Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNews"Aftercare" hè a pratica BDSM chì duvemu aduprà ancu per u sessu...

“Aftercare” hè a pratica BDSM chì duvemu aduprà ancu per u sessu di vaniglia


Frank è Helena via Getty Images
In i circles BDSM, a cura dopu hè essenziale. Tuttavia, qualcunu pò guadagnà da ellu.

Induve ? u sessu hè finitu ? U vostru cumpagnu hè simplicemente vultatu è ghjunghje à u so smartphone per zona in l’altru latu di voi? Puderete ritruvà si stese svegliu in cerca di cunnessione mentre si alluntananu. Forse sò u tipu di persona chì finisce, riunisce e so cose è si dirige drittu versu a porta. Questu pò sonu familiar? Puderete avè bisognu di cura dopu à a vostra vita sessuale.

U mondu di BDSMAftercare, o rituali post-play, hè induve i partenarii sparte cunfortu fisicu è emutivu dopu un scontru sessuale. È hè ora di fà una parte standard di u sessu di vaniglia (vale à dì micca kinky, cunvinziunali).

A cura dopu pò esse di offre à u vostru cumpagnu un snack o qualcosa da beie, cuddling cun elli, dendu un complimentu, avè una bona conversazione, fighjendu un filmu o tende à qualsiasi ferite minore subite durante a “scena” BDSM (vale à dì, u tempu in u BDSM). chì dui o più partenarii participanu à l’attività BDSM accunsentite). Puderete ancu parlà di ciò chì ognunu hà piaciutu – o micca – di l’esperienza. Pudete sceglie ciò chì include o micca in u vostru prugramma di cura dopu secondu e vostre preferenze persunale.

I dui partenarii ponu rilassate è fà un passu in daretu da a so situazione inebriante da stu tipu di cura. alta neurochimica Evita a scena BDSM. statu emutivu bassu cunnisciutu cum’è “goccia”In i circles kink.

“U ghjocu BDSM hè intrinsecamente risicatu, sia fisicamente sia emotivamente”, l’educatore sessuale Kenneth PlayCreator di a serie “Sex Hacker Pro” HuffPost, da. “Implica un livellu più altu di vulnerabilità è fiducia cà u sessu normale”.

“A cura di qualcunu dopu questu hè un attu di prutezzione è cura, aiutendu à rinvià à a cuscenza normale”, disse.

Ancu e persone chì s’impegnanu in u sessu di vaniglia regulare ponu benefiziu da i sentimenti calmante è di terra di tenerezza è affettu chì furnisce l’assistenza dopu. (È s’è vo site digià in l’abitudine di fà questu, allora pruposti per voi!)

“Aftercare ùn hè certamente micca solu per scene BDSM o sessu”, disse Play. “Hè ancu qualcosa chì deve esse fattu in u sessu casuale, in my opinion.”

Intimità, vulnerabilità è fà un passu in daretu sò i chjavi di u sessu bonu. È ùn hè micca inusual per e persone chì si sentenu un pocu abbattutu, ansioso o altrimenti “off” dopu chì hè finitu.

“Post-sessu, e persone sò spessu inundate di emozioni intense è neurochimiche cum’è l’ossitocina”, disse Play. “Dimustrendu à qualcunu amore in questu tempu assicura chì si sentenu sicuru per esse vulnerabile cun voi – o qualcunu altru – di novu, è prutegge u so core. Se vulete ligà cun qualcunu, questu hè u tempu di fà “.

Hè impurtante di discutiri e vostre preferenze di cura dopu cù u vostru cumpagnu <em>prima</em> sessu.” width=”720″ height=”480″ src=”https://img.huffingtonpost.com/asset/6197f8fa260000992e3ceaeb.jpeg?ops=scalefit_720_noupscale”></div>
<div class=

Willie B. Thomas via Getty Images
U vostru cumpagnu duverà discutiri e vostre opzioni di cura preferite cun voi. PrimaU sessu hè veru.

A cura dopu ùn hè micca solu per e persone in relazioni impegnate (o quelli chì volenu esse). Ancu s’è vo site in una situazione d’amici cù beneficiO avè una sola notte, questi principii ponu esse applicati à a vostra vita.

“Mentre pò sembrà stranu di impegnà in una cura dopu cù qualcunu chì ùn site micca seriamente data, hè sempre impurtante”, u sessuologu Gigi Engle hà scrittu in 2019 per MindBodyGreen. “Ùn si tratta micca di fà innamurà qualcunu di voi o di pruvà à fà una relazione più seria da qualcosa casuale. Si tratta di assicurà chì tutti sò curati cun rispettu è tenerezza per ch’elli ponu lascià una sperienza sessuale chì si sentenu bè cun elli.

“Domande è risposte riflessive, cuddling o passeggiate inseme dopu ponu aiutà à creà una cunnessione più profonda”.

Hudsy, una ex dominatrice prufessiunale

Hudsy BrookeDominatrice prufessiunale in ritirata chì hè diventata un coach di stili di vita hà dettu chì i seguenti cure ponu aiutà à fà i scontri sessuale più piacevuli è cunnessi.

“Domande è risposte riflessive, cuddling o passeggiate inseme dopu ponu aiutà à creà una cunnessione più profonda”, disse. “Azzioni non verbali cum’è portà u vostru amante un biccheri d’acqua, curriri un bagnu, o ancu strofinate i pedi di l’altri ponu inspirà discussioni più aperte di cura dopu”.

Questi rituali cunsulanti ponu ancu esse aduprati per allevà ogni vergogna o culpabilità chì pò esse da u sessu. Una sperienza sessuale chì finisce troppu bruscamente pò aggravà questi sentimenti negativi è lascià alcune persone chì si sentenu “usate”.

“E donne, in particulare, sò state socializzate per sente cusì [sex for] A gratificazione sessuale solu hè un attu vergognosu “, Gail Saltz, professore associatu di psichiatria in u New York Presbyterian Hospital / Weill Cornell School of Medicine hà dettu à MindBodyGreen. “Ùn hè, sicuru, micca, ma quantunque, esse curatu in qualchì modu dopu spessu mitiga quelli sentimenti di vergogna”.

U megliu tempu per dumandà à u vostru cumpagnu di e so preferenze di cura dopu – è di sparte u vostru propiu – hè PrimaBrooke hà suggeritu chì andemu à u puntu. Sè vo site un pocu apprehensive per esse cusì avanti per i vostri bisogni, sapete chì hè normale per sente cusì. Vale a pena avè discussioni onesti in anticipu.

“Hè difficiule di indovinà currettamente o di leghje menti, soprattuttu quandu simu in u calore di u mumentu”, disse Brooke. “À a fine di un scontru, simu di solitu lasciati à i nostri pinsamenti è interpretazioni di ciò chì hè cascatu. Quandu avemu qualchì infurmazione in quantu à vultà in modu sicuru à a normale, tutti vincenu “.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post “Aftercare” hè a pratica BDSM chì duvemu aduprà per u sessu di vaniglia, troppu apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/aftercare-is-the-bdsm-practice-we-should-use-for-vanilla-sex-too/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments