Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsA violazione di u "cuntrattu psicologicu"? Stressing out durante e vacanze...

A violazione di u “cuntrattu psicologicu”? Stressing out durante e vacanze pò purtà à a malatia mentale


Parechji americani accunsenu chì e vacanze ponu esse difficili.

I sperti dicenu chì travaglià u ghjornu di l’annu novu, Hanukkah o Thanksgiving pò causà prublemi mentali.

Queste vacanze vederanu milioni di americani chì travaglianu. Un sondaghju di u 2014 realizatu da Allstate è u National Journal hà stimatu chì un quartu di a pupulazione di i Stati Uniti era prevista per travaglià almenu unu di Thanksgiving, Natale o New Year’s Day.

In più di ogni stress invernale chì qualchissia pò digià sente, i pinsamenti negativi purtati da travaglià in una festa pò mette un frenu à ciò chì hè custruitu cum’è un tempu generalmente felice è festivu di l’annu.

“Ci hè questa certa stampa chì avete di e vacanze chì hè rinfurzata in TV è in ogni locu chì andate, chì questu hè u tempu per passà cù u vostru còmpiu o a vostra famiglia o i vostri figlioli”, disse u duttore Lata McGinn, prufissore di psiculugia à l’Università Yeshiva. è cofundatore di Consulenti Cognitivi è Cumportamenti.

“È sè ùn site micca parte di questu … allora chì pò suscite sentimenti di disperazione è solitudine per e persone”.

A fine di l’annu pò esse digià un tempu stressante per certi. Sicondu u studiu 2006 di l’Associazione Psicologica Americana, u 38% hà dettu chì i so livelli di stress aumentanu durante e vacanze. Solu 8% hà dettu chì diminuite.

A Gran DimissioniMentre ci sò sempre aperture, l’Americani anu lasciatu à un ritmu senza precedente in settembre.

Travaglià à distanza dopu à COVID? L’indagine trova chì quasi a mità di i travagliadori di i Stati Uniti sò disposti à piglià tagli di paga.

Per quellu chì piace celebrà e vacanze, a disparità trà esse incollatu à una schermu di computer o appiccicati in un locu di travagliu mentre chì l’altri passanu u tempu cù i so amati torna à un termini cumunimenti studiatu in i circoli ecunomichi, pulitichi è suciale.

“Si sente relativamente privatu”, disse McGinn.

A privazione relativa – a percepzione chì una persona hè in una pusizioni menu desiderata o riceve un trattamentu peghju di l’altri in a so situazione – hè stata assuciata cù sentimenti di còllera è risentimentu.

U tema hè statu assai studiatu in i cuntesti di i muvimenti suciali. A ricerca hà cercatu di esaminà u ligame trà a privazione relativa è e diverse spinte per i diritti civili, i diritti gay è u feminismu. McGinn dice chì puderia esse usatu ancu quì.

Pò esse difficiule per qualchissia chì hè intarratu in u travagliu di gode di una festa chì prova di celebrà cù i so amichi o a famiglia.

“Senti chì tutti l’altri si godenu è sò l’unicu bloccatu quì”, McGinn hà dettu à USA TODAY.

“Hè difficiule di ùn isolà”:Parechje persone sò digià preoccupatu per a depressione staghjunale. Eccu alcuni modi per trattà.

L'”accordu psicologicu”

In generale, ùn piglià abbastanza tempu da u travagliu pò cuntribuisce à prublemi più grande di sbilanciamentu di u travagliu è di a vita è di burnout, chì ponu avè cunsequenze mentali, fisiche è occupazionali.

Un studiu peer-reviewed 2017 hà truvatu chì u burnout puderia ancu purtà à prublemi di salute cum’è e malatie coronarie.

U chjamatu “workaholism” pò ancu avè impatti negativi nantu à a vita persunale di l’individuu, dice Malissa Clark, prufissore assuciatu di psicologia industriale è urganisazione in l’Università di Georgia. Ella hà dichjaratu ch’ella hà fattu decine d’interviste di sposi di workaholics.

Clark hà spiegatu chì “u travagliu tuttu u tempu (ancu in vacanze) hà veramente un effettu negativu solu nantu à a so relazione, ma ancu nantu à i so figlioli”.

Clark dice chì l’esigenza di certi impiegati – in particulare quelli in un campu micca d’emergenza – per travaglià in vacanze contru à i so desideri pò esse cunsideratu una violazione di un “cuntrattu psicologicu”, chì ella descrive cum’è una attesa tacita trà l’impiigatu è u patronu.

Sicondu ella, u cuncettu di u cuntrattu psicologicu, prupostu per a prima volta da Denise Rousseau in u 1989, hè basatu annantu à l’aspettativa di l’impiegati di esse ricumpinsati per u so travagliu duru per mezu di promozioni, aumenti è tempu off. Ella disse chì l’impiegati ponu sentenu menu soddisfatti o impegnati in a so urganizazione s’ellu ùn riceve micca e ricumpensa prumessa.

L’overdosi di droghe sò aumentate di fronte à i blocchi di COVIDCi hè più morti annu chì in ogni tempu prima

Ùn pudete micca evità di piglià vacanze? Accetta lu –

Tuttavia, u travagliu di vacanze ùn serà micca pussibule per tutti. Ùn hè micca necessariu chì tutti si sentenu tristi per mancate e festività di vacanze.

McGinn cunsiglia chì per e persone chì travaglianu quandu volenu celebrà, anu da prima “accettà radicali”.

Mentre hè impurtante chì e persone creanu modi alternativi di marcà a stagione di vacanze, ella dice ancu chì pò esse contraproducente per elli à resistere à qualcosa chì ùn pò micca esse in u so cuntrollu.

“Hè quella battaglia mentale chì pò creà stress”.

Segui Jay Cannon da USA TODAY Twitter: @JayTCannon.

Fonte: USAToday.com

U post A violazione di u “cuntrattu psicologicu”? Stress out durante e vacanze puderia purtà à a malatia mentale apparsu prima News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/breaching-the-psychological-contract-stressing-out-during-holidays-could-lead-to-mental-illness/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments