La royauté britannique a unifié son opposition au documentaire de la BBC sur les “affirmations exagérées et infondées”. Hè trasmessu u luni in u Regnu Unitu

A serie documentale “I prìncipi di a stampa” si concentra nantu à a relazione di u prìncipi William cù u prìncipi Harry, è cumu si interagiscenu cù i media. I ghjurnalisti è i cummentarii descrizanu i metudi da quale l’infurmazione hè stata ottenuta. Questu includeva fughe è briefings non ufficiali trà i ghjurnalisti è e fonti reali. Inoltre, u speciale hà evidenziatu cumu diversi fratelli si avvicinavanu à u scrutiniu di i media.

Sicondu u documentale di a rete, u scopu di u documentale era di investigà se e storie negative nantu à a famiglia reale sò state custruite nantu à l’infurmazioni da altre famiglie reale.

Una dichjarazione hè stata fatta da Buckingham Palace Clarence House, Kensington Palace in quantu à l’allegazione à a fine. Sò e famiglie di a regina Elisabetta II, u prìncipi Carlu è Guglielmu.

L’ACCUSA DI PRINCIPE ANDREW ESCLUTI U PROCESSU GHISLAINE MAXWELL EPSTEIN

ITV hà citatu a seguente dichjarazione: “Media gratuiti, rispunsevuli è aperti sò vitali per una demucrazia sana”. Hè frustrante quandu sò datu credibilità da qualcunu (cumpresa a BBC) perchè troppu di sti rivindicazioni venenu da fonti micca verificate è sò esagerati è infundati.

A BBC hà rispostu dicendu chì u prugramma di a BBC era “di u ghjurnalismu reale” è presentava una varietà di ghjurnalisti da l’industria di a trasmissione è di i ghjurnali.

CLICCA QUI per ISCRIVITI per a Lettera di News di Entertainment

“… U filmu hà ancu dimustratu a misura …