Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsChì duvete manghjà prima di vulà?

Chì duvete manghjà prima di vulà?


Getty Images – FG Trade
Volà pò ancu esse duru per u vostru sistema digestivu, per quessa, hè utile per esse attenti à manghjà è beie in i ghjorni di viaghju aereo.

Cù a stagione di vacanze nantu à noi è i tassi di vaccinazione aumentanu, ùn hè micca un sicretu chì più persone volanu più ultimamente. U 19 di nuvembre, l’Amministrazione di a Sicurezza di u Trasportu hà esaminatu quasi 2.3 milioni di persone in i punti di cuntrollu di sicurezza di l’aeroportu – u voluminu più altu da u principiu di a pandemia di coronavirus.

Di sicuru, hè impurtante per esse attenti à e precauzioni di viaghju COVID-19, cum’è portà una maschera facciale in l’aeroportu è in l’aviò, lavà è sanitizà e mani, è mantene a vostra distanza da l’altri quandu pussibule. Tuttavia, u volu ùn hè micca sempre sicuru. duru à u vostru stomacu à volte, cusì hè utile per esse attenti à manghjà è beie in i ghjorni di viaghju aerei.

A bassa umidità è l’aria secca in a cabina di l’aviò tendenu à avè un effettu disidratante nantu à i passageri, è a pressione atmosferica ùn aiuta micca esattamente à a digestioni. Ci sò ancu manere chì pudete aiutà à mantene a situazione sottu cuntrollu. Eccu alcuni cunsiglii di l’esperti per aiutà à sceglie l’alimentu adattatu per u vostru volu è u tempu di i pranzi.

Induve Manghja

“Hè sàviu di manghjà un pastu in casa – di sicuru, u tempu permette – prima di un volu”, disse Tracy Lockwood Beckerman Dietista registrata, situata in New York City.

Ella hà nutatu …



Source: Chì duvete manghjà prima di vulà?

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments