Dui amichi intimi sò stati ammazzati in u disastru di u cuncertu Astroworld. Avà, Travis Scott è a Live Nation Entertainment Company stanu in tribunale à i so amati per morte ingiusta.

Franco Patino (21 anni) è Jacob Jurinek (20 anni), tramindui di Naperville, Illinois, sò l’ultime vittime di u disastru di u cuncertu di Houston chì hà uccisu 10 è hà lasciatu centinaie d’altri feriti.

Sicondu a demanda, Scott è Live Nation ùn pruteghjanu micca i cuncerti.

ASTROWORLD TAGEDY: TRAVI SCOTT, DAKE, Apple, E LIVE NATION HIT cù $ 750M LAWSUIT

Sicondu u prucessu, “L’accusati anu fattu fallimenti flagranti in l’esercitu di i so duveri per assicurà a sicurità, a salute è u benessiri di e persone chì assistenu à u cuncertu”.

Jurinek, Patino è u so amicu eranu ex cumpagni di football in u Neuqua Valley High School in Naperville.

I dui eranu ancu in l’università, postu chì Patino hà assistitu à l’Università di Dayton in Ohio, mentre chì Jurinek hà assistitu à l’Università di u Sud di l’Illinois-Carbondale.

NOVA LAWSUIT ASTROWORLD CONTRA TRVIS SCOTT, DAKE, LIVENATION, E PIÙ VISTE FINE 2 MILIARDI in DANNI

A folla vede cum'è Travis Scott si presenta à l'Astroworld Festival à NRG park u venneri 5 di nuvembre 2021 in Houston.  Parechje persone sò morti è numerosi altri sò stati feriti in ciò chì l'ufficiali anu descrittu cum'è una crescita di a folla à u festival di musica mentre Scott facia.  I funzionari anu dichjaratu a

E famiglie di Jurinek è Patino sò rapprisentate da u dittaghju di Chicago Corboy & Demetrio, chì hà presentatu i prucessi prima di sta settimana in Harris County Courts in Houston.

Phillip Corboy Jr., chì hè un cumpagnu di l’avucatu, hà dettu chì Jake celebrava u so 21 anniversariu.

Travis Scott si presenta à u ghjornu 1 di l'Astroworld Music Festival in NRG Park u venneri 5 di nuvembre 2021 in Houston.  (Foto di Amy Harris/Invision/AP)

CLICCA QUI PER L’APP FOX NEWS

“Un zitellu sanu è forte di 20 o 21 anni và à un cuncertu pensendu ch’ellu si divertirà, è…