À mezu à i playoffs, una squadra di football di i ghjovani di u Texas hè stata cacciata da a liga per esse “troppu bè”.

Flower Mound Rebels, una squadra di 7 anni è di 8 anni chì s’hè unitu à l’Associazione Keller Youth dopu a pandemia di coronavirus di l’annu passatu hà causatu difficiuli di mette una squadra. I Ribelli anu vintu sette di e so sette partite cun un puntu di 199-6, battendu tutti i so rivali.

CLICCA QUI PER VEDERE PIÙ INFORMAZIONI SU FOXNEWS.COM COPERTURA SPORTIVA

Rhett, chì hè u vicepresidentu di l’Associazione Keller Youth (KYA), era trà quelli di u cunsigliu chì anu decisu di caccià i Ribelli fora di i playoffs. Taylor era coach per una squadra chì hà persu 33-0 contr’à Flower Mound in a stagione regulare. Hà ammissu chjaramente chì a so squadra era troppu forte.

Questa ùn hè micca a liga Flower Mound. In a mo mente, anu dominatu a nostra liga “, Taylor hà dettu à KXAS-TV ghjovi. U mo squadra era u primu à puntuà in tuttu u ghjocu. U mo squadra hè grande. “

Taylor hà dettu: “Sò troppu grandi. Iè, l’admettu. Sò una squadra di punta. Sò troppu grandi per squadre di livellu rec.

Ragan Montero hè u coach di Flower Mound. Ellu disse chì solu sette di i so 17 ghjucatori anu ghjucatu à u football prima. Taylor era un “perdente dolente”, disse.

RACCOMANDAZIONI DI FOOTBALL USA À I PROGRAMMI JUVENTUS RICEVU DIGESTMENTS DA ORDANIZZAZIONI DI MEDICINA SPORTIVA TOP

A squadra era outscoring avversari 199-6.

“Pensu chì ùn pudemu micca esse troppu grande. Mentre ch’ellu ci vole divertisce, ùn ci vole micca perfettu. Chì ùn pare micca insignà à i zitelli nunda. Pudete pruvà, ma ùn uttene micca ciò chì vulete. Hà aghjustatu.

Taylor hà dettu chì l’equità era a chjave.

Calvin Washington, presidente di Keller Youth Associated hà publicatu una longa dichjarazione u sabbatu in quantu à a materia.

Keller Youth Association hè orgogliu di offre un prugramma per tutte l’età chì permette à i ghjovani di Keller è di e cità vicine à fà sport. Mentre chì offremu squadre “Select & Elite” per baseball è softball, avemu sempre mantenutu chì e nostre lighe di football sò solu “livellu recreativu”. Per aiutà à riduce i bassi numeri di registrazione di COVID-19, avemu pigliatu a decisione di u vaghjimu 2020 per lascià uni pochi di cità selezziunate portanu squadre à KYA Soccer “, leghje a dichjarazione.

E linee guida sò state stabilite per fà u campu di ghjocu ghjustu per tutte e squadre. Siccomu KYA hà drill drills è seguita un prucessu di prughjettu, era impurtante chì l’altri squadre seguitanu ancu queste regule. Flower Mound hè statu dumandatu da KYA per permette duie squadre per ogni divisione, postu chì hè diventatu più populari. U 7/8U bantam team era u più cuntruversu, è si ricusanu di purtà un altru.

U presidente di KYA hà publicatu una dichjarazione annantu à a materia sabbatu.

“Prima di u principiu di a stagione di l’autunno 2021, a dirigenza di Flower Mound hà ricevutu un avvisu chì una sola squadra puderia esse purtata à Flower Mound è sta squadra duveria esse significativamente più equilibrata chè u restu di e squadre recreative. Questa squadra ùn saria micca permessa di participà à a postseason. KYA hà capitu prestu chì a squadra di Flower Mound era assai megliu cà qualsiasi squadra chì participava à un prucessu di draft. Numerose conversazioni sò state tenute cù u staffu di Flower Mound nantu à u talentu di a so squadra. Ceci a été soutenu par le fait que leur score de saison régulière a battu son adversaire 199-6.

CLICCA QUI PER L’APP FOX NEWS

KYA hà offertu à Flower Mound un calendariu cù una altra squadra lucale, chì li avissi permessu di finisce a so stagione regulare.

Flower Mound hà sceltu di rinunzià à u ghjocu finali di a stagione regulare, è hà rifiutatu l’uppurtunità di participà à u ghjocu di esibizione di campionatu. A decisione finale era di priservà l’integrità di a liga recreativa, è offre playoffs solu per quelli squadre chì seguitanu e linee di pre-stagione.