Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsAlcuni ospedali americani sò stati sopraffatti durante a festa di Thanksgiving. ...

Alcuni ospedali americani sò stati sopraffatti durante a festa di Thanksgiving. L’ultime aghjurnamenti COVID-19


À l’avvicinamentu di Thanksgiving, l’uspitali in tutta a nazione sò sopraffatti da i pazienti COVID-19 è e carenze di staff. E riunioni di vacanze ponu peghju.

Una chjusura potenziale di settimane di un dipartimentu d’emergenza di New York u luni hè stata scatenata da una mancanza di staff dopu chì i travagliadori sanitari non vaccinati ùn anu micca permessu di cuntinuà u travagliu per via di una regula statale. Mount Sinai South Nassau riferisce i pazienti à u dipartimentu d’urgenza di Oceanside.

L’ufficiali in Denver anu dettu chì l’uspitali si riempianu, cù circa 80% di quelli ospitali per COVID-19 ùn sò micca vaccinati, 9News hà dettu. U CEO di Denver Health, u duttore Robin Wittenstein, hà dettu chì u so sistema hè à “l’orlu” di u colapsu.

“Semu quì oghje perchè troppu persone anu sceltu di ùn esse vaccinati ancu s’ellu eranu eligibili”, hà dettu u direttore esecutivu di u Dipartimentu di Salute Pública è Ambiente di Denver, Bob McDonald.

Un ospedale di l’Università di Iowa si preoccupa ancu di e difficultà finanziarie, postu chì i casi di gripe è COVID aumentanu. U numeru di spitali COVID-19 in u conte di Dubuque hè cusì altu oghje cum’è era un annu fà, prima chì e vaccinazioni diventenu dispunibili.

Theresa Brennan, Chief Medical Officer, hà dichjaratu chì hè friddu è chì a ghjente starà in casa. E persone cercanu u cuntattu cù l’altri. È per quessa, hè prubabile chì e persone seranu menu strette in quantu à a riunione, à a maschera, à l’alluntanamentu cà l’annu passatu.

Parechji pazienti non vaccinati da COVID-19 si trovanu in ospedali in tuttu …



Source: Alcuni ospedali americani sò stati sopraffatti durante a festa di Thanksgiving. L’ultime aghjurnamenti COVID-19

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments