Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsDopu avè ghjuntu à un accordu cù Pennsylvania AG, Marriott hà accunsentutu...

Dopu avè ghjuntu à un accordu cù Pennsylvania AG, Marriott hà accunsentutu à include i tariffi di resort cum’è parte di u prezzu iniziale


Sicondu l’Uffiziu di u Procuratore Generale di Pennsylvania, Marriott International hè diventata a prima grande cumpagnia di l’alberghi à impegnà à a divulgazione anticipata di i tariffi di resort.

A cumpagnia di l’ospitalità basatu in Maryland s’hè impegnata à mustrà a somma di i so tariffi di stanze è tutti i tariffi obbligatori – cumprese i tariffi di resort – in a prima pagina di u so situ web di prenotazione dopu avè ghjuntu à un accordu cù l’uffiziu di l’avucatu generale u marcuri. I cambiamenti sò disposti per esse implementati in i prossimi nove mesi.

“L’alberghi ùn devenu micca pudè slap tassi nascosti in cima à a vostra fattura à l’ultimu minutu, è grazia à questu stabilimentu avemu avvisatu l’industria di l’alberghi per mette fine à sta pratica ingannosa”, u Procuratore Generale di Pennsylvania Josh Shapiro. hà dettu in una dichjarazione di u marcuri.

Quantu sò i costi di resort?

I tariffi di resort – chjamati ancu “tasse di destinazione” o “tasse di amenità” – sò diventati una pratica cumuna trà l’operatori di l’alberghi in l’ultimi dui decennii. Sò ancu stati un fastidiu peri viaghjatori è ricevutu reazioni da i funzionari di u guvernu è i gruppi di difesa di i cunsumatori.

I tariffi sò spessu micca inclusi in a tarifa annunziata di un hotel, è l’avversari sustene chì ingannanu l’ospiti postu chì sò revelati solu quandu i clienti passanu per u prucessu di compra.

► Pensate chì i tariffi di u resort sò troppu altu ?:Marriott hè statu denunciatu per a causa.

A tarifa, chì pò esse più di $ 40 in i principali mercati, si dice chì copre servizii supplementari cum’è Wi-Fi, parcheghju o accessu à a piscina è a palestra. Mentre chì parechji servizii di resort eranu dispunibuli prima di a pandemia, ùn sò micca venuti cun tariffu supplementari.

U cambiamentu di Marriott vene dopu chì i schedarii di a causa anu revelatu chì hà guadagnatu circa 17 milioni di $ da e spese di resort in 2019, l’annu chì u Procuratore Generale di u Distrittu di Columbia hà demandatu a cumpagnia per e so pratiche di tariffu di u resort.

A maiuranza di i viaghjatori “volu”.Infine, pudemu vede u cambiamentu.

Marriott hà dettu u marcuri chì i so tariffi di resort è di destinazione sò stati “longu” dichjarati separatamente è chjaramente, è u so accordu cù u statu di Pennsylvania “migliura ancu u modu chì i tariffi di resort / destinazione sò cumpletamente divulgati nantu à i nostri canali americani”.

A cumpagnia hà da travaglià “in i prossimi mesi” per aghjurnà a manera chì mostra i prezzi di e camere.

Travelers United hè una urganizazione di difesa di viaghju senza prufittu chì hà publicatu una dichjarazione u venneri applaudendu u stabilimentu.

► Tariffe di u resort:U Cungressu hà pigliatu tariffi nascosti in resorts è alberghi. Puderia avè un impattu significativu nantu à i viaghjatori.

“I cunsumatori americani finalmente vederanu un cambiamentu in a manera di vede i prezzi di l’alberghi dopu chì u Procuratore Generale di Pennsylvania hà pigliatu una posizione in nome di i cunsumatori americani”, Lauren Wolfe, Travelers United Counsel, hà dettu in a dichjarazione.

Travelers United hà dichjaratu chì spera chì altri alberghi seguitanu a so guida.

MGM Resorts International International hà presentatu una demanda precedente contr’à u gruppu per l’usu di i tariffi di resort. Una demanda contru Hilton hè sempre pendente in Nebraska da Doug Peterson.

Travelers United hà presentatu una demanda contr'à MGM Resorts International, chì opera una quantità di proprietà di Las Vegas Strip, prima di questu annu per u so usu di i tariffi di u resort.

Shapiro hà indicatu chì i tariffi obbligatori di u resort seranu prestu cumminati cù i prezzi di e camere cum’è una pratica standard.

“Marriott hà intensificatu per impegnà per risolve sta pratica è aspittemu chì più catene d’alberghi seguitanu,” Shapiro hà dettu.

Segui Bailey Schulz, u reporter di USA TODAY in Twitter @bailey_schulz.

Fonte: USAToday.com

U post Dopu avè ghjuntu à un accordu cù Pennsylvania AG, Marriott hà accunsentutu à include i tariffi di resort cum’è parte di u prezzu iniziale apparsu prima News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/after-reaching-settlement-with-pennsylvania-ag-marriott-agreed-to-include-resort-fees-as-part-of-the-upfront-pricing/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments