Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsA stagione 4 di "Vendite Sunset" prova chì a volte, a strada...

A stagione 4 di “Vendite Sunset” prova chì a volte, a strada alta hè sopravvalutata


Stagione 4 stelle di “Selling Sunset”, da manca à diritta: Chrishell Stause è Emma Hernan; Mary Fitzgerald è Amanza Smith sò Amanza Smith, Maya Vander, Davina Potterratz, Heather El Moussa è Brett Oppenheim.
PATRICK WYMORE/NETFLIX

Spoilers sò inclusi in sta storia.

“Selling Sunset”Hè tornatu per una quarta stagione cù alcune aghjunte fresche à Oppenheim Group è ancu più dramma. Certi anu vistu una nova alba. A recente divorziata Chrishell Stause si imbarca in un viaghju per a pruprietà di a casa, è Heather Rae Young hà maritatu cù u fidanzatu Tarek El Moussa. Ma, ci hè una frattura d’amicizia chì cumencia à brillà.

U tema centrale di sta stagione hè l’impurtanza di e relazioni. Prima di u ritornu di a serie, e foto nantu e social media apparsu di StauseJason Oppenheim (u so capu), catturà i voliÈ sentimenti. I dui sò avà. una coppia cunfirmataTuttavia, i fans anu sempre da sustene aspettate finu à a stagione 5 Sta relazione serà trattata più tardi in a serie.

Sta stagione si apre cù Christine Quinn in attesa, chì hè brevemente fora di cumissioni per u permessu di maternità, è i fratelli Oppenheim chì cercanu uni pochi di rimpiazzamenti per ripiglià i slack in l’uffiziu. Oppenheim richiede l’aiutu di l’ex soap-opera-star-turned-agent Vanessa Villela oltri a riturnata Emma Hernan, chì hà travagliatu cù u Gruppu prima – è quale Quinn dice chì l’ha datata…



Source: https://gt-ride.com/selling-sunset-season-4-proves-that-sometimes-the-high-road-is-overrated/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments