Monday, December 6, 2021
Google search engine
HomeNewsBiden nomina Powell cum'è capu di a Fed per un secondu mandatu,...

Biden nomina Powell cum’è capu di a Fed per un secondu mandatu, optendu per assicurà a continuità. Chjama ancu u vicepresidentu di Brainard


Lunedì, u presidente Biden hà nominatu Jerome Powell (un Republicanu) à a Cattedra di a Riserva Federale per un quartu annu. Powell hè una manu solida chì hà aiutatu à caccià i Stati Uniti da a depressione COVID-19 è chì hà un forte sustegnu bipartisanu.

Biden hà ancu numinatu u guvernatore di a Fed Lael Brainard cum’è vicepresidentu di u cunsigliu di i guvernatori di a Fed.

A decisione limita una corsa di settimane trà Powell è Brainard, un Democraticu, per u primu postu ecunomicu di a nazione. Biden, presumibilmente sottu a pressione di i Democratici prugressivi, hà pigliatu Brainard in seriu in l’ultimi ghjorni dopu chì Powell pareva esse una serratura per u primu postu ecunomicu.

“Mentre ci hè ancu di più da fà, avemu fattu un prugressu notevuli in l’ultimi 10 mesi per fà chì l’Americani tornu à u travagliu è chì a nostra ecunumia si move di novu”, Biden hà dettu in una dichjarazione. “Stu successu hè un tistimunianza di l’agenda ecunomica ch’e aghju perseguitu è ​​di l’azzione decisiva chì a Riserva Federale hà pigliatu sottu u presidente Powell è u duttore Brainard per aiutà à guidà à traversu a peghju recessione in a storia moderna americana è ci mette nantu à a strada. à a ricuperazione”.

Questa nomina hè puntuale per a riapertura di l’ecunumia. L’inflazione hà vistu u so saltu più altu in 30 anni u mese passatu, mentre chì a crescita rallenta dopu à u so ritmu tumultuoso l’annu passatu per via di i picchi di COVID attivati ​​da a variante delta.

U prossimu capu di a Fed affruntà u delicatu compitu di elevà u tassu d’interessu à cortu termine di u bancu cintrali da quasi zero per luttà contra l’inflazione senza deragliare una ripresa chì resta solida ma affronta ostaculi cum’è ondate d’infezione persistenti, colli di bottiglia in a catena di fornitura è carenza di travagliadori.

“Semu in un puntu d’inflessione da una perspettiva di pulitica è a cuntinuità hè assai impurtante”, Tom Porcelli, ecunomista capu di RBC Capital Markets, hà dettu di a decisione di Biden di sceglie Powell. Biden hè ancu previstu di cumpiendu trè posti vacanti in u cunsigliu di i guvernatori di a Fed à principiu di l’annu prossimu

Un anzianu banchiere d’investimentu, esecutivu di private equity è avucatu, Powell, 68 anni, hè statu numinatu à u cunsigliu di i guvernatori di a Fed da u presidente Obama in 2011 è numinatu cum’è presidente da u presidente Trump in 2017.

Sia i Democratici è i Republicani sustenenu Powell è face a cunferma in u Senatu assai più facilmente chè Brainard.

“Serà cunfirmatu cun un votu forte”, dice Mills.

Se Powell avia rimpiazzatu a catedra di a Fed durante una ecunumia incerta, “Hà propiu u risultatu ecunomicu di quellu cambiamentu di dirigenza”, dice Mills.

E perdite demucratiche in l’elezzioni di stu mese, arradicate in parte in i tassi d’approvazione di Biden per via di l’aumentu di l’inflazione, prubabilmente solidificanu a so scelta di Powell, chì pò esse percepitu cum’è più prubabile di cumbatte aggressivamente l’inflazione aumentendu i tassi l’annu prossimu, dice Porcelli.

A nomina di Powell rinnuva a tradizione di i presidenti di i Stati Uniti chì mantenenu e sedie di a Fed scelte per a prima volta da un presidente di u partitu oppostu, una corda chì hè stata rotta quandu Trump hà toccu Powell nantu à a presidente di a Fed Janet Yellen in 2017.

I guvernatori di a Fed Republicana sò spessu visti cum’è più “falchi”, o cuncentrati nantu à l’incrementu di i tassi d’interessu per sguassate l’inflazione cà “dovish”, o intenzione di mantene i tassi bassi per sparghje l’ecunumia è a crescita di l’impieghi, mentre chì u reversu hè veru per i Democratici. Tuttavia, sta distinzione hè diventata sfocata cù l’anni.

In 2018, Powell, per esempiu, hà cuntinuatu à l’aumentu di i tassi di Yellen mentre l’ecunumia hà migliuratu lentamente dopu a Grande Recessione in 2007-09, malgradu a dura critica da Trump. Powell, inseme cù u restu di u cumitatu di pulitica di a Fed, hà interromputu bruscamente l’aumentu l’annu dopu in mezzu di una crescita lenta è di una borsa di scorta.

“E so pulitiche ùn anu micca cambiatu” malgradu a pressione pulitica, Mills dice.

Powell hà reagitu rapidamente à a pandemia chì hà causatu più di 20 milioni di perdite d’impieghi in marzu 2020. Hà guidatu un tagliu bruscu in u tassu di riferimentu à cortu termine di a Fed à quasi zero è un rinascimentu di l’acquistu massivu di tesoru è obbligazioni ipotecarie chì seguitanu a Grande Recessione mantene i tassi à longu andà.

L’aostu dopu, cù l’inflazione ostinatamente sottu à l’obiettivu di u 2% di a Fed, Powell hà guidatu un cambiamentu di pulitica significativu, cù a Fed chì hà dichjaratu chì aspittàva chì l’inflazione si ripiglià prima di aumentà i tassi piuttostu ch’è di preemptively spinta per impedisce un saltu di i prezzi, postu chì hè tradiziunale fattu. Brainard era u coautore di stu novu approcciu.

Powell hà fattu più prubabile di pudè ghjunghje u so scopu di aiutà milioni di americani à vultà à u travagliu, malgradu a preoccupazione di l’inflazione. U so mandatu hè stata maculata da a so insistenza di mesi chì l’attuale scontru di l’inflazione seria “transitoria”, una valutazione chì hà mudificatu di pocu tempu, dicendu chì puderia durà più di l’anticipatu postu chì i prublemi di a catena di fornitura è a carenza di travagliadori persistanu.

Era ancu rispunsevuli di un scandalu cummerciale chì hà purtatu à dimissioni da dui capi di banca Fed.

U mese passatu, a Fed hà dettu chì hà da cumincià à riduzzione di l’acquistu di obbligazioni è hè prevista per finisce in ghjugnu. A Fed hè dunque prevista di aumentà i tassi duie volte in a seconda mità di u 2022 mentre l’ecunumia ghjunghje à u pienu impiegu, secondu e previsioni di i decisori di a Fed.

Sicondu l’economisti, Brainard puderia avè seguitu una strada simili. Ancu s’ellu era attentu à l’aumentu di i tassi, hà sustinutu l’aumentu di i tassi à l’occasione. Brainard hà sustinutu i tassi graduali chì anu aumentatu in 2018 mentre l’ecunumia hà migliuratu. Ma, hà suggeritu chì questi aumenti di i tassi puderanu esse aumentati più rapidamente se l’inflazione aumentava o i mercati finanziarii diventanu troppu spumosi.

“Ùn vecu micca una differenza in a pulitica monetaria” trà Powell è Brainard, dice Porcelli. Ellu disse chì tramindui cercheranu di elevà a tarifa duie volte l’annu prossimu. Powell, però, puderia muvimenti prima.

L’investituri, in ogni modu, prubabilmente anu vistu Brainard cum’è più prubabile di mantene i tassi bassi per assicurà chì a ricuperazione ùn perde micca vapore, dice Tim Duy, prufissore d’economia à l’Università di Oregon è autore di u blog FedWatch. Credu chì questu puderia avè aiutatu à spinghja i stocks ligeramente più altu.

Brainard, 59 anni, hà servitu cum’è economista in a Casa Bianca di u presidente Clinton è in u Dipartimentu di u Tesoru sottu u presidente Obama prima di unisce à u cunsigliu di a Fed in 2014.

I Democratici Progressivi anu sustinutu Brainard in parte perchè s’hè oppostu à un allentamentu guidatu da Powell di e regulazioni bancarie promulgate dopu a crisa finanziaria di u 2008. A so advocacy per a pianificazione per affruntà e minacce chì u cambiamentu climaticu presenta à l’industria bancaria hè ancu più prominente.

Fonte: USAToday.com

U post Biden nomina Powell cum’è capu di a Fed per un secondu mandatu, optendu per assicurà a continuità. Chjama ancu u vicepresidentu di Brainard apparsu prima in News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/biden-nominates-powell-as-fed-chief-for-a-second-term-opting-to-ensure-continuity-he-also-names-brainard-vice-chair/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments