita di vendita è riunioni di i vaccinati in certi limiti.

I certificati di vaccinazione seranu chjave Molti posti permettenu l’apertura di caffè, chjese è saloni di capelli. operate vicinu à u normale Se decide di usà.

Questa hè a mossa un cambiamentu drammaticu per a Nova Zelanda. U metudu di eliminazione di COVID era rinumatu per a so capacità di piantà rapidamente è efficacemente e pandemie. Questu hà cambiatu quandu a variante delta si sparghje, prima sparghje in Aostu trà 5 milioni di persone. U guvernu di Ardern hà ancu affruntatu proteste crescente in mezzu di …



Source: https://gt-ride.com/new-zealand-is-ending-its-covid-zero-paragon-status/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments