Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsA polizia cerca di purtà novi accusazioni di tentativu d'assassiniu contr'à Chad...

A polizia cerca di purtà novi accusazioni di tentativu d’assassiniu contr’à Chad Vallow Daybell è Lori Vallow Daybell


A polizia in Arizona hà cunsigliatu chì a “coppia finale” Chad DaybellE Lori Vallow Daybell sia inculpata di tentativu d’assassiniu per una fucilazione in 2019 chì l’autorità dicenu chì era destinatu à un membru di a famiglia allargata di Vallow Daybell.

A coppia – chì si trova digià daretu à e sbarre in Idaho, induve affruntà l’accusazioni d’assassiniu in a morte di i dui figlioli di Vallow Daybell, Tylee Ryan è JJ Vallow – sò avà suspettati di complottu per tumbà Brandon Boudreaux, l’ex-maritu di a nipote di Vallow Daybell, secondu l’Uffiziu di l’Avucatu di u Distrettu di Maricopa County, à quale a polizia hà cunsigliatu l’accusazioni marti.

Un portavoce di l’uffiziu di u procuratore hà dettu ghjovi à HuffPost chì stava esaminendu l’accusazioni è hà rifiutatu di cummentà più.

Boudreaux era in mezzu di divorziu a nipote di Vallow Daybell quandu a polizia hà dettu chì u so veiculu hè statu sparatu da qualchissia chì guidava un Jeep Wrangler mentre tornava in casa in Gilbert, Arizona, u 2 ottobre 2019. Sicondu i rapporti di a polizia, u so veiculu hà patitu danni. ma ùn era micca feritu.

Lori Vallow Daybell, a manca hè digià statu accusatu di cunspiru cù Chad Daybell per tumbà ella è i so dui figlioli. I corpi di e vittimi sò stati truvati l’annu passatu nantu à a terra di Chad Daybell.
Fonte: Associated Press

A Jeep hè stata dopu identificata cum’è arregistrata à Charles Vallow, u quartu maritu di Lori Vallow Daybell chì hè statu sparatu mortalmente trè mesi prima da u so fratellu, Alex Cox, chì Cox hà descrittu à l’epica cum’è autodifesa. U veiculu hè statu arrestatu in nuvembre 2019 dopu chì a polizia hà scupertu residui di fucile.

In i mesi prima di a fucilazione, Boudreaux avia digià dumandatu u divorziu da Melani Boudreaux (a so moglia di allora). I filmati di a camera di u corpu di a polizia mostranu chì Boudreaux hà parlatu di u so divorziu è di Lori Vallow Daybell quandu era dumandatu nantu à i nemici.

“Ci hè statu qualcosa di pazzi chì hè accadutu cù a so zia chì hà uccisu u so maritu, ma spergu chì ùn hà nunda à fà cù questu”, disse à l’ufficiali.

L’autorità dicenu chì anu trovu evidenza per crede chì Vallow Daybell hà tramatu l’assassiniu di Brandon Boudreaux cù Cox è Chad Daybell uni pochi settimane prima di a fucilazione.

U trio presumibilmente hà tingatu i finestri di a Jeep è sguassatu u sedile posteriore di u veiculu, è Cox è Daybell presuntamente anu utilizatu telefoni bruciatori per cumunicà trà l’altri in l’ore prima di a sparatura.

Anu pianificatu di tumbà Boudreaux perchè avia un “anima scura”, secondu u rapportu di a polizia chì citava evidenza è dichjarazioni senza specificazione.

Chad Daybell, vistu in maghju, hè digià accusatu di a morte di i dui figlioli di a so moglia, JJ è Tylee, è ancu di a morte di a so moglia precedente, Tami.

Chad Daybell hè statu vistu quì in maghju. Dighjà, face accusazioni riguardanti i morti di i zitelli di JJ è Tylee Daybell è ancu di a morte di Tami Daybell.
Fonte: Associated Press

In i documenti di a tribunale, hè statu dichjaratu chì Vallow Daybell è Daybell, chì era un autore religiosu di u “ghjudiziu” prima di u so arrestu, crede chì i spiriti scuri ponu pussede e persone, ma ponu esse eliminati se a persona pusseduta hè uccisa. A famiglia di Vallow Daybell l’hà ancu qualificata cum’è una estremista religiosa chì si unì à un cultu l’annu prima di a morte di Charles Vallow.

Boudreaux, in i ducumenti di divorziu presentati in u ferraghju di l’annu passatu, hà ancu accusatu a so ex-moglia d’esse in un cultu è hà dettu ch’ella sapia u locu di i zitelli allora di Vallow Daybell, Tylee è JJ, hà dettu a Republica di l’Arizona. Dopu sò stati cremati. trovu intarratu in a casa rurale di Daybell Rexburg Idaho, ghjugnu 2020

L’ex-moglia di Boudreaux, chì si trasfirìu à Rexburg dopu à s’hè rimaritatu, hà nigatu chì avè alcuna implicazione in a sparizione di i zitelli, a Republica hà dettu.

Charles Vallow era ancu in mezzu di divorziu di a so moglia è avia presentatu un ordine di prutezzione contru à ella quandu a polizia dice chì Cox l’hà sparatu à morte durante un scontru à a casa di Vallow in Chandler, Arizona, in lugliu 2019.

U tirote hè statu dimustratu da a polizia cum’è autodifesa, ma l’incidentu hè accadutu in u ghjugnu di u 2021. L’autorità accusate di Lori Vallow DaybellCox hè stata accusata di cunspirazione cù Cox per tumbà u so maritu.

Cox hè statu uccisu in un accidente di vittura in dicembre scorsu. l’esaminatore medico determinatu causi naturali.

Chad Daybell hè accusatu micca solu per a sparizione di i zitelli, ma ancu per l’assassiniu di Tammy Daybell. Tammy Daybell hè mortu misteriosamente in u so sonnu pocu prima chì Chad Daybell si trasfirìu in Hawaii è si maritò cù Vallow Daybell. U corpu di Tammy Daybell hè statu eshumatu in dicembre 2019 per più teste, dopu a sparizione di i zitelli. I risultati di sti testi ùn sò ancu stati liberati.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post A polizia cerca di purtà novi accusazioni di tentativu d’assassiniu contr’à Chad Vallow Daybell è Lori Vallow Daybell apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/police-seek-to-bring-new-charges-of-attempted-murder-against-chad-vallow-daybell-and-lori-vallow-daybell/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments