Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsAggiornamenti in diretta: Darrell Brooks Jr. era u sospettatu di crash di...

Aggiornamenti in diretta: Darrell Brooks Jr. era u sospettatu di crash di a parata di Waukesha fughjendu un altru crimine?


WAUKESHA, Wis. – L’autorità anu stabilitu u luni se u cunduttore di un SUV chì si lanciò à traversu una barricata è sbatté in una parata di Natale in a periferia di Waukesha dumenica, uccidendu almenu cinque persone è ferendu più di 40, puderia esse fughje un altru crimine.

Almenu sei zitelli restanu in cundizione critica dopu chì a vittura hà sbattutu in a parata, chjappà una banda di u liceu, u gruppu di ballu di i zitelli è i Milwaukee Dancing Grannies. U livestream di a cità hà catturatu u video stupente di u crash, è u capu di a polizia di Waukesha, Dan Thompson, hà dettu chì u numeru di morti è feriti puderia cambià perchè parechje persone si sò purtate in ospedali in i minuti caòtici dopu a tragedia.

L’Hospital di Wisconsin per i zitelli hà ricevutu 18 pazienti da l’età di 3 à 16 anni, cumprese trè gruppi di fratelli, dicenu i medichi.

“Oghje avemu vissutu una tragedia orribile è senza sensu. Aghju caminatu in a parata à u principiu “, u sindaco di Waukesha Shawn Reilly hà dettu in una cunferenza di stampa. “Aghju vistu i zitelli felici à pusà nantu à u curb. Aghju vistu i genitori felici daretu à i so figlioli. Possu sempre vede e facce sorridenti “.

U guvernatore Tony Evers hà urdinatu chì e bandiere sò sbulicate à a mità di u staffu u luni è in i ghjorni chì i funerali per e vittime si facenu. Evers hà dettu chì ellu è a moglia, Kathy, stavanu “preghendu per Waukesha sta sera è tutti i zitelli, famiglie è membri di a cumunità affettati da questu attu senza sensu”. A cità di Waukesha hà dettu chì ferà una vigilia di preghiera interreligiosa u luni.

Quale era u cunduttore di u SUV?

Thompson hà dettu chì l’inchiesta era in corso è chì un “vehiculu suspettatu” hè statu recuperatu. Una persona d’interessu era in custodia, disse. Darrell Brooks Jr., 39 anni, un omu di Milwaukee cun un casu di tribunale apertu in relazione à a viulenza domestica, era l’omu pigliatu in custodia, secondu una fonte di l’infurzazioni di a lege cun cunniscenza di prima manu di a situazione. Brooks hè statu accusatu trè volte in menu di dui anni di mette in periculu imprudente a sicurità di l’altri, l’ultimamente u 5 di nuvembre cum’è parte di un incidente di abusu domesticu per u quale era ancu accusatu di resistà o obstruisce un ufficiale.

In u casu più recente, una donna hà dettu à a pulizzia chì Brooks l’ha sbattutu apposta cù u so veiculu mentre caminava per un parcheghju di una stazione di benzina dopu chì l’avia seguita dopu una lotta, secondu a denuncia criminale. A donna hè stata hospitalizzata, i registri di a corte mostranu.

Brooks hè statu liberatu da a prigiò u venneri dopu avè publicatu un bonu in u recente incidente, secondu i registri di a corte. Hè statu ancu inculpatu in lugliu di u 2020 di dui crimini di u secondu gradu chì mette in periculu imprudente a sicurità di l’altri chì utilizanu un’arma periculosa. I dui casi sò in corso.

L’Uffiziu di u Procuratore di u Distrettu di u Contea di Milwaukee hà dettu chì hà lanciatu una revisione interna di a so raccomandazione di fianza “inappropriatamente bassa” in u recente casu di viulenza domestica. Brooks hà publicatu un bonu di $ 1,000, secondu l’Uffiziu di u Sheriff di u Contea di Milwaukee.

Suspect chjamatu:Suspect in l’incidentu di a Parata di Natale di Waukesha hè statu identificatu cum’è Darrell Brooks Jr.

Chì era u mutivu ?

L’autorità ùn anu micca divulgatu publicamente ciò chì credenu era a motivazione di l’omu. Una fonte di l’infurzazioni di a lege hà dettu à u Milwaukee Journal Sentinel chì l’omu era statu implicatu in un incidente precedente dumenica, possibbilmente ancu ligatu à l’abusu domesticu, pocu prima di a carnagione di a parata.

Chì hè accadutu à a parata ?

Waukesha, una cità di 72,000 persone à solu 20 miglia à l’ouest di Milwaukee, celebrava e vacanze cù una parata di vacanze quandu u disastru hè accadutu à circa 4:39 pm ora locale. Angelito Tenorio, un échevin de West Allis, a déclaré qu’il venait de finir de marcher dans le défilé avec sa famille et ses amis avant de voir la voiture traverser le défilé.

“Avemu vistu un SUV incruciatu, basta mette u pedale à u metale è ghjustu zooming a piena velocità longu a strada di a parata”, disse Tenorio. “E dopu avemu intesu un forte bang, è solu chianci assordanti è urla da e persone chì sò colpite da u veiculu. È dopu avemu vistu a ghjente scappà o piantendu, è ci sò persone in terra chì parevanu colpi da u veiculu.

SUV sbatte in a parata di Natale in Wisconsin; “persona d’interessu” in custodia

Ci hè stata una fucilazione implicata?

Un ufficiale di pulizie hà sparatu colpi di pistola à u SUV in un tentativu di piantà, Thompson hà dettu. Nisun spettatore hè statu feritu da u focu. Ellu disse chì a polizia ùn crede micca chì i colpi sò stati sparati da u SUV.

I morti includenu membri di Milwaukee Dancing Grannies

I Milwaukee Dancing Grannies, secondu u so situ web, sò stati furmati in u 1984 è si riuniscenu una volta à settimana per praticà e rutine “per i parati d’estiu è d’invernu”. I membri varienu in età da i primi 50 anni à a mità di l’anni 70 è sò tutti nanni. U gruppu hà publicatu un post dopu à u crash dicendu chì i membri è i vuluntarii “anu stati affettati è aspittemu a parolla nantu à e so cundizioni”. U luni, u gruppu hà publicatu chì certi membri di a so truppa eranu stati ammazzati.

“Quelli chì sò morti eranu grannies estremamente passionali. I so ochji brillavanu … gioia di esse una Grannie. Eranu a cola (chì) ci teneva inseme “, hà dettu u post di Facebook. “I nostri cori sò pesanti in questu mumentu più difficiule, postu chì più infurmazioni è aghjurnamenti saranu dispunibili, seranu publicati. Per piacè mantene e so famiglie, amichi, Milwaukee Dancing Grannies è tutti quelli chì campanu anu cambiatu per sempre in i vostri pinsamenti è preghiere.

Almenu 18 zitelli trattati in l’uspidale

L’ospedali di a zona anu sempre trattatu e vittime u luni mentre restanu dumande nantu à u numeru esattu di feriti o morti.

Quelli feriti anu patitu gravi ferite in testa, ossi rotti è scrapes in a so faccia; sei persone sò state operate dumenica sera è duie altre eranu in chirurgia u luni.

In più di i sei figlioli in cundizione critica, trè altri restanu in cundizione seria.

Aurora Medical Center-Summit, un ospedale in u conte di Waukesha, hà cunfirmatu chì era trattatu 13 pazienti u luni prima. Di quelli 13, trè persone sò in cundizione “critica”, quattru sò in cundizione “seriu” è sei sò in cundizione “giuste”, secondu una dichjarazione liberata da l’uspidale, chì si trova à circa 15 chilometri di distanza da a scena di l’ospedale. tragedia.

“Preghemu per tutti quelli affettati, e so famiglie è i nostri primi rispunsevuli”, hà dettu a dichjarazione.

U persunale di u Wisconsin Children hà dettu chì l’uspidale hà aiutatu à trattà un totale di 18 zitelli chì sò stati feriti in a parata.

A squadra di ballu di a ghjuventù hà colpitu

Corey Montiho, un membru di u cunsigliu di u distrittu di a scola di Waukesha, hà dettu chì a squadra di ballu di a so figliola hè stata culpita da u SUV. “Eranu pom-poms è scarpi è versava cioccolata calda in ogni locu. Aviu avutu da andà da un corpu arruffatu à l’altru per truvà a mo figliola “, disse.

Ellu disse chì a so moglia è e duie figliole eranu quasi colpi.

“A mo famiglia hè sicura ma assai ùn sò micca. Aghju tenutu a testa di una zitella in manu, ch’ella stava catturà è sanguinava da l’arechje. Aghju tenutu a so mamma mentre ch’ella collassava. Per piacè prega. “

A Casa Bianca emette una dichjarazione di sustegnu à e vittime

U presidente Joe Biden u luni hà indirizzatu a tragedia, dicendu: “Una cumunità intera si batte per affruntà l’orribile attu di viulenza”.

Biden hà dettu chì a so amministrazione monitorava a situazione da vicinu è chì ellu è a so famiglia pricavanu per quelli affettati.

“A nostra squadra hè in strettu cuntattu cù i funzionari lucali per offre qualsiasi sustegnu è assistenza necessaria”, u secretariu di stampa di a Casa Bianca Jen Psaki. hà tweetatu. “I nostri cori sò cù e famiglie è tutta a cumunità”.

Green Bay Packers ringrazia à i primi rispunsevuli

I Green Bay Packers anu publicatu una dichjarazione dumenica dicendu chì i pinsamenti di a squadra eranu cù a cumunità di Waukesha è “quelli affettati da l’attu terribile è senza sensu chì hè accadutu à a parata di vacanze”.

“Semu grati per i primi rispunsevuli è altri chì anu assistitu i feriti è cunsulati quelli chì anu bisognu”, a dichjarazione cuntinuava. “Spartemu e nostre condolenze cù quelli chì anu persu i so amati. Cum’è una cumunità statale, duvemu tutti unisce per sustene l’altri in questi tempi difficili “.

Bacon hà infurmatu da Arlington, Va. Miller hà infurmatu da Carlsbad, Calif. Cuntribuiscenu: Christopher Kuhagen, Mary Spicuzza, Molly Beck, Sophie Carson, Evan Casey, Cathy Kozlowicz, Elliot Hughes è Devi Shastri, Milwaukee Journal Sentinel; Celina Tebor, USA TODAY ; The Associated Press

Fonte: USAToday.com

U post Aggiornamenti in diretta: Darrell Brooks Jr., u sospettatu di crash di a parata di Waukesha, fughje un altru crimine? apparsu prima News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/live-updates-was-waukesha-parade-crash-suspect-darrell-brooks-jr-fleeing-another-crime/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments