Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsA stella di "Insecure" Lisa Joyce parla di u ritrattu di Frieda...

A stella di “Insecure” Lisa Joyce parla di u ritrattu di Frieda è a vita dopu chì avemu avutu tutti


Lisa Joyce è Issa RAE (a manca) in l’episodiu pilotu “Insecure”.
Foto: Justina Mintz/HBO; Illustrazione: Isabella Carapella/HuffPost

Appena hà lettu u script pilotu di “Insecure” di HBO, Lisa Joyce hà intesu ch’ella avia qualcosa di speciale nantu à e so mani, ancu s’è a parte per a quale stava l’audizione pareva relativamente modesta: Frieda, a cullega di travagliu ben intenzionata, ma à volte ignorante. protagonista Issa.

“Amu i mo rapprisintanti, ma eranu cum’è,” Sicuru di sta parte? Eru cum’è, ‘Iè, pensu chì questu serà veramente bonu’ “, Joyce hà ricurdatu in una recente entrevista telefonica. “Sò cusì cuntentu di avè fiducia in mè stessu”.

À l’epica, Joyce era soprattuttu un attore di teatru in New York, cù uni pochi di rolli televisivi ricurrenti sottu u so cintura, cumpresu in “Boardwalk Empire” di HBO. “Insecure”, chì hè stata presentata in u 2016 è chì avà finisce a so quinta è ultima stagione, hè statu un grande puntu di svolta per ella: a prima volta chì era una seria regulare in un spettaculu. Da u principiu, hà amatu l’scrittura forte di u spettaculu è a visione è u puntu di vista singulari di Issa Rae, creatore è stella. Joyce ricorda chì a so scena di audizione era di l’episodiu pilotu, in quale Issa è Frieda, chì travaglianu in We Got Y’All, una educazione senza prufittu chì urganizeghja prugrammi dopu à a scola, si prisentanu in una reunione. Issa ritrova a so voce è si concentra nantu à e parolle di Frieda. Di colpu, Frieda incarna u subconscious d’Isa, diventendu a voce di i so pinsamenti internu è dubbii.

“Frieda hà stu monologu nantu à quantu e donne nere altamente educate sò menu probabili di maritassi, è tuttu hè in a testa di Issa. Solu di leghje questu, aghju dettu: “Ùn ci hè nunda di più cusì avà”, disse Joyce. “Hè cusì intelligente, cusì divertente. Hè onestu. “

A mostra hè stata acclamata da a critica da u principiu è hè stata piacevule sorpresa. “Un saccu di cose veramente intelligenti, meravigliose chì a ghjente ùn riceve micca subitu”, disse. “Ma mi sentu cum’è ‘Insecure’, ùn era micca u casu. A ghjente sapia, cum’è, veramente prestu quantu era speciale “.

Lisa Joyce à l'estrema di a prima stagione di

Lisa Joyce durante l’estrema di a stagione 1 in 2016 di “Insecure”.
Jason LaVeris/FilmMagic via Getty Images

Joyce hà assai boni ricordi di filmà u spettaculu, cum’è scene di filmazione in locu cù i studienti We Got Y’All. A maiò parte di u caratteru di Frieda era nantu à a pagina, ma Joyce hà travagliatu cù a designer di costumi Ayanna James Kimani in furmà l’aspettu di Frieda è “vestiti strani”.

“L’aghju vistu cum’è questa stravaganza cù grandi intenzioni, à volte. Ma in generale ella hè fora di u toccu, è cusì pensu chì pudemu dimustrà chì cù i so vestiti, è ancu u so cumpurtamentu “, disse Joyce. “Allora, cum’è, aghju i capelli ricci, è aghju dettu: “Va bè, lascemu solu chì sia grande, cum’è a versione più grande, menu assemblata”.

U cuntrastu trà l’idee di stile di Frieda è d’Issa assai sfarente “a rendeva ancu più divertente quandu ella è Issa portavanu a stessa giacca, o portanu a listessa cammisa o qualcosa”, disse Joyce, “perchè hè assai chjaru chì Issa si preoccupa di a moda. ma Frieda hè un pocu in u so mondu nantu à questu “.

In a stagione 2, Issa è Frieda lancianu un prugramma dopu à a scola in una scola induve u vice-principale, u sgiò Gaines, li aiuta à ghjunghje à più studienti Neri – ma esclude è face rimarche razzisti nantu à i studienti Latinx. Tant Issa è Frieda seranu pruvati da a situazione. Joyce si ricorda di apprezzà cumu a scrittura in l’episodiu hà catturatu accuratamente “cumu hè una situazione impussibile per tutti”.

“Aghju intesu intesu, pensu chì era da un fan in linea, chì anu vistu quella scena in l’università per parlà di cumu affruntà u razzisimu è i diversi approcci”, disse Joyce. “Pensu solu chì era veramente incredibile chì hè stata utilizata cusì”.

A mità di a terza stagione di u spettaculu, andata in onda in u 2018, Issa lascia u so travagliu in We Got Y’All, purtendu Frieda è l’altri membri di u staffu di We Got Y’All à a fine. Pocu dopu à a fine di u spettaculu di Joyce, hè stata diagnosticata cù leucemia. Avà hè in remissione è torna à pocu à pocu à agisce. U so trattamentu hè statu fattu in u sfondate di a pandemia di COVID-19. Hà ancu cuminciatu à scrive un libru.

“Aghju passatu per questu avvenimentu veramente isolante mentre u mondu era ancu isolatu, i doppii strati di questu: u persunale è u glubale”, disse.

Mentre scrive, Joyce “s’appoghja in i specifichi” di a so sperienza particulare – ispirata in parte da vede Rae custruisce “Insecure”.

“Basta cunfidendu in e specifiche di a so sperienza cusì pò esse abbastanza. Ùn avete micca à emulà ciò chì l’altri facianu, u più specificu pudete esse di ciò chì hè a vostra vita, chì hè una altra lezione di Issa “, disse. “Era assai specificamente cum’è:” Questu hè questu locu in LA, queste persone, sta volta. Ùn sò micca pruvatu à parlà per tutte e donne nere o per tutti i neri. Ùn sò micca pruvatu à parlà cun platitudes annantu à nunda. Questu hè solu veramente specificu à a mo vita è a mo sperienza “.

In a ricerca di novi prughjetti, “Insecure hà stabilitu a barra abbastanza alta”, disse Joyce. “Di sicuru, vogliu truvà in un altru spettaculu o solu cullaburazione cù persone veramente intelligenti è divertenti. Ma ùn venenu micca tutti i ghjorni, questi spettaculi “.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post “Insecure” Star Lisa Joyce Parla di Ritrattà Frieda è a vita dopu chì avemu avutu tutti apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/insecure-star-lisa-joyce-talks-about-portraying-frieda-and-life-after-we-got-yall/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments