Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsAggiornamenti in diretta: Darrell Brooks Jr. hè accusatu di 5 cunti ognuna...

Aggiornamenti in diretta: Darrell Brooks Jr. hè accusatu di 5 cunti ognuna di omicidiu intenzionale in relazione à l’accidentu di a parata di Waukesha.


WAUKESHA, Wis. – U cunduttore di un SUV chì si lanciò à traversu una barricata è sbattò in una parata di Natale in a periferia di Waukesha dumenica fughjeva da un disturbu domesticu momenti prima di uccidendu almenu cinque persone è ferite più di 40 altri, a polizia hà dettu.

U capu di a polizia di Waukesha, Dan Thompson, hà dichjaratu u luni chì Darrell Brooks Jr. correva da un disturbu domesticu è un rapportu annantu à un cuteddu. S’hè lampatu in a parata. Thompson hà dichjaratu chì Brooks ùn era micca perseguitatu. Serà accusatu di cinque capi d’omicidiu intenzionale, Thompson hà aghjustatu.

I vittimi morti eranu quattru donne è un omu cù età chì varieghja da 52 à 81. Thompson hà dettu chì 48 altri sò stati feriti in u crash, chì hè statu catturatu in u livestream di a cità mentre u SUV hà culpitu una banda di u liceu, u gruppu di ballu di i zitelli è u Milwaukee. Nonne di ballu.

L’ufficiali di l’uspidale lucale anu dichjaratu u luni matina chì sei zitelli sò in cundizione seria. L’Hospital di Wisconsin per i zitelli hà ricevutu 18 pazienti, da l’età di 3 à 16 anni, cumprese trè gruppi di fratelli, anu dettu i medichi.

“A notte scorsa a nostra Waukesha Parade hè diventata a scena tragica di una tragedia terribile. À a cunferenza di stampa di u luni, Shawn Reilly da Waukesha era chjaru chì a parata s’era trasformata in un disastru.

U guvernatore Tony Evers hà urdinatu chì i bandieri duveranu esse sbulicati à 50% u luni è u ghjornu di i funerali. Evers hà dettu à Kathy chì pricava per Waukesha sta sera, è ancu per tutti quelli affettati da l’attu senza sensu. A cità di Waukesha hà dettu chì ferà una vigilia di preghiera interreligiosa u luni.

Quale hà guidatu u cunduttore di u SUV?

Thompson hà dichjaratu chì Brooks era un omu di Milwaukee chì avia un casu micca risoltu in relazione à a viulenza domestica. Serà affruntatu cinque accusazioni di omicidiu intenzionale di primu gradu.

Thompson hà datu pochi dettagli di u disturbu domesticu oltre chì ci era un rapportu di un cuteddu. Ellu disse chì a polizia ùn hà micca rispostu à quella scena prima di andà immediatamente à a parata. Thompson hà dichjaratu chì Brooks era l’unicu chì agisce è ùn ci era micca evidenza di terrurismu.

Thompson hà dettu: “Questa investigazione hè fluida”.

Brooks hè statu arrestatu trè volte per imprudente mette in periculu a sicurità. L’incidentu più recente hè accadutu u 5 di nuvembre. Hè statu accusatu di abusu domesticu è resistenti / ostaculi ufficiali.

Brooks, l’ultimu casu in u quale Brooks hè statu accusatu d’avè intenzionalmente arruinatu una donna mentre passava per un parcheghju di stazione, dopu avè seguitatu à quellu locu dopu una lotta. Sicondu i registri di a corte, a donna hè stata purtata in l’uspidale.

Sicondu i registri di a corte, Brooks hè statu liberatu u venneri da a prigiò dopu avè publicatu una fianza in cunnessione cù l’incidentu. Brooks hè statu ancu inculpatu di u secondu gradu di mette in periculu imprudente a sicurità di l’altri usendu armi periculose in lugliu 2020. Questi casi restanu aperti.

L’Uffiziu di u Procuratore di u Distrettu di u Contea di Milwaukee hà dettu chì hà lanciatu una revisione interna di a so raccomandazione di fianza “inappropriatamente bassa” in u recente casu di viulenza domestica. L’Uffiziu di u Sheriff di u Contea di Milwaukee informa chì Brooks avia publicatu un bonu di $ 1,000.

Suspettu identificatu:Darrell Brooks Jr. hè statu identificatu da u suspettatu in l’incidente di a Parata di Natale di Waukesha.

Hè statu un successu?

Waukesha, una cità di 72,000 persone à 20 miglia à l’ouest di Milwaukee, celebrava e vacanze cù una parata quandu u disastru hè accadutu à circa 4:39 pm ora locale. Angelito Tenorio, un échevin de West Allis, a déclaré qu’il venait de finir de marcher dans le défilé avec sa famille et ses amis lorsqu’il a vu le véhicule traverser le défilé.

“Avemu vistu un SUV incruciatu, basta mette u pedale à u metale è ghjustu zooming a piena velocità longu a strada di a parata”, disse Tenorio. “E dopu avemu intesu un forte bang, è solu chianci assordanti è urla da e persone chì sò colpi da u veiculu. È dopu avemu vistu a ghjente scappà o piantendu, è ci sò persone in terra chì parevanu colpi da u veiculu.

SUV sbatte in a parata di Natale in Wisconsin• persona di interessu ‘in custodia

Thompson hà dichjaratu ch’ellu hè ghjuntu in u locu pocu dopu à u crash. “Ciò chì aghju vistu da u caosu è a tragedia eranu eroi”, disse. “I primi rispunsevuli, a cumunità è i so sforzi per trià e vittime inseme era una grande cosa”.

Ci hè mai accadutu una sparatoria ?

Thompson hà spiegatu chì mentre un ufficiale di polizia hà pruvatu à sparà à u SUV, ùn era micca pussutu fà per via di a grande folla. U focu ùn hà feritu nimu. Sicondu Thompson, a polizia ùn crede micca chì i colpi sò stati sparati da un SUV. L’ufficiale chì hà sparatu i colpi era in licenza amministrativa in attesa di una investigazione per a pulitica di u dipartimentu, Thompson hà dettu.

I vittimi: Milwaukee Dancing Grannies sò ancu trà quelli chì sò stati ammazzati.

Thompson hà identificatu e vittime morte cum’è Virginia “Ginny” Sorenson, 79, LeAnna Owen, 71, Tamara Durand, 52, Jane Kulich, 52, Wilhelm Hospel, 81.

Trà e vittime di u crash eranu membri di i Milwaukee Dancing Grannies è un membru di a squadra di Citizen Bank chì caminava cù una carrozza di parata.

Sorenson era un veteranu di 19 anni di The Dancing Grannies. Quessi eranu un gruppu custituitu da nannani di 50 à 70 anni chì si riuniscenu una volta à settimana per travaglià e rutine è preparanu per i parati.

Era tuttu ciò chì hà amatu. David Sorenson u so maritu per 56 anni hà dettu: “Tuttu”. L’istruzzioni era u so passatempi preferitu. Li piacia u ballu è a camaraderia cù l’altri donne. Li piaceva ballà “.

Ginny Sorenson, una infermiera registrata hà travagliatu cum’è impiegata di registrazione medica part-time. In Muskego, Ginny Sorenson hà cura di l’animali. Avia dui cavalli, gaddini è cani. Hà utilizatu i soldi extra per l’animali è tratta per i so nipoti, hà dettu a so figliola Heather Sorenson. Grannies for Sorensons eranu una attività di famiglia.

Beth Krohn, un ex-membru di u gruppu Grannies, hà dettu “I Grannies ponu esse una unità assai stretta”. Avemu usatu per chjamà u gruppu una fratellanza.

L’uspitalisazioni anu vistu almenu 18 zitelli.

L’ospedali di a zona anu sempre cura di e vittime u luni. Tuttavia, ùn hè micca chjaru quanti sò stati feriti o morti.

Quelli feriti anu patitu gravi ferite in a testa, ossi rotti è scrapes in a so faccia, i funzionari anu dettu; sei persone sò state operate dumenica sera è duie altre sò state operate u luni.

I sei figlioli malati critichi sò stati uniti da trè altri zitelli gravemente malati.

Aurora Medical Center – Summit, l’uspidale di u conte di Waukesha, hà dettu chì curava 13 persone u luni prima. Di quelli 13, trè persone eranu in cundizione critica, quattru eranu in cundizione seria è sei in cundizione ghjusta, secondu una dichjarazione liberata da l’uspidale, chì si trova à circa 15 chilometri da a scena.

“Preghemu per tutti quelli affettati, e so famiglie è i nostri primi rispunsevuli”, hà dettu a dichjarazione.

U persunale di u Wisconsin Children hà dettu chì l’uspidale hà aiutatu à trattà un totale di 18 zitelli chì sò stati feriti in a parata.

A squadra di ballu di a ghjuventù hà colpitu

Corey Montiho (un membru di u cunsigliu di Waukesha) hà dettu chì u SUV hè statu un successu in u gruppu di ballu di a so figliola. Anu lasciatu cioccolata calda in tuttu u locu è sò stati cuparti di pom-poms, scarpi è altri articuli. Per truvà a mo figliola, aghju avutu viaghjà da una persona sgusciata à l’altru “, hà dettu.

Ellu disse chì a so moglia è e duie figliole eranu quasi colpi.

“A mo famiglia è l’amichi sò sicuri. Ma assai altri ùn sò micca. Una zitella tremava è s’affocava. Hè colapsata è eru quì per tene a so mamma. Per piacè prega. “

A Casa Bianca publica una dichjarazione di sustegnu à e vittime

U luni, u presidente Joe Biden hà indirizzatu a tragedia dicendu chì “una cumunità sana prova di trattà cù l’orribile attu di viulenza”.

Biden hà dichjaratu chì a so amministrazione monitora da strettu queste situazioni è chì a so famiglia pregava per e persone affettate.

Jen Psaki, secretariu di stampa di a Casa Bianca, hà dettu chì “a nostra squadra travaglia strettamente cù i funzionari lucali per furnisce l’assistenza è u sustegnu necessariu”. Tweet. Semu quì per tutta a cumunità è e so famiglie.

Green Bay Packers hè grata à i primi rispunsevuli

A dichjarazione di dumenica da The Green Bay Packers hà dichjaratu chì i Packers pensavanu à a cumunità di Waukesha è à quelli affettati da “l’attu terribile è senza sensu” in a parata di vacanze.

Sicondu a dichjarazione, simu assai grati per tuttu l’aiutu datu da i primi rispunsevuli. “Offriamu cundolenze per quelli chì anu persu i so amati. “Cum’è cumunità, duvemu tutti unisce è sustene l’altri in questi tempi di prova”.

Bacon hà infurmatu in Arlington, Virginia Miller da Carlsbad.

Bill Glauber hà cuntribuitu à questu articulu Christopher Kuhagen. Maria Spicuzza. Molly Beck. Sophie Carson. Evan Casey. Cathy Kozlowicz. Elliot Hughes. Devi Shastri, Milwaukee Journal Sentinel; Celina Tebor, USA TODAY ; The Associated Press

Fonte: USAToday.com

U post Aggiornamenti in diretta: Darrell Brooks Jr. hè accusatu di 5 cunti ognuna di omicidiu intenzionale in relazione à l’accidentu di a parata di Waukesha. apparsu prima News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/live-updates-darrell-brooks-jr-is-charged-with-5-counts-each-of-intentional-murder-in-relation-to-the-waukesha-parade-accident/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments