Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsChì ghjè u megliu modu per riunite per e vacanze? Eccu...

Chì ghjè u megliu modu per riunite per e vacanze? Eccu cumu si trattanu e diverse famiglie.


Getty Images: CSA Printstock
AAA Travel prevede chì 53,4 milioni di americani viaghjàranu per Thanksgiving, un aumentu di 13% da u 2020

E vacanze di u 2021 seranu assai sfarente da l’annu passatu. Ci hè assai più probabilità di catturà è sparghje a malatia. COVID-19 Era estremamente altu.

Avemu avà i vaccini. Parechji anu digià avutu u booster. L’Americani amanu viaghjà, è AAA Travel hà previstu chì l’Americani viaghjanu cù più piacè per a stagione di vacanze. 53,4 milioni di americani viaghjàranu. Stu Thanksgiving hè un aumentu di 13% annantu à u 2020.

Ancu Anthony Fauci, u cunsiglieru medico capu di a Casa Bianca, hà dettu chì hè bè di riunite se voi è i vostri membri di a famiglia sò cumplettamente vaccinati. (Hè ciò chì hà dettu chì pensa à fà (Questu Thanksgiving.

“Se vi vaccinate è a vostra famiglia hè vaccinata, pudete sentite bè di gode di un tipicu Thanksgiving, Natale cù a vostra famiglia è amichi intimi”, Fauci, chì hè ancu direttore di l’Istitutu Naziunale di Allergii è Malattie Infettive, hà dettu in una entrevista l’ultima. settimana Hosting da u Centru Politicu Bipartisan.

Di sicuru, ognunu hè diversu quandu si tratta di ciò chì si sentenu còmode di fà. Se vi sentite inquietu per l’ospitu o per andà in casa di qualcunu perchè tù o qualcunu chì site vicinu hè immunocompromised, o perchè ùn site micca sicuru di l’estatus di vaccinazione di qualcunu, hè a vostra prerogativa di appiccà.

Ancu s’è vo site cumplettamente vaccinatu, pudete esse preoccupatu di entre in cuntattu cù quelli chì ùn sò micca, è e persone chì anu ricevutu vaccini COVID-19 sò sempre capaci di sparghje COVID, dopu tuttu.

A verità hè chì, quasi dui anni dopu à l’iniziu di a pandemia, assai persone facenu sempre valutazioni di risicu prima di andà fora. È va bè, hà dettu u psicoterapeuta Andrea Wachter.

“Questi sò tempi cumplessi è avà, più chè mai, hè essenziale per onore a vostra verità se avete un invitu di vacanze”, hà scrittu à HuffPost.

“Aghju amparatu chì, salvu chì ùn sia dispostu à esse flessibile, seraghju miserabile. Noi l’omu avemu bisognu di fà megliu à scrive i nostri piani in matita invece di Sharpie … abbandunà a nostra fantasia di cumu e cose “duveranu” esse è, invece, fà u megliu di ciò chì hè “.

– Kristina Kuzmic

Se pensate un pocu è si senti còmode “dandu u lume verde per andà, ci hè a vostra risposta – vai”, disse Wachter. “Spergu chì pudete seguità i vostri bisogni in quantu à e maschere è a distanza.”

In listessu modu, s’è vo avete una luce rossa è preferite stà in casa, “spergu chì onorerà questu è esse onestu cù l’ospite”, disse. “Spergu chì qualcunu chì si preoccupa di voi vulete chì tù sia vera à sè stessu”.

È s’ellu ùn site micca sicuru d’andà – luce gialla! ― Pruvate d’imaginate di assistisce è vede cumu vi sentite. Pudete tandu imagine chì ùn andate micca, è nutate e vostre reazzioni fisiche è mentali. Wachter hà dichjaratu chì qualchì volta una opzione serà più piacevule chè l’altru.

“U fondu hè, hè sempre impurtante per esse veru à sè stessu, ma oghje, hè essenziale”, hà scrittu. (I piani di Wachter? “I mo piani generali sò soprattuttu di cunfortu in casa cù u mo maritu, ma aghju sempre preferitu quellu à a socializazione! Avemu un invitu di vacanze è dopu chì l’ospiti m’hà dettu ch’è no manghjeriamu fora è chì e persone micca vaccinate. avissi da esse pruvatu, aghju accettatu. “

Uni pochi lettori ci anu dettu chì tutti in e so famiglie anu accunsentutu à ottene una prova rapida di COVID prima di presentà à l'eventi.

Getty Images – M_a_y_a
Uni pochi di i nostri lettori anu spartutu cun noi u so accordu per avè una scansione rapida di COVID prima ch’elli si prisentanu à l’eventi.

Chì sò i vostri piani ? Quì sottu sò 15 lettori chì spartenu i so piani per riunioni di vacanze durante questi periodi sempre strani.

Per chiarezza è stile, e risposte sò state editate.

1. “Per a mo famiglia, a cumunicazione hè stata a chjave. Invece di fà supposizioni o solu fà ciò chì mi face personalmente cunfortu, aghju avutu parechje conversazioni cù parechji membri di a famiglia (individualmente, per ùn esse micca un grande argumentu trà e persone chì ùn sò micca d’accordu cù i punti di vista di l’altri) , dumandendu à ognunu ciò chì era cunfortu in quantu à riunite per e vacanze, chì preoccupazioni avianu è s’ellu ci era qualchì precauzione extra chì pudemu piglià per fà sentenu più sicuri. Questu era soprattuttu impurtante cù i parenti anziani chì anu digià prublemi di salute, è ancu se vaccinati, ùn volenu micca risicate di riceve COVID.

Hà purtatu animosità, divisione è discordia trà i membri di a famiglia è l’amichi. Questu hè statu u peghju chì hè accadutu in l’annu passatu. I vacanze sò supposti di riunite è fucalizza nantu à l’amore è l’alegria è a gratitùdine, ma hè impussibile di fà senza una cumunicazione aperta è rispettuosa. Mentre simu sempre travagliendu i dettagli, ci saranu invece una quantità di avvenimenti più chjuchi. Invece di guardà cum’è una cosa mala, l’aghju vistu cum’è una manera di celebrà (è di gode di pranzi deliziosi) in parechji ghjorni invece di un solu, è riducendu u stress è a preoccupazione per i membri di a famiglia chì ùn sò micca còmode cù grandi riunioni. . Aghju amparatu chì, salvu chì ùn sia dispostu à esse flessibile, seraghju miserable. Avemu l’omu avemu bisognu di megliu à scrive i nostri piani in matita invece di Sharpie, è di sceglie di abbandunà a nostra fantasia di cumu e cose “duveranu” esse è, invece, fà u megliu di ciò chì hè. (Ancu s’è “ciò chì hè” hè cumplettamente sfarente di cumu hè sempre statu.) “- Autore Kristina Kuzmic

2. “A mo figliola face Thanksgiving in casa soia. Alcune di e persone chì saranu quì ùn sò micca vaccinate, cusì u mo cumpagnu è eiu – simu tramindui in i nostri 70 anni – faremu un drive-by è pigliate cibo, ma ùn andemu micca in casa “. ― Jean, Arkansas

3. “Questa stagione di vacanze serà a nostra prima riunione di famiglia in quattru mura. Godemu di pranzi à l’aperto è ùn ci hè micca una brisa calda chì ci assicura chì tutti simu bè. Invece, staraghju à pusà di fronte à dui membri di a famiglia chì ricusanu di vaccinà. Puderia esce u New Yorker in mè, è aghju da fà tuttu ciò chì ùn possu micca per arrizzà è gridà: “Siete tramindui idioti?” O, forse, i dui decennii chì campanu nantu à a costa opposta puderianu addolcià mi per surrisu à elli è dì: “Dudes, u virus vi truverà, omu”. In ogni modu, staraghju à pusà à una tavula cù e persone chì mi piace. E persone chì rispettu … per a maiò parte “. ― Andrea Tate scrittore californiano,

Un lettore hà scherzatu ch'ella serà pusata à una tavola cù e persone vaccinate è micca vaccinate chì ama è rispettu, "per a maiò parte."

Getty Images: lisegagne
Un lettore hà scherzatu ch’ella seria à pusà cù e persone non vaccinate o vaccinate, chì hà amatu è rispettatu “per a maiò parte di questu”.

4. “Sò un epidemiologu. A nostra famiglia farà un altru “famiglia immediata solu” Thanksgiving quist’annu perchè i zitelli più ghjovani in a nostra famiglia ùn sò micca ancu vaccinati cumplettamente. Ci sò ancu alcuni membri di a famiglia cù e cundizioni immunocompromised, cusì facemu u nostru megliu per assicurà chì tutti stanu salvu mentre aspittemu chì tutti l’altri sò completamente vaccinati. I vaccini COVID-19 sò dispunibuli solu per i zitelli di 5-11 anni u 2 di nuvembre di u 2021. Questu significa chì ùn anu micca vaccinatu cumplettamente da Thanksgiving. U zitellu deve avè duie dosi di i vaccini COVID-19 per esse cumplettamente vaccinati. Dui più colpi sò necessarii dopu. Un periudu di almenu duie simane hè necessariu per u sicondu colpu. I membri di a famiglia ùn deve micca sentu sicuru chì solu un colpu hè abbastanza per prutege i so figlioli. Per quelli chì anu mancatu l’oppurtunità, ci sarà una festa di vacanze induve tutti sò cumplettamente vaccinati.

Qualchi cunsiglii se vi riunite quist’annu: Pensate à strati di prutezzione da COVID cum’è strati di furmagliu svizzero – ogni strata individuale hà buchi è ùn hè micca 100% efficace per sè stessu. Se combina strati, (vale à dì I strati ponu esse cumminati (vale à dì, maschere + esterno + alluntanamentu) è sò assai efficaci. E famiglie anu da mantene stu cuncettu in mente quandu portanu i so figlioli micca vaccinati o parzialmente vaccinati à riunioni. ” ― Katrine WallaceDr Judith, un prufissore assistente di epidemiologia in l’Università di Illinois Chicago

5. “Sò quellu chì viaghja. Volaraghju in casa da a Costa Est à u Midwest. Sò cumplettamente vaxxed è stimulatu, aghju sempre una maschera è teletravagliu. Ùn sò micca sapè s’ellu andaraghju finu à portà un N95 nantu à l’aviò cum’è aghju fattu l’annu passatu, ma seraghju sempre doppia maschera. Sò solu andendu in casa à a mo famiglia immediata è stà in a nostra casa mentre sò in casa. Tutta a mo famiglia hè vaxxed è sanu chì sò immunocompromised, cusì i dui genitori seranu stimulati da quandu sò in casa. Se mi sentu incertu dopu à u mo volu (vale à dì, se e persone chì sò in l’aeroportu portanu maschere è cusì. Probabilmente fà cum’è aghju fattu l’annu passatu: porta una maschera in a mo casa finu à avè una prova COVID. Mi sentu assai. megliu per andà in casa sta vacanze chè in 2020. ” – Sara, Maryland

Certi lettori si fermanu cù e riunioni di Zoom o riunioni solu di a famiglia sta stagione di vacanze.

MesquitaFMS via Getty Images
Alcune persone sò sempre attaccate à e feste di vacanze Zoom o à l’avvenimenti solu per a famiglia.

6. “Saremu di novu per u sicondu annu consecutivu. A mo mamma hè ancu immunocompromised. Sò a nostra prima priorità. Semu tutti benedetti di sparte una casa, è postu chì ùn cunnoscu micca u statutu di l’altri, ùn visiteremu à nimu quist’annu “. ― LeDonna, Illinois

7. “Avemu una famiglia inseme chì anu mistu di statuti medichi privati, ma chì ùn trattanu micca l’altru cum’è membri menu degni di a società. Preferite assai piacè di u mo tempu cù i so amati ogni chance chì aghju da campà cun rimpianti di ùn avè micca vistu. ― Erica, Ontario Canada

8. “Per e vacanze, staraghju in casa soprattuttu è sceglie un ghjornu per esce cù l’amichi (tutti sò vaccinati) per pranzi fora. Avemu pigliatu una decisione inseme chì ùn vulerà micca per visità a famiglia, salvu chì ùn hè assolutamente necessariu. Sta decisione hè stata largamente inspirata da e mo sperienze difficili passate. Era necessariu di viaghjà fora di u paese per visità un parente chì soffre di prublemi di salute gravi. U mo calendariu hè statu disturbatu quandu aghju avutu aspittà in diversi aeroporti. Ci era parechje annullazioni di volu è ritardi. U listessu arrangementu s’applica à viaghjà à i parenti in i Stati Uniti Accettamu chì vulemu solu quandu ci sò situazioni d’urgenza. Ùn hè micca ciò chì preferimu, ma pare chì avemu da fà a pace cù a situazione. E nostre famiglie anu individui anziani, è i ghjovani anu da esse attenti à i so



Source: https://gt-ride.com/what-is-the-best-way-to-gather-for-the-holidays-heres-how-different-families-are-handling-it/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments