Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsCirca 80 ladri saccheghjanu i grandi magazzini vicinu à San Francisco in...

Circa 80 ladri saccheghjanu i grandi magazzini vicinu à San Francisco in un “avvenimentu pianificatu”


L’ufficiali di a polizia è l’equipaggiu d’emergenza parcheghjanu fora di u magazinu Louis Vuitton in a Union Square di San Francisco u 21 di nuvembre di u 2021, dopu chì i saccheggiatori anu saccheggiatu l’imprese a fine di u sabbatu sera.
Danielle Echeverria/San Francisco Chronicle via AP

WALNUT CREEK, Calif. (AP) – Circa 80 persone, alcune cù maschere di sci è manighjate di crowbars, anu saccheggiatu un grande magazzinu high-end in l’area di a Baia di San Francisco, assaltendu l’impiegati è arrubbanu merchenzie prima di fughje in vitture chì aspettanu fora, a polizia è i testimoni. disse.

Trè persone sò state arrestate mentre a maiuranza si n’hè andata dopu à u furtu à grande scala sabbatu sera scuncò i cumpratori in u Nordstrom in u centru cummerciale Broadway Plaza in Walnut Creek, a polizia hà dettu in un dichjarazione Dumenica.

Dui impiegati sò stati assaltati è unu hè statu colpitu cù spray di pepite durante ciò chì a polizia hà chjamatu “chiaramente un avvenimentu pianificatu”.

A ghjurnalista di NBC Bay Area Jodi Hernandez hà tweetatu chì hà vistu i ladri chjappà in u magazinu in u centru cummerciale di a cità à circa 20 miglia (32 chilometri) à nord-est di San Francisco.

“Circa 25 vitture anu bluccatu appena a strada è si sò precipitati in u Walnut Creek Nordstrom, partindu cù e merchenzie prima di mette in vitture è alluntanassi veloce”, disse Hernandez. Twitter.

U video di u telefuninu da a scena hà dimustratu e persone mascherate chì esce da u magazinu, purtendu sacchetti è scatuli, saltendu in vitture è fughjenu da a scena.

Brett Barrette, u manager di un ristorante vicinu di PF Chang, hà cuminciatu à chjude e porte in u so stabilimentu mentre fighjulava u caosu.

“Avemu prubabilmente vistu da 50 à 80 persone in maschere di sci, crowbars, una mansa d’arme”, Barrette hà dettu à ABC 7 News.

U Dipartimentu di Pulizia di Walnut Creek hà dettu chì una arma di focu hè stata recuperata da unu di i trè suspettati arrestati.

L’impiegati di Nordstrom anu cuminciatu à chjamà 911 versu 9 pm mentre i ladri entranu in a tenda è cuminciaru à arrubbari merchenzie, a polizia hà dettu.

“L’investigatori di a Pulizzia di Walnut Creek sò in u prucessu di rivisione di filmati di surviglianza per pruvà à identificà altri suspettati rispunsevuli di questu attu sfacciatu”, u dipartimentu hà dettu in a dichjarazione di dumenica.

Nordstrom era apertu cum’è di solitu dumenica.

L’incidentu hè ghjuntu un ghjornu dopu chì parechji magazzini high-end in a Union Square di San Francisco sò stati sfondati da un grande gruppu di persone chì anu fracassatu i finestrini, arrubati merchenzie, è poi corse versu e vitture in attesa, a polizia hà dettu.

Louis Vuitton, Fendi, Yves Saint Laurent, Burberry è Dolce & Gabbana sò stati tutti mirati venneri sera, Fox 2 News hà dettu.

L’Uffiziu di Pulizia di San Francisco, Robert Rueca, hà dettu in una dichjarazione publicata nantu à e social media chì l’ufficiali anu rispostu à i rapporti di pussibuli saccheggi è vandalismi in i magazzini di Union Square u venneri sera è arrestanu parechje persone.

I magazzini in Union Square, un quartiere di shopping eleganti populari trà i turisti, sò stati mirati per anni da ladri ben organizzati chì à volte anu sbattutu veiculi in vetrina per rompe porte è finestre di vetru è entra in l’edificazioni durante l’ore non-business.

In u lugliu, u guvernatore Gavin Newsom hà firmatu una lege chì permette à i prosecutori di incaricà quelli chì travaglianu cù l’altri per arrubbari merchandise.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Circa 80 Thieves Ransack Department Store Vicinu à San Francisco In ‘Evenimentu pianificatu’ apparsu prima in Breaking News.





Source: https://gt-ride.com/about-80-thieves-ransack-department-store-near-san-francisco-in-planned-event/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments