Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsDeb Haaland Dichjara "Squaw" Un Terminu Derogatoriu, Ordine a Rimozione Da Terre...

Deb Haaland Dichjara “Squaw” Un Terminu Derogatoriu, Ordine a Rimozione Da Terre Federali


“I termini razzisti ùn anu micca locu in u nostru vernaculu o in i nostri terreni federali”, hà dettu u secretariu di l’Interior Deb Haaland mentre annuncia i piani di caccià i nomi disprezzanti da l’usu in i terri federali.
Getty Images: OLIVIER DOUULIERY

U Sicritariu di l’Interior, Deb Haaland, u venneri, hà creatu un novu prucessu per rivisione è rimpiazzà i nomi disprezzanti attualmente utilizati nantu à i terri federali, è hà avanzatu per sbarazzarsi immediatamente di una di queste parolle: “squaw”.

U terminu hè un slur chì hè statu usatu per slur donne native americane, è era razzista è sexista in u passatu. Sicondu a basa di dati Board on Geographic Names, ci sò più di 650 unità federali chì utilizanu u terminu. Stu cunsigliu federale hè incaricatu di nomina i lochi giugrafici.

“I termini razzisti ùn anu micca locu in u nostru vernaculu o in i nostri terri federali”, Haaland hà dettu in una dichjarazione. “I terreni è l’acque di a nostra nazione duveranu esse lochi per celebrà l’aria aperta è u nostru patrimoniu culturale cumuni – micca per perpetuà i legati di l’oppressione”.

Dui ordini di secretariu sò stati emessi u venneri da u secretariu di l’internu per annunzià i so piani.

U primu ordine identifica formalmente “squaw” cum’è derogatoriu è crea una task force federale per truvà nomi di rimpiazzamentu per e caratteristiche geografiche in i terreni federali chì portanu a parolla. I membri di a Task Force di Nomi Geografichi Derogatori venenu da tutte l’agenzii federali è specialisti in diversità, equità, inclusione da u Dipartimentu di l’Interior. Questu ordine richiede à a task force di cunsultà i capi tribali è di piglià in contu i cumenti publichi nantu à qualsiasi mudificazione pruposta di nome.

U secondu ordine Un cumitatu cunsultivu federale hè stabilitu per dumandà, riviseghjà è suggerisce cambiamenti à l’unità di terra federale derogatorie è i nomi geografichi. U Cumitatu Cunsigliu nantu à a Riconciliazione in i Nomi di i Lochi (ACRP) serà cumpostu di rapprisentanti di tribù, urganisazioni tribali, specialisti di diritti civili è stòrici.

Questi ordini acceleranu in modu efficace a revisione è a mudificazione di nomi nantu à i terreni federali da u Cunsigliu di i Nomi Geografichi. U cunsigliu attualmente agisce in casu per casu. Questu significa chì i proponenti anu da identificà nomi offensivi è prupone un sustitutu. Stu prucessu pò piglià anni è centinaie di nomi sò attualmente in u docket.

Nomi derogatori nantu à i terreni federali sò stati identificati da i secretari interni precedenti. U Sicritariu Stewart Udall, in u 1962, identificò a parolla N cum’è disprezzu. Ella hà urdinatu una prucedura per sguassà. In u 1974, u Cunsigliu di i Nomi Geografichi identificò un termini peghjurativu per “giapponese” cum’è disprezzu è hà eliminatu ancu u so usu.

Una manciata di stati anu passatu prughjetti chì pruibiscenu l’usu di “squaw” in i so nomi ufficiali di lochi, cumpresu in Montana, Oregon, Maine è Minnesota. Ci hè ancu una legislazione pendente in u Cungressu destinata à cambià i nomi disprezzatori nantu à e caratteristiche geografiche in unità di terre pubbliche.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Deb Haaland Dichjara ‘Squaw’ Un Terminu Derogatoriu, Ordini di Rimozione Da Terre Federali apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/deb-haaland-declares-squaw-a-derogatory-term-orders-removal-from-federal-lands/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments