Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsCritiche brutalmente oneste è brutali di tutte e prestazioni AMA 2021, Coldplay...

Critiche brutalmente oneste è brutali di tutte e prestazioni AMA 2021, Coldplay x BTS, Jennifer Lopez


Ancu s’è l’American Music Awards 2021 anu arricchitu a so lineup di spettaculu cù alcune superstar veterane cumpresi Jennifer Lopez, Carrie Underwood è l’apertori di spettaculi Silk Sonic (Bruno Mars è Anderson .Paak), u spettaculu hà principalmente rimarcatu i primi.

Chlöe, Måneskin, Walker Hayes è Olivia Rodrigo eranu trà l’atti chì facenu i so archi di performance inaugurali di l’AMA, mentre chì a luminaria di musica elettronica Diplo hà debuttatu cum’è curatore musicale per u spettaculu.

Megan Thee Stallion era inizialmente programata per cantà u remix “Butter” cù BTS, ma hà ritiratu u sabbatu per un “problema persunale inaspettatu”.

L’AMA di quist’annu hà presentatu una svolta unica: uni pochi di interpreti eseguiti in diretta da e so cità native. New Kids on the Block, New Edition è Jason Aldean si sò uniti in Nashville per accoglie una battaglia di Boston. Kane Brown era in diretta à l’università statale HBCU Tennessee in u so statu d’origine.

Lista di i vincitori di u premiu AMA:Taylor Swift è Lil Nas X vincenu primi premii

Eccu cumu si sò andati – è u restu di l’interpreti AMA -.

Silk Sonic, Smokin’ Out the Window’

U prughjettu di l’animali di Bruno Mars è Anderson .Paak hà apertu u spettaculu cù u so attuale throwback hit. A coppia s’hè turnata per sbulicà intornu à u palcuscenicu – Mars purtava i so occhiali di sole omnipresenti – in i so vestiti di vellutu aranciu brusgiatu, uniti da dui cantanti di salvezza per dà à a performance una sensazione di Temptations. Nunda di Silk Sonic hè particularmente inventiva, ma hè difficiule di ùn apprezzà a so dedicazione à liscia.

Coldplay, BTS è ‘My Universe.

Questu hè statu un spettaculu terribili. Questu hè statu u primu spettaculu in diretta per Coldplay è BTS nantu à u so dolce successu di affettu, ma s’ellu anu sempre un sonu cusì terribile, hè bè s’ellu hè l’ultimu. Pudemu verificà chì e voci eranu veramente in diretta perchè eranu off-key, è sopraffava u restu di a so banda. Questa ùn era micca una banda chì Chris Martin, u frontman di BTS hà pruvatu à salvà. U naufragiu hè statu aggravatu da a disciplina di u BTS è l’ansia di Chris Martin.

Olivia Rodrigo, “Traditore”

Olivia Rodrigo interpreta

U debut di l’AMA era simplice per a stella nascente. Hà jugatu a chitarra acustica à a melodia Swift-ian. “Ti pigliò duie settimane / Per andà è data cù ella / Indovinate chì ùn avete micca ingannatu / Ma sì sempre un traditore”, Rodrigo si emutò mentre a so banda di tutte e donne s’infilava daretu à ella. Prughjettendu assai ferite è emozioni, hà scalatu ottave è, grazia à l’arrangiamentu simplice, hà dimustratu perchè hè prubabilmente per esse battezzata in e nomination à i Grammy di sta settimana.

Tyler, u Creatore, “Massa”

U rapper hà realizatu in pantaloni bianchi curti è calzini, mentre ch’ellu stava davanti à una casa falsa di neve. Mentre scavava in a so prufonda lyrics – “Mamma era in u refuggiu quandu ‘Yonkers’ abbandunò … Quandu l’aghju sbulicatu, hè u mumentu chì sapia chì l’aghju fattu” – a camera si avvicinava, permettendu à i telespettatori di sente a so intensità. À a fine di a canzona, pigliata da u so novu album, “Call Me If You Get Lost”, un scooter s’arrizzò, Tyler hà pigliatu un casu, saltò è si alluntanò.

Carrie Underwood è Jason Aldean, “Se ùn ti amassi micca”

Eseguitu da Nashville cum’è un ode à a cità nativa prufessiunale di i dui, i putenzi di u paese mischjanu a voce nantu à u so successu da u novu album di Aldean, “Macon” (chjamatu per a so vera cità nativa in Georgia). Aldean stava à pusà daretu à un pianoforte, mentri Underwood in un vestitu neru à a coscia cinturiata vicinu cù u so solitu zelu.

Tainy cù Bad Bunny, Julieta Venegas è Julieta Venegas. ‘Mi dispiace criatura :/’

Bad Bunny interpreta

A prima mondiale di a canzona da u prossimu album di u pruduttore di musica latina Tainy, “Data”, hà pigliatu un approcciu futuristicu. Bad Bunny apparched ind’è un attellu cumplicatu chì simu sicuru chì hà un nome ufficiale, un cappucciu biancu cù una lente di càmera chì copre i so ochji, mentre chì a faccia di Venegas apparsu nantu à una tavuletta video mentre si pusò daretu à u pianoforte. Tainy, intantu, era appesu daretu à u so tastieru vicinu in una nuvola di fumu, stendendu a melodia à u groove di a canzone.

Moonlight, ‘Beggin”

Offrendu u so smash globale per u so debut in i premii di i Stati Uniti – un remake di u successu di The Four Seasons di u 1967 – i rockers italiani vestiti per l’occasione in smoking neri eleganti. Cù a chitarra dentata, un toccu di glam è assai carisma europeu, u quartet (chì u nome significa “luna” in danese) hà injectatu un apprufittatu di rock ‘n roll in u spettaculu. Luci stroboscopiche sfarfallanti accumpagnate da capelli volanti anu aumentatu u coru accattivante di u hit vintage.

Chlöe, ‘Abbi pietà’

Chloe esegue

In un vestitu biancu pienu di cut-out, Chloe Bailey, di Chloe x Halle fama (apparentemente vi graduate in un umlaut andendu in solitaria) hà attraversatu u palcuscenicu cù una troupe di ballerine. In settembre hà ancu realizatu u so primu singulu in VMA. Tuttavia, sta volta hà aghjustatu twerking à u mischju è hà fattu una split.

Jennifer Lopez, “On My Way”

Jennifer Lopez interpreta.

U sempre glamurosu multi-hyphenate hà pigliatu a strada senza pretensione per a nova forma unica di u so prossimu filmu, “Marry Me”. Sustinutu da una orchestra è cù l’assistenza di un tweak di costumi cool daretu à schermi video massivi, Lopez cantava a ballata cunvinta cunvinta. U ponte allargatu di a canzone è a voce miele facenu Lopez un adattamentu perfettu.

Mickey Guyton, “All American”

In stivali neri à a coscia, Guyton, a stella di u paese, hà prughjettatu u so innu naziunale per l’inclusione in a bandiera americana. U sorrisu affascinante di Guyton è a voce boom cumplementanu i so cantanti di fondu in a canzone simplice nantu à l’unità. Guyton pareva veramente commossa à fà cum’è ella hà offrittu u ringraziu à tutti è hà soffiatu basgi.

Giveon, ‘Heartbreak Anniversary’

Giveon si mette in scena.

Cum’è un James Ingram o Ne-Yo mudernu, u cantante R&B, chì hà guadagnatu prominenza nantu à canzoni di Drake (“Chicago Freestyle”) è Justin Bieber (“Peaches”), hè assai un omu chì cunnosce u so modu in un sensu sensuale. ballata. Mentre caminava per i camini è chjappà qualchi falsetti, a folla ruggiò cun un coru di lagnanze Audible. A so voce cremosa hè stata annegata da e donne intornu à ellu.

Kane Brown, “Un Mississippi”

A nova stella cuniata in arena hà presentatu a so canzone, liberata l’estate scorsa è trasmessa da HBCU Tennessee State University. Presenta più elementi di paese chì u so travagliu di crossover precedente. Marrone, cù un pullover di jeans è splattered, sfilò per a strada pedonale, induve hè statu salutatu da i fan.

New Edition è New Kids in u Block

In un segmentu custruitu per a nostalgia, dui veterani boy band di Boston – New Kids on the Block è New Edition – ùn anu micca tantu “battaglia” cum’è annunziatu, ma furnia 10 minuti di gioia senza limiti. NKOTB hà colpitu u bloccu prima cù “The Right Stuff”, vestitu in diverse forme di neru è ballendu cun precisione. Anu sbulicatu u palcuscenicu per a New Edition, vestiti diliziosamente in fedora colorati è cabane, u sextet grooving à “Candy Girl”. I dui gruppi – chì presentavanu membri originali – sonavanu croccanti è parevanu bè ripresu. A folla di ballu includeva un colpu di BTS, chì pensavanu di sicuru, “Eccu simu in 25 anni”. I scambii trà i gruppi includenu “Step By Step” è “Hangin’ Tough” per NKOTB è “Mr. Telephone Man” è “If It Isn’t Love” per a New Edition, è ancu un mashup setoso di “Please Don’t Girl” è “Is This The End”. Assolutamente nimu ùn hè statu surprised à sente chì a messa in scena coreografiata adeptamente era un teaser per una tour 2022 cù e duie putenziali pop. Semu tutti in.

Fonte: USAToday.com

U post Critica brutalmente onesta è brutale di tutte e prestazioni AMAs 2021, Coldplay x BTS, Jennifer Lopez apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/brutally-honest-and-brutal-reviews-of-all-amas-2021-performances-coldplay-x-bts-jennifer-lopez/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments