Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsAvete pensatu à fà un viaghju di Thanksgiving per strada? Eccu...

Avete pensatu à fà un viaghju di Thanksgiving per strada? Eccu alcuni di i tempi più periculosi per viaghjà in vittura.


  • I viaghjatori ponu aspittà di solitu un aumentu di u trafficu durante u Thanksgiving, ma ci sò certi fatturi chì questu annu puderanu aghjunghje à a congestione.
  • L’INRIX hà truvatu chì u megliu tempu per decollà hè dopu à 9 ore u marcuri è prima di 11 ore u ghjovi.
  • Eccu alcuni di i peggiori tempi di congestione in i corridori di u trafficu di i Stati Uniti u ghjornu prima di Thanksgiving.

I prughjetti di l’AAA chì quasi 4 milioni di persone in più ghjunghjeranu in e strade questu Thanksgiving cumparatu cù l’annu passatu, chì significa chì i viaghjatori duveranu esse preparati per affruntà un aumentu di u trafficu.

I sperti predicanu chì più americani guidanu per via di u weekend di vacanze è l’aumentu di i tassi di vaccinazione. Un rapportu di l’AAA di nuvembre predice chì i volumi di viaghju di l’automobile saranu in u 3% di i livelli pre-pandemici, cù 48,3 milioni di persone chì viaghjanu in vittura per Thanksgiving.

Ci sò dui grandi vacanze chì guidanu. … Thanksgiving hè unu di elli “, disse Bob Pishue, un analista di a cumpagnia di analisi di trasportu INRIX. “U trafficu ùn sarà micca cusì male in 2019 cum’è in 2019, ma u trafficu serà menu. Tuttavia, e strade sò più congestionate quist’annu chè l’ultimu.

► Venite à scopra cun noi:Ricevi a nostra newsletter di viaghju

INRIX consiglia à i viaghjatori di lascià prestu

L’INRIX hà truvatu chì i ritardu di u trafficu in tuttu u paese sò previsti circa 40% più altu di u normale annantu à Thanksgiving.

Ci hè parechje manere di circundà a congestione stradale. Pishue hà dettu chì e partenze di a matina tendenu à esse ideali, soprattuttu avà chì ci sò menu persone chì viaghjanu à u travagliu o à a scola in a pandemia.

INRIX hà scupertu chì u marcuri à 21h hè u tempu ideale per u decollo, è u ghjovi è u vennari à l’11 è u sabbatu à meziornu.

“Lascià in a mattina hè definitivamente a megliu scumessa”, disse. Ellu disse chì ancu in un ghjornu regulare, u trafficu à meziornu o dopu meziornu hè abbastanza pesante. Questu hè veru in parechji posti cum’è prima di u COVID.

Chì ghjè u mutivu chì u trafficu continua à peghju?

Ùn hè micca inusual per i viaghjatori à nutà un aumentu di u trafficu intornu à e vacanze maiò, cum’è Thanksgiving. Tuttavia, ci ponu esse altri fattori chì ponu causà congestioni.

U potenziale per una tempesta disruptiva per colpisce u centru è u sudu di i Stati Uniti a settimana prossima. Puderia purtà neve forte, pioggia è ventu.

In questu tempu di l’annu, l’accidenti di vittura ponenu un altru prublema. L’Amministrazione Naziunale di Sicurezza di u Trafficu di l’Autostrada avvirtenu chì i cunduttori anu pigliatu “decisioni risicate” da quandu a pandemia hà iniziatu, cumpresa a guida indebolita o senza cintura di sicurezza.

► Da fà è micca per i voli di Thanksgiving:Iè. Ci sarà parechje persone in l’aeroportu. I maschere ùn sò micca opzionali

L’agenzia stima chì 20,160 persone sò morte in incidenti di veiculi mutore in a prima mità di l’annu, un 18% in più in quantu à u 2020 è u più grande numeru di morti previsti in quellu tempu da u 2006.

L’NHTSA hà ancu truvatu un aumentu in i cunduttori indeboliti durante e vacanze. Trà u 2015 è u 2019, quasi 800 persone sò state implicate in crash fatali cù cunduttori ubriachi durante u weekend di Thanksgiving.

“Se avemu pensatu chì era un prublema prima di COVID, hè sicuramente un prublema avà”, disse Pishue. Speremu menu accidenti stradali è morti, ma hè un prublema datu a manera chì sò e cose durante COVID.

► “Un grande disordine”:A settimana prossima puderia vede una tempesta maiò chì disturba u viaghju di Thanksgiving

►Continuà a strada per e vacanze ?:Quessi sò 16 articuli chì ùn deve micca mancà

Queste sò alcune di e cità più periculose per u trafficu di Thanksgiving.

U trafficu ùn hè micca tuttu creatu ugualmente. Eccu alcuni di i peggiori tempi di congestione in i corridori di u trafficu di i Stati Uniti u marcuri, u ghjornu prima di Thanksgiving.

AtlantaInterstate 85 South, Clairmont Road à Martin Luther King Jr. Drive serà 3420% più altu di u normale trà 1:30-3:30 pm

BostonL’Interstate 93 North trà Quincy Market è Massachusetts Route 28 serà à 240% più altu di u normale trà 1 è 3 pm.

Chicago– L’Interstate 290 West, Morgan Street à Wolfe Road, hè prevista per avè 329% più trafficu di u normale trà 2:45 è 4:45 pm

DetroitInterstate 95 West: Da 6 Mile Road, Walled Lake à Walled Lake duverebbe esse 211% più di l’intervallu normale trà 2 è 4.

Houston– L’Interstate 10 West, da Sjolander Road versu a Texas State Highway 330, hè prevista per esse 3444% più altu di u normale trà 3:15 è 5:15 pm

L’AnghjuliL’Interstate 5 South, da Colorado Street à Florence Avenue, hè prevista per avè 385% più di u normale trà 3:45 PM è 5:45 PM.

New YorkInterstate 495 East, Borden Avenue à Little Neck Parkway serà à 482% più altu di u normale trà 2:30 è 4:30 pm

San FranciscoL’Interstate 80 East trà l’Interstate 580 è a San Pablo Dam Road deve esse 278% più di l’intervallu normale da 4-6 pm.

SeattleInterstate 5 South, Washington State Route 18 à Washington State Route 7, hè prubabile di vede 257% più trafficu di u normale trà 4 è 6 pm

Washington, DCL’Interstate 95 South trà l’Interstate 395 è a Virginia State Route 123 serà 23% più altu ch’è u intervallu normale da 2-4 pm

Segui Bailey Schulz, u reporter di USA TODAY in Twitter @bailey_schulz.

Fonte: USAToday.com

U post Avete pensatu à fà un viaghju di Thanksgiving per strada? Eccu alcuni di i tempi più periculosi per viaghjà in vittura. apparsu prima News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/you-are-planning-to-take-a-thanksgiving-trip-by-road-these-are-some-of-the-most-dangerous-times-to-travel-by-car/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments