Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsDisney World suspende a so pulitica di vaccinazione obligatoria. 4 milioni...

Disney World suspende a so pulitica di vaccinazione obligatoria. 4 milioni di impiegati federali affrontanu u mandatu di vaccinazione di u luni. L’aghjurnamenti in diretta COVID-19


Walt Disney World hà messu in pausa u so mandatu di vaccinazione COVID-19 per l’impiegati dopu chì u guvernatore di Florida Ron DeSantis hà firmatu una serie di liggi restrittivi a settimana passata punendu l’imprese chì ùn permettenu micca i travagliadori di rinuncia à i requisiti di vaccinazione.

Disney hà dichjaratu chì più di u 90% di i “membri di u cast” di Disney World sò stati vaccinati.

“Credemu chì u nostru approcciu à i vaccini obligatorii hè statu u dirittu postu chì avemu cuntinuatu à fucalizza nantu à a sicurità è u benessere di i nostri membri di cast è invitati”, Disney hà dettu in un email. Risponderemu à i sviluppi legali quandu hè necessariu “.

L’uffiziu di DeSantis hà felicitatu sta decisione è aghjunse chì “credemu chì tutte e cumpagnie di Florida seguiranu a lege”.

Ùn fà cusì puderia esse costu: Ammende sò pussibuli finu à $ 50,000 per violazione per e grande cumpagnie è $ 10,000 per e imprese più chjuche se un impiigatu hè licenziatu. Disney World avia più di 70 mila impiegati prima di l’epidemie di COVID-19.

Pudete ancu truvà l’ultime nutizie quì:

►L’ordine di u statu d’emergenza di Mississippi in relazione à u coronavirus hè scadutu postu chì u guvernatore republicanu Tate Reeves hà citatu l’aumentu di u numeru di vaccini è a diminuzione di l’uspitalisazioni.

► Quasi 6,100 persone à ghjornu sò avà testate pusitivi per COVID-19 in u statu di New York, in crescita di 22% da u principiu di u mese.

►Un ghjudice federale in Rhode Island puderia determinà sta settimana nantu à una dumanda di alcuni travagliadori sanitari per bluccà l’esigenza di u statu chì e persone chì travaglianu in a professione medica sò completamente vaccinate contr’à coronavirus.

► A prutezzione di i vaccini cumencia à sguassate à circa sei mesi, i dati mostranu. A bona nutizia hè chì i colpi di booster COVID-19 sò avà dispunibili per tutti l’adulti in i Stati Uniti Eccu ciò chì duvete sapè nantu à i boosters.

"

Source: https://philippinenewsdaily.com/disney-world-suspends-its-mandatory-vaccination-policy-4-million-federal-employees-face-mondays-vaccine-mandate-live-covid-19-updates/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments