Wednesday, December 8, 2021
Google search engine
HomeNewsBrooke Shields hà fattu "Un castellu per Natale" per offre una versione...

Brooke Shields hà fattu “Un castellu per Natale” per offre una versione “rinfrescante” di l’amore


Brooke Shields hè amatu sta stagione di vacanze.

Tutti apprezzanu una bona rom-com di vacanze à l’antica, ma l’ultimu filmu di Shields offre una svolta à u tropu classicu. “A Castle for Christmas” di Netflix (in streaming u venneri) seguita una autrice americana di bestseller fittizia, Sophie Brown (Shields), chì viaghja in Scozia per scappà di a cultura annullata è u so divorziu disordinatu. Tuttavia, hè scettica quandu u pruprietariu di u castellu (Cary Elwes), prova di aiutà à truvà l’ispirazione.

Hè una storia commovente di i nemici à l’amatori nantu à a scuperta di sè stessu, à ricuminà è à truvà l’amore – ma ùn si tratta micca di una donna chì deve esse salvata da qualcunu.

Shields (56), dice: “Eru tantu attrattu da quantu era forte sta signora”. “Hè una grande mamma, hà una carriera sana è ancu ella si dumanda: “E chì avà?” “Chì succede dopu?” “

Shields hè statu dumandatu à ghjucà u rolu per e so ragioni. Cum’è u so caratteru, si pò identificà cù avè avutu una longa carriera di successu – grazia à i primi successi cum’è “Pretty Baby” di u 1978 è “Endless Love” di u 1981 è prughjetti più tardi cumpresi “Jane the Virgin” è “The Middle” di TV – mentre brama. cumpiendu u travagliu in questa tappa di a so vita. Hè per quessa ch’ella era pronta à affruntà un rom-com mudernu.

Questa perspettiva hè rinfrescante perchè hè cusì reale. Shields dice ch’ella cunnosce parechje donne di più di quaranta chì sò divorziati, innamurati, o decidenu di marità per a prima volta.

“Festegu quellu chì sò avà”.Brooke Shields dice chì li piace e so curve ma ùn li piace micca …



Source: Brooke Shields hà fattu “Un castellu per Natale” per offre una versione “rinfrescante” di l’amore

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments