Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsAO World avvirtenu nantu à a penuria di prudutti durante u Natale

AO World avvirtenu nantu à a penuria di prudutti durante u Natale


AO World avvirtenu nantu à a penuria di prudutti durante u Natale

Publicatu
22 minuti fà

A spartera

Fonte di l’imaghjini, Getty Images

U retailer di l’elettricità in linea AOWorld hà avvistatu di carenza di prudutti, prublemi di catena di supply chain è profitti chì colpiscenu durante u cummerciu di Natale.

E vendite di AO sò cresciute durante u bloccu, ma sta crescita in furia hè stata arrestata per via di i costi di trasportu è di travagliu più elevati.

U marti, l’impresa hà publicatu una perdita di 10 milioni di £ prima di l’impositu à a mità di l’annu, da un prufittu di 18 milioni di £ in i sei mesi di l’annu passatu.

AO avvisa chì u Natale serà “significativamente più dolce di ciò chì avemu anticipatu”.

Questu hà causatu l’azzioni di AO à crash, è l’azzioni cadunu 25% solu uni pochi di minuti dopu chì u cummerciu hà iniziatu u marti.

U prublema di una carenza di camionisti in u paese chì hà affettatu tante cumpagnie hè sempre una preoccupazione, AO hà dettu.

Per cumbatte a carenza di manodopera avia assuciatu 500 cunduttori, ma a cumpagnia hà dettu chì anu sempre affruntatu “sfidi significativi di e catene di supply”, una carenza di prudutti è alti costi di trasportu è trasportu.

“À l’iniziu d’aprile di u nostru annu finanziariu, avemu avutu pianificatu a crescita di i rivenuti. Avemu ancu custruitu a nostra basa di costu in linea cù quellu pianu “, hà dettu AO.

Tuttavia, a crescita di u Regnu Unitu hè stata affettata da una carenza di mutori per furnisce beni è disrupzioni in e catene di supply globale. U mercatu in ligna tedescu, però, hà sperimentatu un aumentu significativu di a cumpetizione.

“Continuemu à osservà una catena di fornitura significativa …



Source: AO World avvirtenu nantu à a penuria di prudutti durante u Natale

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments