Monday, December 6, 2021
Google search engine
HomeNewsDui missiunarii rapiti sò stati liberati da Haiti da una urganizazione d'aiutu...

Dui missiunarii rapiti sò stati liberati da Haiti da una urganizazione d’aiutu americana


Dui di i 17 membri di un gruppu missiunariu chì sò stati rapiti in uttrovi sò stati liberati in Haiti è sò sicuri, una urganizazione chjesa basatu in Ohio hà annunziatu dumenica.

Christian Aid Ministries hà dettu chì ùn pò micca furnisce o cunfirmà i nomi di quelli liberati, i motivi di a so liberazione, da induve sò o a so situazione.

“Solu l’infurmazioni limitate ponu esse furnite, ma pudemu rapportà chì i dui ostaggi chì sò stati liberati sò sicuri, in bonu spiritu, è esse curati”, l’urganizazione hà scrittu in un comunicatu di stampa.

I rapprissioni sò accaduti u 16 d’ottobre, ghjorni dopu chì una squadra di ufficiali americani hà visitatu a nazione impoverita è hà prumessu sustegnu à e so misure anti-gang. Cinque figlioli eranu trà i 16 Citizens US è 1 Canadian in stu gruppu. Anu ancu rapitu u so driver haitianu.

400 Mawozo, una gang haitiana rivendicò a rispunsabilità di i rapimenti. Wilson Joseph era u capu di a banda è hà minacciatu d’assassinà i missiunarii s’ellu ùn anu micca cunfurmà cù e so dumande.

In un video di e social media, hà dichjaratu chì “ghju ghjurà chì s’ellu ùn hè micca ciò chì dumandu, metteraghju una bala in a testa di questi americani”.

“Descente à l’infernu”:Prima chì u focu era nantu à i missiunarii americani, i sequestri è e bande eranu rampanti

In ogni locu ci hè periculu di gang:Nativu haitianu dice à a famiglia di a so propria sperienza di rapimentu

Hà minacciatu ancu u Primu Ministru Ariel Henry è u capu di a Pulizzia Naziunale di Haiti, Léon Charles.

Almenu 328 vittime di sequestramentu sò state signalate à a Pulizzia Naziunale di Haiti in i primi ottu mesi di u 2021, cumparatu cù un totale di 234 per tuttu u 2020, secondu un rapportu publicatu in settembre da l’Uffiziu Integratu di e Nazioni Unite in Haiti cunnisciutu cum’è BINUH.

U guvernu americanu urgeu à i citadini americani à lascià Haiti per via di l’insicurità crescente di u paese è a mancanza severa di carburante.

Cuntribuisce à The Associated Press

Fonte: USAToday.com

U post Dui missiunarii rapiti sò stati liberati da Haiti da una urganizazione d’aiutu americana apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/two-kidnapped-missionaries-were-released-from-haiti-by-an-american-aid-organization/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments