Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsCaricatori di vitture elettriche da esse installati in case novi in ​​tutta...

Caricatori di vitture elettriche da esse installati in case novi in ​​tutta l’Inghilterra, secondu a lege


Caricatori di vitture elettriche da esse installati in case novi in ​​tutta l’Inghilterra, secondu a lege

Di Michael Race
BBC News, reporter d’affari

Publicatu
2 ore fà

sparte

Fonte di l’imaghjini, Getty Images

U primu ministru annuncerà chì e novi case è edifici in tutta l’Inghilterra duveranu installà stazioni di ricarica per i veiculi elettrici à partesi di l’annu prossimu.

Sicondu stimi di u guvernu, sta mossa puderia vede quant’è 145,000 punti di carica in tuttu u paese in un solu annu.

Sta lege s’applica à novi supermercati, edifici è posti di travagliu chì anu subitu rinuvazioni maiò.

Siccomu u Regnu Unitu pensa à passà à e vitture elettriche da u 2030, i novi vitture diesel è benzina seranu ancu pruibiti.

Boris Johnson, Primu Ministru di Gran Bretagna, parlerà u luni à a Confederazione di l’Industria Britannica per annunzià una nova legislazione.

Avemu da adattà a nostra ecunumia per a rivoluzione industriale verde.

U Laborista hà dettu chì l’annunziu ùn si tratta micca di a “spaventosa” lacuna geografica in i punti di carica.

U Sud-Est è Londra anu più stazioni di ricarica per i veiculi publichi cà qualsiasi altra parte di l’Inghilterra o di u Galles. Questu hè malgradu u fattu chì ùn ci sò micca suluzioni.

U travagliu hà dichjaratu chì “nimu ùn pò permette di cumprà veiculi elettrici” o fà l’investimentu necessariu per creà i gigafactories.

Hè statu dichjaratu chì a nova legislazione farà “cum’è faciule cum’è rifornà u vostru veiculu di benzina o diesel oghje”.

Sicondu u rapportu, “metudu di pagamentu più simplici” seranu utilizati per ricaricà i veiculi cù pagamenti senza cuntattu.

A Gran Bretagna hà circa 25.000 punti di ricarica. Tuttavia, l’Autorità di a Cumpetizione è i Mercati dice chì avarà bisognu di 10 volte di più prima di 2030.

I veiculi elettrici sò parti di a strategia climatica di u Regnu Unitu. In u 2019, u 16% di l’emissioni di gas di serra in u Regnu Unitu sò state causate da vitture è taxi.

Jaguar è ​​Volvo, è ancu Ford anu dichjaratu chì i veiculi elettrici rimpiazzaranu tutti l’altri vitture venduti in Europa da u 2030.

Tuttavia, Volkswagen, Toyota è Renault-Nissan, i quattru più grandi produttori di vitture in u mondu, ùn anu micca accunsentutu à una prumessa di a Cumita COP 26 di vende vitture è furgone senza emissioni finu à u 2035.

A vendita di vitture elettriche in u Regnu Unitu hè in crescita. In 2020, 10% di tutte e vitture seranu elettriche. Questu hè più altu da u 2,5% in 2018.

Preoccupazioni sò state espresse per l’infrastruttura di carica insufficiente. Policy Exchange hà avvistatu chì u ritmu di roll-out di stazioni di ricarica hè rallentatu è hà dichjaratu chì ci era un periculu di picculi cità o di e zone rurali chì “caricanu punti neri”.

I membri di u Cumitatu di Selezzione di u Trasportu anu dichjaratu ancu chì i cunsumatori ùn devenu micca pagà troppu per stazioni di ricarica publica, mentre chì a carica di casa hè assai più prezzu.

Mike Childs (capu di pulitica in Friends of the Earth) hà accoltu l’annunziu è hà dettu chì e vitture elettriche anu “una parte significativa da ghjucà in a creazione di un mondu zero-carbon”.

M. Childs hà dettu chì l’abitazioni novi duveranu include u almacenamentu di u ciculu sicuru è l’accessu à u trasportu publicu di qualità per riduce a congestione è furnisce alternative à a guida.

Inseme à u so annunziu nantu à i punti di carica, u guvernu hà ancu cunfirmatu quasi £ 10 milioni di finanzià un novu prughjettu di l’idrogenu in u più grande parcu eolico in terra di u Regnu Unitu vicinu à Glasgow.

Questa iniezione di cash serà aduprata per aiutà à u Prughjettu di l’idrogenu di Whitelee Green à sviluppà u più grande elettrolizzatore di Gran Bretagna. Cunverte l’acqua in l’idrogenu è furnisce i fornituri di trasportu lucali cun carburante à pocu carbonu.

Fonte: BBC.com

Condividi u vostru Cumentu sottu

[gs-fb-comments]

U post I caricatori di vitture elettriche da esse installati in case novi in ​​tutta l’Inghilterra, secondu a lege, apparsu prima World News.



Source: https://virtualtrener.com/electric-car-chargers-to-be-installed-in-new-homes-across-england-according-to-law/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments