Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsBrian Laundrie, u fidanzatu di Gabby Petito, hè mortu da una ferita...

Brian Laundrie, u fidanzatu di Gabby Petito, hè mortu da una ferita di pistola autoinflitta in testa, dice l’avucatu.


Brian Laundrie, u sughjettu di una ricerca massiva di l’applicazione di a lege dopu chì a so fidanzata Gabrielle “Gabby” Petito hè stata trovata morta in un campeghju di Wyoming in settembre, hè mortu per suicidiu, l’avucatu di a so famiglia hà dettu in una dichjarazione marti.

Steven Bertolino hà dichjaratu chì Laundrie hè statu uccisu da una ferita di pistola à a testa.

“Chris è Roberta sò sempre in dolu per a perdita di u so figliolu è speranu chì questi risultati ponu chjude à e duie famiglie”, disse.

A morte strangolata di Petito hè stata trattata solu da Laundrie (23 anni). Sta storia hè stata virali è hà attiratu l’attenzione in u mondu sanu. A coppia hà fattu un viaghju stradale à traversu u paese in a so furgoneta. Laundrie poi riturnò in Florida senza Laundrie è eventualmente rifiutò di cooperà.

A ricerca di Brian Laundrie hè cumpleta:Ci hè un prossimu passu in a caccia di risposte nantu à l’assassiniu di Gabby Petito ?

Dopu, Laundrie si n’hè andatu, suscitando una ricerca di settimane in i boschi pantanosi di u sudu di u conte di Sarasota chì implicava decine di persunali di l’applicazione di a lege da l’FBI è l’agenzii in tutta a Florida.

L’autorità anu trovu i resti scheletrichi di Laundrie u 20 d’ottobre in u Parcu Ambientale di Myakkahatchee Creek, induve era statu dichjaratu chì era mancatu da a so famiglia. L’autorità anu dettu chì un quaderno è altre cose persunali sò stati ancu truvati cù i resti.

U Dipartimentu di Pulizia di u Portu di u Nordu hà publicatu una dichjarazione da u Medicu di Florida chì cunfirmendu chì i resti eranu stati identificati cù i registri dentali, è micca …



Source: https://philippinenewsdaily.com/brian-laundrie-gabby-petitos-fiance-died-from-self-inflicted-gunshot-wound-to-head-attorney-says/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments