Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsBarbados hà da diventà una repubblica in u prossimu mese. Eccu...

Barbados hà da diventà una repubblica in u prossimu mese. Eccu ciò chì significa.


In pochi ghjorni pudete avè a vostra nova casa. Barbados Questu hà da annuncià una nova era. U 30 di nuvembre, chì marca u 55 anniversariu di a so indipendenza da a Gran Bretagna è hè ancu cunnisciuta cum’è “a culunia britannica”, diventerà una repubblica parlamentaria. Queen Elizabethali u so statu capu. L’ultima volta u paese hà avutu à caccià ellu. Mauritius hà fattu l’elezzione di a Regina in u 1992 cum’è Capu di Statu.

U primu presidente di l’isula (è a prima donna presidente) serà stallatu sottu a direzzione di Mia Mottley. Sandra Mason hè u Sicritariu.Quale era ? elettu da u so Parlamentu in uttrovi.

Mason, chì hà servitu cum’è u rapprisentante di a regina in Barbados in u rolu di guvernatore generale, hà fattu un discorsu in nome di Mottley in settembre 2020, dichjarendu chì a Barbados “fara u prossimu passu logicu versu a piena sovranità”.

“U tempu hè ghjuntu di lascià cumplettamente u nostru passatu coloniale”, disse Mason. “I Barbadiani volenu un capu di statu barbadianu”.

Mottley ùn hè micca u primu capu di Barbados à fà una spinta per u paese per diventà una repubblica, ancu s’ellu hè a prima à riesce. Parechji pulitici, esperti è prufessori si sò opposti à a decisione di Mottley di dichjarà Barbados una repubblica. per distractà da COVID-19 I prublemi ecunomichi afflitti u paese Mottley, chì era digià affruntatu difficultà finanziarie prima di a pandemia. Mottley ùn hè micca impeditu da a critica è u cambiamentu impurtante in i ghjorni sò solu ghjorni.

Questu hè ciò chì significa per Barbados cum’è Gran Bretagna. Ci hè qualcosa chì serà diversu? Cumu cambierà per i Barbadiani ?

Scopri di più HuffPost hà parlatu cù Verla de Peiza (un avvucatu, ex senatore, è attualmente capu di u Partitu Democraticu di u Labour Barbados). Anna WhitelockDr Judith Sullivan, Prufessore di Storia di a Monarchia in a City University di Londra, è Investigatore Capu per stu prughjettu A Corona VisibileQuestu vede u significatu puliticu è culturale di a regina Elisabetta II in i Caraibi da u 1952 à u presente.

Bridgetown hè a casa di parechji pedoni chì facenu a so strada per e strade. U 30 di nuvembre, u 55 anniversariu di l’indipendenza di u paese da a Gran Bretagna, Barbados caccià a regina Elisabetta cum’è capu di statu è ghjurà un presidente lucale di Barbados cum’è capu di statu. Barbados serà una repubblica fendu questu.
Joe Raedle via Getty Images

Quale putere hà avutu recentemente a regina di Barbados, s’ellu ci hè ?

Malgradu l’indipendenza di Barbados da a Gran Bretagna chì hà iniziatu 55 anni fà, a regina Elisabetta hè sempre tecnicamente u monarca custituziunale di u paese è conserva u titulu “A Regina di Barbados”.

Cumu hè statu dichjaratu u situ web di a famiglia reale britannica, a regina attualmente “parla è agisce cum’è Regina di Barbados, è ghjoca un rolu simbolicu è cerimoniale impurtante in a vita di a nazione isulana”, mentre mantene un cuntattu regulare cù u so rapprisentante, u guvernatore generale.

“Hè un pocu impurtante quandu pensemu à a regina in i Caraibi per distingue a regina cum’è capu di a Commonwealth, chì hè custituita da parechji, assai paesi in u mondu, un numeru di quali sò i paesi di i Caraibi “. Whitelock hà parlatu. “Ma ancu u fattu chì ella hè capu di statu in nove di i paesi di i Caraibi cumpresi Barbados. Hè capu di statu è dunque hà un tipu di pusizioni simili à quellu chì hà in u Regnu Unitu. Hè una figura largamente cerimoniale “.

A regina hè rapprisintata in quelli paesi da u guvernatore generale, Whitelock hà dettu, è in u casu di Barbados, questu hè Mason. Ma cù u cambiamentu à una repubblica u 30 di nuvembre – è cum’è delineatu da a Custituzione (Emenda) Bill passava prima di questu annu – ogni prerogativa o privilegiu di a regina o di a Corona sarà trasferitu à u statu (è sicondu i cambiamenti imminenti à a Custituzione di Barbados, certi privileggi ponu trasfiriri à u presidente).

Qualchese “diritti, putenzi, privilegii, duveri o funzioni” chì appartenevanu à u guvernatore generale sarà ancu attribuitu à Mason cum’è presidente, chì serà capu di statu. Mottley cuntinueghja à esse primu ministru, capu di guvernu.

Barbados diventa una repubblica per via di u rifiutu di a regina Elisabetta?

Whitelock è De Peiza anu nutatu tramindui chì a trasfurmazioni di Barbados in una repubblica hè più nantu à Barbados chì piglia u cuntrollu di u so avvene è avè un capu di statu di Barbados, è micca di rifiutà a regina Elisabetta è a munarchia.

“Qualchissia chì parlu hè assai vulsutu à dì chì questu ùn hè micca un rifiutu di a regina”, hà aghjustatu Whitelock. “Si tratta di una opportunità per Barbados di stabilisce si cum’è una nazione cumplettamente indipendente. È cusì vedenu assai cum’è una spezia di modu di spressione è di valutà l’identità naziunale “.

Mottley hà fattu eco à quelli sentimenti u mese passatu, dicendu chì “aspittemu di cuntinuà a relazione cù u monarca britannicu” è aghjustendu chì hè solu u tempu per Barbados “di sprime a piena fiducia in noi stessu cum’è populu, è di crede chì hè pussibule. per quellu natu di sta nazione per firmà finalmente è cumpletamente “.

Ma De Peiza hà dettu chì, in cunfurmità cù i media internaziunali, vede “chì a stampa di u Regnu Unitu hè più interessata à una narrazione di u putere è di l’influenza in calata di a munarchia”, malgradu a so insistenza chì a regina ùn occupa micca attualmente un” rolu significativu è tangibile “in l’affari di Barbados.

Hè u megliu tempu per passà in una repubblica avà ?

“Barbados diventendu una Republica ùn hè micca una nova conversazione”, disse De Peiza. “Pensu chì cù u tempu avemu ghjuntu à una tappa induve a maiuranza di i Barbadiani sò o in favore di a repubblica o sò assai indifferenti. L’ostaculu hè veramente di ùn avè micca avutu una discussione in quantu à u tipu di repubblica chì avemu da avè, è sapendu chì ci sò parechji tipi di repubbliche “.

Barbadiani eranu i primi à spinghje per una repubblica. Whitelock hà aghjustatu chì u timing hè interessante postu chì “u longu regnu di a regina hè ghjuntu à a fine”, ma ùn hè micca UfficialmenteÙn hè micca finitu.

“Omu puderia suppone chì ci saria un sensu di aspittà finu à a morte di a regina. Chì hè u puntu di aspittà finu à a morte ? Vogliu dì, pensu chì hè pocu chjaru. Hè ciò chì avemu un tipu di scavà in a ricerca “ U prufessore hà dichjaratu chì u prughjettu di a Corona Visibile, chì esamineghja “u significatu di u monarca (cum’è una persona) è a Corona (cum’è istituzione)” in tutta a storia è oghje.

“In parte, pensu chì sò l’ambizioni di u primu ministru è di l’altri populi di u guvernu”, hà aghjustatu Whitelock, postu chì Mottley serà u primu primu ministru à realizà u scopu di una repubblica dopu parechji decennii di discussioni è sforzi.

Qualchidunu anu indicatu u rifiutu di a famiglia reale, in mezzu à u muvimentu Black Lives Matter, di cunsiderà cumplettamente u so rolu in u cummerciu di schiavi è u so passatu colonizzatore – è ancu di trattà cù e rivendicazioni di razzismu chì venenu da a so propria famiglia – cum’è un sbagliu cumpletu. .

Whitelock hà dettu ancu chì hà avutu una cunversazione cù un “individuu ben pusatu” chì hà purtatu u scandalu Windrush Questu hè statu revelatu in April 2018, quandu u guvernu di u Regnu Unitu hè statu un fraudulente. in modu sbagliatu chì i naziunali di i Caraibi da i paesi di u Commonwealth sò deportati è cacciati da i so benefici. Whitelock hè statu suggeritu da questa persona chì Whitelock duveria avè parlatu di uScamÀ a riunione di i capi di guvernu di u Commonwealth 2018

“L’individuu à quale mi parlava hà suggeritu chì era una occasione persa, o ancu una bola cascata chì, forse ci era un sensu chì ùn rapprisentava micca a ghjente in a manera chì duverebbe”, disse Whitelock, aghjustendu chì L’individuu hà pensatu chì questu “tipu d’indifferenza” puderia avè fattu a ghjente “sapete, forse questu ùn funziona micca veramente è forse avà hè u tempu”.

Ma hè prubabilmente u risultatu di uni pochi di fatturi.

“Pensu chì hè un mischju d’apatia trà e persone è micca particularmente cura in quantu à a regina è ùn avè micca vistu i roli per un bellu pezzu”, hà spiegatu Whitelock, è ancu chì “u primu ministru è u guvernu sò un pocu opportunisti. è desiderà chì a Barbados sia forse unu di i primi paesi in quelli nove à sparghje è stabilisce.

E persone si esercitanu nantu à a spiaggia in Bridgetown, Barbados.  Certi Barbadiani anu manifestatu preoccupazione chì u prucessu attuale di trasfurmà à una repubblica ùn hà micca implicatu a ghjente di u paese.

Bridgetown hè un locu populari per esercitassi. Certi Barbadiani sò preoccupati chì u prucessu per traslassi à una repubblica ùn hè micca implicatu u populu.
Joe Raedle via Getty Images

Cumu i Barbadiani vedenu a transizione da una monarchia à una?

Duranti l’annu passatu – è sempre più in l’ultime settimane – certi Barbadiani anu manifestatu preoccupazioni per u prucessu è anu dumandatu à Mottley à implicà a ghjente di Barbados in a transizione. Certe persone chì HuffPost hà parlatu anu ancu sbuchjatu l’idea di chjamà u prucessu una “transizione”, cum’è Barbados farà. Pudete principià à scrive una custituzione solu dopu chì a repubblica hè diventata una repubblica.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments