Monday, December 6, 2021
Google search engine
HomeNewsCovid-19: Preoccupazione di u Ministru di a Ghjustizia per i piani di...

Covid-19: Preoccupazione di u Ministru di a Ghjustizia per i piani di copertura di faccia


Covid19. U ministru di a Ghjustizia hè preoccupatu per i piani di copre a faccia

Jayne McCormack
BBC News NI Corrispondente Politicu

Publicatu
26 minuti fà

sparte

Fonte di l’imaghjini, Pacemaker
Didascalia di l’imagine

Naomi Long dichjara chì ùn hè micca adattatu per u so dipartimentu chì vigilà u rispettu di i requisiti di a faccia

BBC News NI hà sappiutu chì u Ministru di a Ghjustizia di l’Irlanda di u Nordu hà suscitatu preoccupazioni in quantu à una pruposta à u so Dipartimentu per piglià u “pruduzzione” in u monitoraghju di u cumplimentu di e copertine facciali per cumbatte Covid-19.

Sicondu un documentu di salute, Naomi Long deve esse incaricata di i piani per aumentà u cumplimentu sopra 80%.

A pruposta chì hà fattu era “completamente inappropriata”, disse.

U ducumentu serà discututu da i ministri u luni.

U Dipartimentu di Salute hà cunsigliatu a settimana passata chì, se i casi ùn diminuiscenu micca in e trè settimane à vene, restrizioni più severi ponu esse necessarie prima di Natale.

L’ufficiali di u settore di a salute anu manifestatu preoccupazione per a caduta di u cumplimentu cù i rivestimenti faciali obbligatori.

  • Swann per scuntrà cù l’esecutivu nantu à i piani Covid-19
  • U Ministru di a Salute ricumanda chì più persone travaglianu da casa
  • E regule Covid più dure “puderanu” esse richieste da Natale
  • I ministri di NI votanu per i passaporti Covid

I clienti sò tenuti à portà i scarpi in i magazzini, u trasportu publicu è l’internu da l’estiu 2020, salvu chì ùn sò esentati.

Robin Swann (Ministru di a Salute) hà circulatu à i ministri esecutivi u mercuri scorsu un documentu chì cuntene una varietà di suggerimenti destinati à diminuisce a trasmissione di a malatia.

In questu, hà suggeritu chì a Sra Long “piglia l’iniziu in a ricerca di u minimu 80% di cunfurmità cù i requisiti di i rivestimenti facciali per raccoglie evidenza per l’esecutivu, è rende un rapportu nantu à u numeru di avvisi di penalità fissa imposti”.

U ministru di a ghjustizia hà rispostu dicendu chì ùn capisce micca perchè Swann hà suggeritu ch’ella assume a responsabilità.

Hà scrittu à u sgiò Swann è hè stata vista da BBC News NI. In questu, hà dichjaratu chì una varietà di agenzie era stata implicata in u monitoraghju di u cumplimentu di Covid-19, cumpresu u serviziu di polizia di l’Irlanda di u Nordu (PSNI) è i cunsiglii.

Hà aghjustatu chì “u PSNI hà ancu ghjustu à applicà solu induve hè necessariu”.

Long hà avvistatu chì era impurtante per l’esecutivu di ricunnosce l’impattu più grande di l’attesa di u PSNI, chì hè previstu di cambià u so approcciu di infurzazioni.

“Avemu vistu a fiducia di u publicu in u serviziu di pulizzia esse affettata da quelli chì credi chì u PSNI adopta un approcciu sproporzionatu à a so pulizza”.

  • E maschere sò sempre richieste in u Regnu Unitu?

Siccomu l’obbligazione cummerciale era di assicurà u cumplimentu, ella hà dettu chì a polizia era quì solu cum’è una misura finale.

Ella hà dichjaratu chì l’idea di u cumplimentu puderia esse solu, o ancu primariu, un prublema per a ghjustizia era fundamentalmente difettu. Cumu hè statu dimustratu da e decisioni prese da l’esecutivu davanti à ellu.

Long hà ancu dichjaratu ch’ella crede chì un prublema chjave per migliurà a conformità hè a mancanza di coerenza in i missaghji esecutivi.

Ella suggerì chì i ministri duveranu accettà parechji “messaggi chjave nantu à i cunsiglii di salute publica” in a sessione esecutiva di u luni è “promuove senza sosta”.

Swann hà cunsigliatu à quelli chì travagliavanu remotamente durante a pandemia di l’annu passatu di vultà in casa ghjovi.

In u so documentu, hà suggeritu chì l’imprese duveranu avè una valutazione di conformità à Covid basatu annantu à i so “punteggi à e porte”.

L’esecutivu deve esse d’accordu prima nantu à a decisione di aumentà e mitigazioni.

Sicondu i funzionari sanitari, a pruposta puderia riduce a diffusione di u virus.

I ministri di Stormont anu dichjaratu chì ùn vulianu micca esse custretti à implementà mitigazioni più duru per prutege u cummerciu.

Dighjà, si sò impegnati à stabilisce a prova di u statutu di Covid in certi settori. Quessi entreranu in vigore da u 13 dicembre.

Fonte: BBC.com

Condividi u vostru Cumentu sottu

[gs-fb-comments]

U post Covid-19: A preoccupazione di u Ministru di a Ghjustizia annantu à i piani di copertura di a faccia apparsu prima World News.



Source: https://virtualtrener.com/covid-19-justice-ministers-concern-over-face-covering-plans/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments