Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsDecine di millaie prutestanu e regule COVID-19 più strette di u Belgio...

Decine di millaie prutestanu e regule COVID-19 più strette di u Belgio in mezzo à Spike


BRUXELLES (AP) – Dece di millaie di persone anu manifestatu dumenica à traversu u centru di Bruxelles per prutestà e restrizioni COVID-19 rinfurzate imposte da u guvernu belga per contru à l’ultimu piccu in i casi di coronavirus.

A polizia stima chì 35 000 persone anu assistitu à a manifestazione. Diversi centinaie di manifestanti anu cuminciatu à scaccià l’ufficiali, incendià i bidoni di l’immondizia è distrugge i veiculi. Quandu u sole tramonta nantu à a capitale belga, a polizia hà rispostu usendu cannoni d’acqua è gas lacrimogeni per restaurà l’ordine.

I scontri anu lasciatu trè agenti di pulizza è un manifestante feriti. U portavoce di a pulizzia, Ilse Vandekeere, hà dettu chì 42 manifestanti sò stati arrestati è dui altri sò stati accusati è tenuti in cunnessione cù a marcia violenta.

I manifestanti sò ghjunti per prutestà i forti cunsiglii di u guvernu per vaccinà è qualsiasi mossa pussibuli per impone colpi obligatorii.

Cridendu “Libertà ! Libertà ! Libertà ! » è cantendu a canzona anti-fascista “Bella Ciao”, i manifestanti si sò allinati daretu à una grande bannera chì diceva “Inseme per a Libertà” è marchjò versu a sede di l’Unione Europea. I segni eranu una mistura di simboli d’estrema destra è bandiere arcubaleni da a cumunità LGBT.

Sicondu l’Organizazione Mondiale di a Salute, a dichjarazione di a settimana passata hà dichjaratu: l’Europa era u puntu caldu di a pandemia avà, i tassi di morte di COVID-19 anu aumentatu solu in questa regione. In parechji paesi di l’Europa Centrale è Orientale, l’aumentu di a caduta di l’infezioni hà sbulicatu l’ospitali. Ucraina, Russia, Romania, Repubblica Ceca è Slovacchia.

Ci sò stati assai sviluppi in l’ultimi ghjorni. Marche anti-vaccinazione in e nazioni europee Un guvernu hà seguitu un altru in e misure strette. A pulizzia Olandese hà arrestatu più di 30 persone In seguitu à una viulenza assai più viulente a notte precedente, ci hè statu disordine sabbatu in L’Aia.

L’Austria entra in un bloccu naziunale di 10 ghjorni u luniDopu impone un bloccu per i non vaccinati, tutti ponu andà. U mercatu di Natale di Viena hè statu pienu dumenica, cù i turisti è i lucali chì prufittàvanu di i panorami di Viena prima di chiudere i punti di vendita di l’alimentariu è di i punti di vendita.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Decine di millaie protestanu e regule più strette di u COVID-19 in u Belgio in mezzo à Spike apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/tens-of-thousands-protest-belgiums-tighter-covid-19-rules-amid-spike/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments