Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsDopu à i verdicts di Ahmaud Arbery: un babbu acclanciatu, un avucatu...

Dopu à i verdicts di Ahmaud Arbery: un babbu acclanciatu, un avucatu di difesa “pavimentatu”, una folla chì canta


BRUNSWICK, Ga. – Cum’è u primu verdict hè statu lettu da u ghjudice – Travis McMichael, culpèvule di l’assassiniu maliziu di Ahmaud Arbery – un acclamazione da u babbu di Arbery hè statu intesu in a sala di tribunale. Ci era una grande folla in a stanza chì sboccava, induve puderanu vede i verdicts in diretta. Sò stati acclamati. Quandu i deputati chjamavanu l’ordine, a ghjente si abbracciava è pienghje.

L’osservatori vicinu anu pruvatu à cuntrullà a so eccitazione mentre ogni verdict hè statu lettu. Alzanu e mani, annunziu, è si abbraccianu. L’altri in silenziu acclavanu.

In tuttu, 27 verdicts sò stati ghjunti, nove per ogni accusatu. Travis McMichael hè statu quellu chì hà sparatu i colpi è hè statu trovu culpèvule di tutti i nove carichi, è ancu di l’assassiniu dolosu. U babbu di Gregory McMichael ùn hè statu trovu culpèvule di uccisione di malizia è hè statu culpèvule di sette altri crimini. U so vicinu, William “Roddie Bryan”, chì hà registratu u video di l’omicidiu, hè statu trovu culpèvule di trè capi d’omicidiu criminale è trè altre accusazioni.

A mamma di Arbery, Wanda Cooper-Jones, singhiozzava è ripetè: “Avemu finalmente ghjustizia”.

Verditti, spiegati:Chì verdicts sò stati dati in l’assassiniu di Ahmaud Abery per malizia è crimine ?

I sustenitori di a famiglia Arbery eranu esuberanti, emutivu è uscita fora di u tribunale. Ci era un publicu chì aspettava i membri di a famiglia per parlà è i procurori. Acclamanu daretu à e sbarre è gridò u Nome di Arbery.

Dentru, Travis McMichael hà dettu in bocca “ti piace” à a so mamma, Leigh McMichael, chì pienghjeva.

“Sò…



Source: https://philippinenewsdaily.com/after-the-ahmaud-arbery-verdicts-a-cheering-father-a-floored-defense-attorney-a-chanting-crowd/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments