Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNews"A Vita Sexuale di e Ragazze College" è A Cumplessità di l'Empowerment...

“A Vita Sexuale di e Ragazze College” è A Cumplessità di l’Empowerment For Young Women


Reneé Rapp, Alyah Chanelle Scott, Pauline Chalamet è Amrit Kaur in “The Sex Lives of College Girls”.
Fotografia di Jessica Brooks

In un tempu quandu una scolara di 10eme arrapata hè orgogliosa di sete di un zitellu in “Never Have I Ever” è un corpu tutale di studianti di u liceu indulge e so brame erotiche in “Sex Education”, un spettaculu nantu à e ragazze carnally empowered in una università pare piuttostu cunvinziunali. Dopu tuttu, questu ùn hè micca l’anni ’90 quandu a positività sessuale significava spessu guardà i studienti femine in video tremuli ubriachi è pocu vestiti nantu à una spiaggia mentre l’omi li guardavanu – o cummettenu atti assai più periculosi.

E donne di tutte l’età sò supposti chì sò avà pusessu di sè stessu, cusì ci hè dettu.

Questa hè a sfida in u centru di “The Sex Lives of College Girls”, a serie di HBO Max titillatingly chjamatu chì ritrae una realità più cumplessa: Parechje giovani donne oghje puderianu esse più còmode di spressione i so desideri sessuale, ma anu sempre affruntà ciò chì significanu ancu. . Questu hè particularmente veru per i ghjovani ghjovani, cum’è i compagni di suite di Mindy Kaling è Justin Noble, chì ponu esse sperendu sti emozioni per a prima volta in a so vita. Questu hè in parte perchè l’educazione sessuale hè tabù.

“Quandu eru crisciutu in u Sud, era educazione solu per l’astinenza”, hà dettu Reneé Rapp, nativu di North Carolina, in una videochjamata cumuna cù i so cumpagni di cast. Leighton, a so bella ragazza chiusa, hè a…



Source: https://gt-ride.com/the-sex-lives-of-college-girls-and-the-complexity-of-empowerment-for-young-women/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments