Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsCumu rispettu è assertivu sparte e vostre preferenze alimentarii è limiti

Cumu rispettu è assertivu sparte e vostre preferenze alimentarii è limiti


Getty

Hè u Thanksgiving, è a vostra sora hà preparatu a so ricetta di ripienu firmata. Hè cusì fiera di u platu, ma site intollerante à u glutine. Ci hè duie scelte: o manghja u ripienu, è dopu soffre u restu di a notte. O pudete ignurà è uttene a critica bassa per parechji anni. Ma ci hè una altra scelta.

Per cunsiglii, avemu parlatu cù sperti nantu à sparte e vostre preferenze è limitazioni in l’alimentariu cù a famiglia è l’amichi durante a stagione di vacanze. Sia chì andate à a vostra festa di vacanze di travagliu o scuntrate a famiglia di u vostru cumpagnu per a prima volta, sti cunsiglii è scripts rapidi avete cupertu.

Questa hè una verità difficiule d’accettà

Se u vostru stile di manghjà si alluntanassi da u gruppu, pò esse impussibile di participà à un pranzu cumunale senza disturbà qualcunu – soprattuttu chì a cucina di un platu speciale o l’alimentazione di l’altri hè cumu certi persone mostranu amore.

“FL’ood hè assai più cà solu carburante “, hà dettu a dietista registrata Abby Langer. “Hè a famiglia, a cumunità, hè persunale. A ghjente vede spessu a riluttanza di manghjà qualcosa cum’è personalmente offensiva “.

Ma ùn avemu micca da sacrificà a nostra salute o etica. Ùn ci hè micca bisognu di paura per noi di esprime a nostra opinione, cumunicà e nostre preferenze è stabilisce e fruntiere.

Riferite à i travagliadori suciali clinichi licenziati Monica Jurado Kelly, l’ansietà è u timore di esse un “carcu” sò nurmali quandu si avvicina stu tipu di dumanda.

“A A grande cosa hè di svià da a dieta standard americana “, disse. “Pensu chì ci pò esse un stigma intornu à e diverse preferenze alimentari per parechje ragioni diverse – per a cultura di dieta, hè una cosa chì i millennials o Gen Z anni facenu.”

Terapeuti licenziati Danielle Locklear spiegò chì disegnu frontiere pò esse sfida è spaventosa per e persone chì ùn anu micca fattu prima.

“Parechje persone anu difficultà à spressione è à favurizà i so cunfini à traversu u bordu, cusì averebbe sensu chì a stessa paura di apparisce cù i limiti di i pasti”, disse. “Di sicuru, hè individuale, ma spessu a ghjente hè preoccupata per a risposta ch’elli riceveranu o teme di delusione o di disgustà i so amati affirmannu i so cunfini.”

U mumentu ghjustu hè dispunibule

Pò esse stressante per accoglie un avvenimentu. Per quessa, i sperti ricumandenu di parlà cù u vostru òspite u più prestu pussibule di qualsiasi esigenze dietetiche.

“Se sapete chì vulete avè quella conversazione, fatela cù assai tempu in anticipu per permette à l’ospiti di fà alloghji”, disse Jurado Kelly. “Vi cunsigliu di fà in un ambiente senza minaccia, micca davanti à una mansa di persone”.

Pudete cunsiderà questu un modu per dimustrà u rispettu per u vostru òspite. Sè vo dà sta infurmazione troppu prestu, ùn ponu esse dispunibuli per aiutà vi. Hè impurtante di piglià stu passu per u vostru propiu benessiri in modu chì evità situazioni sgradevoli in e feste di vacanze.

“Truvà un momentu neutru per cumunicà a vostra fruntiera in anticipu di un avvenimentu permette à l’altra persona u tempu è u spaziu per a so risposta, ma in fine aiuta à creà una aspettazione cumuna”, disse Locklear.

Siate preparatu per affruntà a resistenza

L’esperti anu enfatizatu chì ùn avete micca bisognu di permessu o accettazione da l’altri quandu fate una scelta dietetica.

“Ricurdatevi chì, se una persona si offende chì ùn vulete micca manghjà qualcosa, questu hè Quessi sò elli, micca voi “, disse Langer.

Locklear hà dettu chì hè bonu di ricurdà chì pudemu sempre unisce è sparte sperienze, ancu s’ellu ùn manghjemu micca i stessi piatti.

“A bona nutizia hè, hè bè chì e persone si sentenu delusi – hè solu un’altra emozione umana sana, è in l’attualità, ùn pudete micca “fà” à qualcunu si senti in un modu o l’altru”, disse Locklear.

Siate un host cuscienziosu

Sè vo site una riunione di vacanze, dumandate à i vostri invitati cumu pudete serve megliu quandu mandate i nostri inviti.

“Hè una grande opportunità per ùn fà ipotesi è fà sapè à l’invitati chì e restrizioni è e preferenze sò sempre in discussione”, disse Locklear. “Create un avvenimentu più inclusivu dumandendu à l’ospiti in anticipu di diete, preferenze è restrizioni”.

Ùn vi pigliate micca esse u turchinu chì ùn si prepara micca per invitati vegetariani.

mikroman6 via Getty Images
Ùn avete micca esse quellu chì face pranzi vegetariani.

Sì avete invitati chì sò sensittivi à certi alimenti o abitudini alimentarii, assicuratevi chì sò allughjati ugualmente.

“Cum’è host, ùn furnisce micca solu hummus è verdura. Pruvate di fà un sforzu di bona fede di furnisce un platu principale per qualcunu veganu o intolleranti à glutine, rendendu questu dispunibule per tutti “, disse Jurado Kelly.

Cunsiglii simplici chì pudete seguità

Sti frasi sò stati creati da esperti per aiutà vi educatamente, ma fermamente sparte e vostre preferenze in materia dietetica. Aduprate questi per sentite capaci – è ricordate, a pratica rende perfetta.

Locklear suggerisce: “Aspettu veramente a cena di vacanze u mese prossimu. Vuliu fà sapè chì aghju manghjatu vegan, cusì avemu u tempu di pianificà. Puderaghju sparte alcune ricette per aghjunghje à u menu o portà u mo cibo.

Pudete offre aiutu è piglià una certa rispunsabilità fora di l’ospite offrendu a vostra assistenza.

Jurado Kelly hà furnitu un iniziu di cunversazione simili: “Aghju fattu assai travagliu cù u mo duttore è aghju trovu chì manghjà pane o manghjà glutine veramente disturba u mo stomacu. Mi dumandu s’ellu ci sò quist’annu alcune alternative chì pudemu truvà inseme ?

Ricurdatevi, ùn avete micca bisognu di spiegà o ghjustificà e vostre decisioni à nimu.

Langer suggerisce solu dicendu: “Vogliu solu fà sapè chì ùn possu micca manghjà X. Spergu chì hè bè”.

“Ùn mi piace micca l’idea di avè da furnisce una spiegazione perchè ùn pudete micca manghjà qualcosa, soprattuttu s’ellu hè una ragione medica è ùn hè l’affari di nimu”, disse. “Ma à volte, puderia esse necessariu di furnisce un pesu supplementu à a dumanda”.

Jurado Kelly ci ricorda chì a pacienza hè a chjave.

“Per piacè siate gentile è graziosu cun voi stessu”, disse. “U scopu ùn hè micca per a perfezione. L’obiettivu ùn hè micca di dichjarà perfettamente u vostru cunfini, ma più di sta pratica di amparà cumu dichjarà ciò chì avete bisognu direttamente “.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Cumu sparte cun rispettu è assertivu e vostre preferenze alimentarii è limiti apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/how-to-respectfully-and-assertively-share-your-food-preferences-and-limits/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments