Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsA sfilata di Thanksgiving di Macy: l'ospiti di "Blue's Clues" si riuniscenu,...

A sfilata di Thanksgiving di Macy: l’ospiti di “Blue’s Clues” si riuniscenu, u capu calvo “spaventoso” di Harry Connick Jr.


NEW YORK – Crimpatu da a pandemia di coronavirus l’annu passatu, u Macy’s Thanksgiving Day Parade hè tornatu ghjovi in ​​pienu, ancu cù precauzioni.

Palloncini, galleggianti, bande di marcia, clown è artisti – è, sicuru, Babbu Natale – anu tornatu una volta à traversu 2 1/2 miles (4 chilometri) di strade di Manhattan, invece di esse limitati à un bloccu o qualchì volta pre-registrati l’annu passatu. .

A strada hè stata una volta tornata da i spettatori, chì sò stati espulsi in u 2020. I bandi di marchja di u liceu è di l’università di u paese sò stati invitati torna à a furmazione; a maiò parte di i artisti di l’annu passatu sò stati basati in u locu per riduce u viaghju. U persunale in costume hè statu purtatu torna per aiutà cù i palloncini massicci l’annu passatu chì eranu ligati à e vitture. Ancu i celebriti si sò uniti à a lotta.

Una di l’apparizioni d’ospiti più memorabili hè stata da l’ospiti di “Blue’s Clues” Steve Burns, Donovan Patton è Joshua Dela Cruz, chì anu riunitu a gamma.

Parata di u ghjornu di Thanksgiving di MacyA parata hè guardata da parechji milioni, ma induve è quandu hà principiatu?

Eccu alcune cose da fà stu weekend di ThanksgivingDisney’s Encanto, Lady Gaga à a Casa di Gucci

L’ospiti di Blue’s Clues riuniti nantu à u float. Steve Burns hà dettu chì “si sente esattamente cum’è ieri” ch’ellu era quì

Quasi 20 anni dopu chì l’ospite originale di “Blue’s Clues” abbandunò bruscamente u spettaculu di i zitelli per andà à l’università, Burns hà tornatu cù i so cumpagni Patton è Dela Cruz per una riunione chì hà lasciatu assai fanni emotivi.

Burns, Patton è Delal Cruz…



Source: https://philippinenewsdaily.com/macys-thanksgiving-parade-blues-clues-hosts-reunite-harry-connick-jr-s-scary-bald-cap/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments