Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsDui missiunarii rapiti sò liberati da i Stati Uniti, u gruppu di...

Dui missiunarii rapiti sò liberati da i Stati Uniti, u gruppu di aiutu


Dui di i 17 membri di un gruppu missiunariu chì sò stati rapiti in uttrovi sò stati liberati in Haiti è sò sicuri, una urganizazione chjesa basatu in Ohio hà annunziatu dumenica.

Christian Aid Ministries hà dettu chì ùn pò micca furnisce o cunfirmà i nomi di quelli liberati, i motivi di a so liberazione, da induve sò o a so situazione.

“Solu l’infurmazioni limitate ponu esse furnite, ma pudemu rapportà chì i dui ostaggi chì sò stati liberati sò sicuri, in bonu spiritu, è esse curati”, l’urganizazione hà scrittu in un comunicatu di stampa.

I rapprissioni sò accaduti u 16 d’ottobre, ghjorni dopu chì una squadra di ufficiali americani hà visitatu a nazione impoverita è hà prumessu sustegnu à e so misure anti-gang. Cinque figlioli eranu trà i 16 Citizens US è 1 Canadian in stu gruppu. U cunduttore di Haiti hè statu ancu rapitu.

400 Mawozo, una banda haitiana hà rivendicatu a rispunsabilità di u rapimentu. Wilson Joseph era u capu di a banda è hà minacciatu d’assassinà i missiunarii s’ellu ùn anu micca cunfurmà cù e so dumande.

Ellu disse: “Juru per Thunder chì, se ùn avete micca a risposta chì vogliu, metteraghju una pallottola in a testa di questi americani”. U video hè statu publicatu nantu à e social media pochi ghjorni dopu à u rapimentu.

“Descente à l’infernu”:Ben prima chì i missiunarii americani eranu in u focu, i sequestri è e bande anu pigliatu u so postu.

Ci hè periculu per i gang in ogni locuNativu haitianu dice à a famiglia di a so propria sperienza di rapimentu

Hà minacciatu ancu u Primu Ministru Ariel Henry è u capu di a Pulizzia Naziunale di Haiti, Léon Charles.

Almenu 328 vittime di sequestramentu sò state signalate à a Pulizzia Naziunale di Haiti in i primi ottu mesi di u 2021, cumparatu cù un totale di 234 per tuttu u 2020, secondu un rapportu publicatu in settembre da l’Uffiziu Integratu di e Nazioni Unite in Haiti cunnisciutu cum’è BINUH.

U guvernu americanu urgeu à i citadini americani à lascià Haiti per via di l’insicurità crescente di u paese è a mancanza severa di carburante.

Cuntribuisce à The Associated Press

Fonte: USAToday.com

U post Dui missiunarii rapiti sò liberati da i Stati Uniti, i stati di u gruppu d’aiutu apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/two-kidnapped-missionaries-are-released-by-the-us-aid-group-states/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments