Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNews"E cose duveranu esse abbastanza bè": i previsori ritruvà a minaccia di...

“E cose duveranu esse abbastanza bè”: i previsori ritruvà a minaccia di u clima chì affruntà i viaghjatori di vacanze di Thanksgiving


  • AAA prevede chì più di 53,4 milioni di persone viaghjanu sta settimana, un 13% più altu da u 2020.
  • I Laghi Erie o Huron puderianu vede nevicate finu à un pede.
  • Alcune parti di e coste di i Grandi Laghi sò previsti per vede raffiche di ventu finu à 70 MPH.

E previsioni chì anu avvistatu di neve è di venti forti chì minacciavanu di fà u caosu à milioni di americani chì viaghjanu per a festa di Thanksgiving sò stati rientrati un pocu dumenica.

L’AAA prevede chì più di 53,4 milioni di persone viaghjanu sta settimana, un 13% da 2020. U viaghju in aereu hè previstu di aumentà 80% è ricuperà quasi cumpletamente da a so drammatica caduta pandemica in 2020.

“Una tempesta chì minacciava di portà un clima complicatu in parti di u Nordeste pare a pioggia per a maiò parte di e grande cità”, hà dettu u meteorologu senior AccuWeather Alan Reppert. E cose duveranu vede abbastanza pusitivu dopu u luni.

Per dumenica è luni, ùn ci sò stati ritardi signalati.

AccuWeather hà dettu chì un “pezzu putente di energia” hè cascatu da u Canada mentre si moveva à l’est, diventendu una tempesta invernale sopra u Midwest. E cundizioni di viaghju puderanu cullà in collina mentre a tempesta guadagna forza.

“E bande di neve di l’effettu di u lavu sò previste di spuntà sopra i Grandi Laghi Superiori” da u luni, u meteorologu di u Serviziu Meteorologicu Naziunale Peter Mullinax hà dettu.

Eccu ottu cunsiglii per aiutà vi viaghjà à Thanksgiving. Iè. Ci sarà parechje persone in l’aeroportu. E maschere ùn sò micca opzionali.

Reppert hà indicatu chì puderia risultatu in un pede di neve chì circundava i Laghi Erie, Huron. AccuWeather hà dettu chì sta tempesta puderia causà ritardi di viaghju per via di i venti è micca a pioggia o a neve. Alcune parti di e coste di i Grandi Laghi sò previsti per vede raffiche di ventu finu à 70 MPH.

Venti di sin’à 40 mph sò pussibuli in Minneapolis, Chicago è Milwaukee; raffiche più altu sò pussibuli in spazii aperti.

“Qualunque clima disruptivu in i ghjorni chì precedenu a Thanksgiving puderia purtà à grandi ritardi è, in certi casi, avè un effettu domino in tuttu u paese”, hà avvistatu u meteorologu AccuWeather Brandon Buckingham.

Sicondu u Serviziu Meteo, e cundizioni invernali sò previste per spazzà assai di l’Est per via di l’alta pressione di l’edifiziu da u luni sera à u marti matina. U marti, raffiche di ventu finu à 40 mph sò pussibuli in cità situate longu l’I-95 da New England à a mità di l’Atlanticu.

Un gran disordine’: Una tempesta maiò puderia causà disrupzione à i viaghji di Thanksgiving a settimana prossima

Mercuri, u ghjornu prima di Thanksgiving è storicamente u più grande ghjornu di viaghju di a nazione di l’annu, purterà venti raffiati, pioggia è un pocu di neve à u Midwest è pioggia è ventu in tutti i stati di u Centru Sud.

Reppert hà dettu chì ùn hè micca prubabile di causà troppu disturbu di viaghju.

Reppert hà dichjaratu: “Deve esse abbastanza tranquillu”.

Fonte: USAToday.com

U post “E cose duveranu esse abbastanza bè”: i previsori ritruvà a minaccia di u clima chì affruntà i viaghjatori di vacanze di Thanksgiving apparsu prima in News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/things-should-be-pretty-good-forecasters-dial-back-weather-threat-facing-thanksgiving-holiday-travelers/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments