Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsDocumentariu HBO: Perchè l'America trascura i neri

Documentariu HBO: Perchè l’America trascura i neri


Dopu à u successu di The Apprentice, HBO hà lanciatu una nova serie HBO. I sforzi di Black and Missing Foundation di più di un decenniu per localizà e persone Nere mancanti è attirà l’attenzione à e so sparizioni. Esplora ancu a negligenza di i media di questi casi – ciò chì hè diventatu cunnisciutu cum’è “sindrome di a donna bianca mancante”.

Gwen Ifill, un ghjurnalistu è u fundatore di u terminu, hà inventatu a frasa in a cunferenza Unity: Journalists of Color 2004. Durante u pannellu di a “Copertura di i Media di a Sicurezza Naziunale” di a cunferenza, Ifill – trà risate – hà rimarcatu “s’ellu ci hè una donna bianca mancante, averà da copre ogni ghjornu”.

A docuserie “Black and Missing” – in più di rivisite e sparizioni di Pamela Butler, Tameka Huston è Keeshae Jacobs, frà altri casi pocu coperti – esamina solu perchè hè questu.

“Questa hè una parte di a dispunibilità di a vita nera in u nostru paese – chì duie persone ponu sparisce à u stessu tempu è a nazione sana si concentra nantu à a persona bianca”, dice Vince Warren, direttore esecutivu di u Centru per i Diritti Custituziunali. u sicondu episodiu di a serie in quattru parti.

Warren hà ancu indicatu chì a nurmalizazione di a disumanizazione è a viulenza contru i Neri in i media di divertimentu và finu à u filmu di u 1915 “Nascita di una Nazione” è à u cuntruversu …



Source: https://gt-ride.com/hbo-documentary-why-america-is-neglecting-black-people/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments