Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsBryce Harper, slugger dei Phillies, vince u sicondu premiu MVP NL

Bryce Harper, slugger dei Phillies, vince u sicondu premiu MVP NL


Bryce Harper hè u ghjucadore più preziosu di a Liga Naziunale per a seconda volta durante a so carriera in lighe maiò.

Harper hà cullatu 17 di i 30 voti di u primu postu per vince à Juan Soto di i Washington Nationals è Fernando Tatis Jr. di i San Diego Padres in u votu da l’Associazione di Scrittori di Baseball d’America.

“Questu solu si sentia un pocu sfarente”, disse Harper. “Pensu chì esse un pocu più vechju, un pocu più maturu, pudè avè i cumpagni di squadra chì aghju, avè a famiglia avà chì aghju cù i mo figlioli”.

AL MVP A stella bidirezionale di l’angeli Shohei Ohtani una scelta unanime

Era u slugger di i Philadelphia Phillies, battendu.309 è 35 homers. A so squadra hà avutu ancu un.429 nantu à u percentualità di basa. I Phillies anu avutu un percentu di slugging di 6,15 per centu maiò di a liga. Cù un OPS 1.044, hà ancu guidatu maiori.

Harper, 29 anni, hà pigliatu ancu u premiu Silver Slugger, cum’è hà fattu l’annu passatu in a so campagna vincitrice di MVP in 2015.

In a strada di a so stagione di MVP, Harper hà avutu per superà u colpu à a guancia sinistra cun un pitch di 96.9 mph da Génesis Cabrera di i St. Louis Cardinals u 28 d’aprile, una bola chì ricochetta da u polsu left di Harper.

Hà ghjucatu dopu à l’incidentu, ma hà cuntinuatu à luttà prima di esse infine postu nantu à a lista di i feriti, chì hè stata da u 22 di maghju à u 5 di ghjugnu.

“Aviu avutu da piglià una pausa è capisce chì u mo polso era sempre feritu, a mo faccia è u mo statu mentale probabilmente ùn era micca u più grande”, disse.

Pigliò u focu dopu u ritornu, diventendu solu u quartu outfielder in a storia di u baseball per avè almenu 100 runs, 100 walks, 40 doubles è 35 homers in una stagione, unendu Babe Ruth, Stan Musial è Barry Bonds.

Harper hè avà u quintu ghjucadore di baseball à avè vintu Premii MVP cù parechje squadre, unitu à Frank Robinson è Barry Bonds è Jimmie Foxx, Alex Rodriguez, Alex Rodriguez è Alex Rodriguez.

In quantu à l’altri finalisti, Soto hà guidatu i maiori cun un percentualità di .465 nantu à a basa – cumpresa una marca di .525 in a seconda mità di a stagione – in più di cuntà 29 homers è 95 RBI.

Tatis era capu di a liga cù 42 homers, ancu s’ellu hà ghjucatu solu in partite 130 per via di ferite.

Quist’annu, u successu di a squadra ùn era micca un fattore. Trè di i trè finalisti anu ghjucatu per squadre chì ùn anu micca ghjuntu à i playoffs.

Cuntribuisce à The Associated Press

Fonte: USAToday.com

U post Bryce Harper, slugger di Phillies, vince u secondu premiu NL MVP apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/bryce-harper-phillies-slugger-wins-second-nl-mvp-award/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments