NEWL’articuli di Fox News ponu esse ascoltati avà!

L’ombra di a Terra hà sguassatu prima u bordu di u discu di a luna à 2:18 am ET u venneri scorsu. Questu hè ancu u principiu di a “Luna Castor”, a più longa eclissi di luna da u 1440.

Inoltre, questu significa chì Cristòforu Columbus, chì navigava in cerca di una strada per l’Asia, ùn avissi micca sbarcatu finu à 52 anni dopu l’avvenimentu.

I Republicani di a Casa ùn anu micca cercatu un parlante di a Casa chì ponu tutti veramente riunite per 580 anni.

À u minimu, pare cusì.

Forsi era ghjustu chì Kevin McCarthy, R.-Calif. era 5 ore 38 minuti in u so discorsu u venneri quandu l’eclissi hè accadutu. À l’alba, a verbosità di McCarthy hè diventata u discorsu più longu in a storia di a Casa.

MCCARTHY ACCUSA AOC, TIM RYAN DI “HECKLING”, “TRYTING OF SHUT ME DOWN” DURANTE A MARATHON HOUSE SPEECH

L’oratoriu di McCarthy hè statu u discorsu più longu da quandu u presidente di a Casa Nancy Pelosi, D-Calif., hà stabilitu u marcatu di ottu ore è sette minuti in ferraghju 2018. McCarthy hà fattu un appuntamentu à ottu ore è 32 minuti quandu hà finitu prima di l’alba di u sabbatu – cù l’eclissi sempre. andendu.

À a so faccia, u discorsu di McCarthy era un screed contru à u passaghju di u prugettu di spesa suciale di i Democratici. Ma in realtà, a declamazione di McCarthy era parte di una campagna – un discorsu di stump per McCarthy per diventà parlante di a Casa se u GOP piglia u cuntrollu di a camera in a mità di 2022.

Strada perfida

Eccu perchè hè stata una strada cusì perfida per…