Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsBulb, una cumpagnia di energia, andrà in amministrazione

Bulb, una cumpagnia di energia, andrà in amministrazione


Bulb, una cumpagnia di energia, andrà in amministrazione

Publicatu
4 ore fà

sparte

Fonte di l’imaghjini, Getty Images

Bulb Energy hà più di 1,7 milioni di clienti è hà annunziatu oghje chì entrerà in amministrazione.

Dopu un forte aumentu di i prezzi di benzina in grossu, hè avà a più grande cumpagnia di energia di u Regnu Unitu chì face difficultà.

Bulb hè a prima cumpagnia in u settore energeticu per esse messu in amministrazione speciale. Questu significa chì correrà sottu u cuntrollu di u regulatore Ofgem.

Ofgem hà spiegatu chì i clienti di Bulb ùn anu micca da esse preoccupatu – Bulb hà sempre operatu cum’è di solitu.

I Clienti ùn anu micca sperienze alcuna disrupzione in u so supply, è u so contu è a so tarifa restanu a stessa. U staffu di Bulb continuerà à esse dispunibule per dumande è chjama.

Sta misura amministrativa spiciali pò esse usata solu quandu Ofgem ùn pò truvà una altra cumpagnia chì ripiglià i clienti di una ditta energetica. Hà dichjaratu chì hà previstu di dumandà à un tribunale per nome un amministratore per gestisce a cumpagnia.

Bulb hà dichjaratu chì tutti l’approvvigionamentu di l’energia eranu sicuri è chì u creditu hè prutettu.

Bulb impiega più di 1 000 persone è hè a settima cumpagnia di energia di u Regnu Unitu. A cumpagnia hà luttatu per cullà i so fondi per parechje settimane.

“U serviziu cuntinueghja”

Ofgem hà stabilitu u Regimu di Amministratore Speciale (SAR) per aiutà e cumpagnie energetiche chì fallenu ma sò troppu grande per trasfirià i so clienti à altre imprese.

  • Chì duverebbe fà in casu chì u mo fornitore di energia falla?

U so scopu hè di mantene a fallimentu finanziariu da sparghje in l’industria.

U prugramma SAR permette à u guvernu di fà prestiti è cuncessioni à l’imprese mentre sortenu u so avvene.

Questu pò esse in a forma di una cumpagnia chì ripiglià l’affari, o vende parti di questu.

Per l’ultimi 10 anni, e disposizioni di l’amministrazione speciale sò state incluse in a lege per affruntà u colapsu bruscu di un attore impurtante in u settore energeticu di u Regnu Unitu.

Ùn era micca necessariu prima.

Questu hè un mumentu impurtante in questa crisa. I clienti di Bulb deve esse calmu, è in essenza ùn fate nunda.

I règuli stipulanu chì l’amministratori spiciali, chì ùn sò micca amministratori ordinali, anu ubligatoriu di piglià in contu l’interessi di i cunsumatori è i creditors chì sò duvuti Bulb soldi.

Questu dà à i clienti una sicurezza à cortu termine chì u so supply, a so tarifa attuale è u saldo di creditu restanu uguali. Questu significa chì cambià à un altru fornitore seria caru è una mala idea.

Una parte di sta certezza diminuirà à longu andà cum’è a futura vendita o decisioni di liquidazione di a cumpagnia sò prese.

Sarah Coles da Hargreaves Lansdown hè un analista di finanza persunale.

Quasi quattru milioni di i so clienti anu patitu perdite per via di l’aumentu di i prezzi di u gasu grossista.

Ofgem hà dichjaratu u luni chì British Gas accetterà i clienti da Neon Reef o Social Energy Supply. Avianu 35 000 clienti cumminati.

Sicondu l’imprese, u Regnu Unitu Energy Price Cap – chì limita ciò chì i fornituri sò permessi di carica – hà solu aggravatu stu prublema.

Justina Miltienyte hè un espertu in a pulitica energetica in Uswitch. Ella disse chì u colapsu di Bulb era u puntu di punta di a crisa energetica di u Regnu Unitu.

U fallimentu di un mudellu di cummerciale ùn era micca a causa. A morte di Bulb hè stata causata da l’incapacità di Bulb di rispittà a struttura di u mercatu di l’energia, chì u guvernu hà stabilitu cù un prezzu di prezzu.

Chief executive di Scottish Power Keith Anderson hà dettu chì u colapsu di Bulb in l’amministrazione “deve focalizà a mente nantu à cumu operanu i mercati” è “perchè poche cumpagnie anu permessu di agisce cusì imprudente per questu tempu”.

Ellu disse: “U guvernu hà da intervene per salvaguardà i clienti da un fallimentu senza precedente è duverà spende i fondi di i contribuenti per fà”.

“Micca surprisante, ma delusa”

John Arnold, chì era u cliente di Bulb da u Potters Bar in Hertfordshire parechji anni fà, hà dettu chì mentre ùn era micca surprisatu da e difficultà di u fornitore datu u mercatu oghje, era disappuntu da a so decisione di andà in amministrazione.

Aghju avutu boni esperienze di trattà cun elli. “Mi piace i so credenziali verdi, è i so tariffi sò assai ghjusti”, disse l’annu 69.

Deborah Davenport di Easton on the Hill (East Midlands) hà dettu chì i servizii di u cliente di Bulb eranu “assolutamente maravigghiusu”.

A Sra Davenport, chì rinnuvava a so casetta cù pannelli solari è novi pruvisti di gasu, hà dettu chì hà avutu qualchì problema cù metri è fatture. Bulb, però, risolviu rapidamente u prublema.

Bulb era “solu cusì pragmaticu per trattà” cumparatu cù altre cumpagnie energetiche chì ella sente “ùn importa micca di e persone”.

“Pensu chì Bulb era a mo voce”.

Bulb in Londra, chì serve 5-6% di u mercatu di l’energia di u Regnu Unitu, hà dichjaratu ch’ellu ùn puderia micca cullà finanziamentu da l’investituri perchè era statu affettatu da a crisa.

Bulb hà dichjaratu nantu à u so situ web chì a crisa energetica crescente hà preoccupatu l’investituri. Bulb hà aghjustatu, “Mentre i prezzi all’ingrossu restanu cusì elevati è i limiti di prezzu – destinati à prutege i clienti – sò attualmente significati chì i fornitori furniscenu energia cù una perdita sustanziale”.

Bulb, chì hè statu stabilitu in u 2015 cum’è un cuncurrente di e Big Six cumpagnie energetiche, hà dichjaratu chì puderia offre una electricità più assequible è più pulita cà l’altri cuncurrenti.

A cumpagnia hè cresciutu rapidamente è hà stabilitu divisioni in Francia è Spagna. Quessi anu ancu cuntinuà u cummerciu.

Sicondu l’ultimi cunti dispunibili di Bulb, in l’annu finu à u 31 di marzu di u 2020, a cumpagnia hà fattu perdite di £ 63 milioni. Hà avutu ancu una facilità di prestitu di £ 55 milioni per u rimborsu u 31 di dicembre di questu annu.

Bulb hà numinatu Lazard cum’è banca d’investimentu per investigà l’opzioni di ristrutturazione. Questu includeva una joint venture, una fusione o una iniezione di soldi da l’azionisti esistenti.

Chì succede à u vostru fornitore d’energia s’ellu passa sottu ?

  • Ancu s’è un fornitore di energia chjude, i clienti continuanu à riceve gasu è electricità. Ofgem pò trasfiriri u vostru contu à un altru fornitore, ma questu pò piglià parechje settimane. U novu fornitore vi cuntattarà allora per informàvi di ciò chì succede cù u vostru contu.
  • Aspittendu à sente da u vostru novu fornitore? Verificate u vostru saldo attuale, se pudete, scaricate ogni fattura è pigliate una fotografia di a lettura di i vostri metri.
  • Citizens Advice avisa chì si avete un contu di debitu direttu, ùn hè micca necessariu annullà immediatamente. Pudete annullà u vostru contu solu dopu chì hè stabilitu.
  • I vostri soldi vi saranu rimbursati si avete creditu. Avete sempre bisognu di rimbursà i soldi à u fornitore chì avete utilizatu se site in debitu.

Amparate più nantu à quali i migliori passi successivi sò quì.

Avete statu un cliente di l’energia Bulb? Mandateci un email per sparte a vostra sperienza. [email protected].

Se vulete parlà cun un ghjurnalista di a BBC, include u vostru numeru di cuntattu. Eccu i modi per mette in cuntattu cun noi:

  • WhatsApp: +44 7756 165803
  • Tweet: @BBC_HaveYourSay
  • Mandate ritratti è video
  • Per piacè leghjite i nostri termini è cundizioni è a pulitica di privacy
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments