Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsAttivisti è sopravviventi di Charlottesville: U travagliu cuntinueghja

Attivisti è sopravviventi di Charlottesville: U travagliu cuntinueghja


In i ghjorni à vene, una decina di ghjurati decideranu se un gruppu di estremisti deve soldi – potenzalmentu milioni – à alcune di e persone chì anu terrorizatu quattru anni fà durante una manifestazione orribilmente razzista in Charlottesville, Virginia.

Integrity First for America (u prufittu senza prufittu chì finanzia a causa civile cù nove attori) hà dichjaratu l’intenzione di fallu i 22 accusati. Questu hè un gruppu di persone è urganisazioni chì anu ideologie d’odiu simili.

Per alcuni di l’attivisti prugressivi di a cità, però, u prucessu hè più di un ronzio in fondo.

Kathryn Laughon un prufissore d’infermiera di l’Università di Virginia implicatu in sforzi di a cumunità antifascista è anti-razzista, hà dettu à HuffPost chì hè “solu una parte di u travagliu più grande chì hè andatu” in l’ultimi anni.

A manifestazione “Unite the Right” in u 2017 hà pigliatu i tituli internaziunali cum’è e foto è l’imaghjini di l’avvenimentu – omi chì gridavanu slogan razzisti è antisemiti mentre tenevanu torche accese – evocavanu ricordi di u Jim Crow South è di a Germania di l’era nazista. James Alex Fields da Ohio hà guidatu a so vittura attraversu una folla di manifestanti u ghjornu chì a manifestazione era prevista. Una vittima hè stata ferita mortalmente, è altre ferite dolorose.

Ciò chì hà ancu fattu era attirà l’attenzione di i residenti versu a storia di a so cità è i prublemi strutturali chì perpetuanu a inuguaglianza. Hà avutu un effettu galvanizzante per e cause prugressive, Laughon hà dettu à HuffPost, nutendu chì si considerava “una liberale ordinaria finu à l’estiu di u 2017”.

I residenti di Charlottesville sò piacè di annunzià chì in l’ultima settimana, anu avanzatu nantu à i piani di riforma di e lege di zonificazione Hè ciò chì aghju. urighjini in u razzismu – e lege chì priorizanu e case unifamiliari chì sò state pensate per perpetuà a segregazione è escludiri e persone di culore da vive in certi spazii. Sta cità travaglia nantu à un pianu di cambià u so prugramma di educazione di talentu A disparità razziale deve esse indirizzata. L’annu passatu, Charlottesville City Schools hà annunziatu chì ùn assumerà più ufficiali di risorse scolastiche cum’è parte di una spinta generale per eliminà a polizia da e scole. Questu era in risposta à e preoccupazioni nantu à cumu l’infurzatori di a lege trattanu i non-bianchi.

I gruppi di aiutu mutuale sò stati furmati durante i ghjorni più scuri di a Pandemia di Coronavirus. furnitu cibo à e persone Licenziamenti è a perdita di l’equipaggiu di prutezzione persunale anu un impattu negativu. à i travagliadori di prima linea.

“Istituzioni chì sò stati creati in l’urganizazione per 2017, relazioni chì sò stati custruiti, chì ci anu riunitu per fà quessa”, disse Laughon.

U munumentu Confederate chì hà inspiratu “United the Right” – una statua di Robert E. Lee chì alcuni residenti di Charlottesville anu dumandatu à caccià in 2017 – hè statu infine abbattutu l’estiu passatu. U statu hà vistu ancu altri munumenti Confederati chì sò smantellati.

“Avemu avutu assai vittorie contr’à a supremazia bianca”, disse Ben Doherty, un bibliotecariu in a biblioteca di dirittu di l’Università di Virginia chì face l’urganizazione di a cumunità.

U prucessu attualmente in corso hè un ricordu di l’effetti “in corso” di l’estiu di 2017, Doherty hà dettu.

A ghjuria hà iniziatu e so deliberazioni u venneri. A settimana prossima, cuntinueghjanu finu à ch’elli piglianu a so decisione.

L’attore hà pigliatu trè settimane per i so avucati per preparà u so casu. Trè decine di tistimonii sò stati chjamati, cumpresi i sperti è l’attori. I feriti soffrenu da queste persone varienu da cuncussioni è disordine di stress post-traumaticu à fratture chì ponu purtà à fatture mediche costose.

“Spergu chì a ghjente vede quantu traumaticu questu era micca solu per l’attori chì sò abbastanza valenti per mette in u prucessu, ma per tutti i sopravviventi di l’11 è u 12 d’aostu”, disse Doherty à HuffPost.

“Per ogni accusatu chì avete intesu, possu chjamà parechje altre persone chì prubabilmente anu storie quasi identiche, è chì anu a listessa sequela – i stessi costi medichi, tutte queste cose – chì, per diverse ragioni, ùn sò micca parte di u prucessu. “, disse Laughon.

Una di queste donne, Tadrint Washington, era seduta in una vittura cù a so surella aspittendu chì i contraprotesters sguassate a strada quandu a vittura di Fields hà sbattutu in u so paraurti posteriore. Molly Conger, residente di Charlottesville è travagliadore infaticabile aghjurnamenti di tweeting nant’à u prucessu “Unite the Right”, l’hà urtatu quasi 120 000 seguitori di Twitter à sustene Washington prima di sta settimana; Washington dici chì e ferite chì hà patitu anu causatu prublemi di salute chì facenu difficiule per ella di guadagnà a vita, secondu a so pagina GoFundMe.

Emily Gorcenski, un scientistu di dati è attivista chì hè statu ripetutamente attaccatu da l’accusati supremacisti bianchi à u prucessu “Unite the Right”, hà enfatizatu a longa vista in una entrevista precedente cù HuffPost.

“Charlottesville hè una storia in corso cù lotte in corso, è hè stata per 400 anni è serà per altri 400 anni”, disse Gorcenski. “Se vulemu veramente capisce ciò chì questu casu hè veramente, si tratta di u dirittu per e persone quì di circà a libertà di furmà una cumunità in u modu chì li cunvene”.

Doherty hà riunitu quelli sentimenti: “Qualunque sia u risultatu, ciò chì a ghjente duverebbe piglià da questu, hè solu cuntinuà à vede”.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Attivisti è sopravviventi di Charlottesville: U travagliu cuntinueghja apparsu prima in Breaking News.





Source: https://gt-ride.com/charlottesville-activists-and-survivors-the-work-continues/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments