Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsE sorelle descrizanu a fuga da a "House of Horrors": "Sapiu chì...

E sorelle descrizanu a fuga da a “House of Horrors”: “Sapiu chì morissi se mi fossi catturatu”


Dui surelle anu parlatu di a scappata ch’elli anu fattu da i so terribili anni di prigiò è l’abusu chì i so genitori anu patitu.

Jordan è Jennifer Turpin sò a maiò di i 13 figlioli di David è Louise Turpin. In u 2019, i genitori anu dichjaratu culpèvule per l’imprigionamentu è a tortura di 12 di i so figlioli – tutti eccettu u più chjucu, chì avia 2 anni à l’epica – in ciò chì hè diventatu largamente cunnisciutu cum’è un casu di “casa di l’orrori”.

Lasciavanu i so figlioli affamati, battuti è incatenati. Eranu intrappulati in a casa di a famiglia Perris, in California, chì pareva una casa suburbana regulare da l’esternu, ma era piena di basura è rifiuti umani.

“L’unica parola chì cunnoscu per chjamà hè “infernu”,” Jennifer Turpin, avà 33 anni, hà dettu in una longa è emotiva intervista cù Diane Sawyer di ABC u venneri.

(Vede l’intera entrevista. cuminciendu cù a Prima Parte, quì.)

Era Jordan Turpin, avà 21 anni, chì hè stata finalmente capace di esce da a casa in una fuga audace chì hà purtatu à a libertà di i so fratelli.

“Eru sempre spavintatu chì si chjamava i pulizzeri o tentava di scappà, mi serebbe catturatu, è tandu sapia chì morissi s’ellu era statu pigliatu”, disse Jordan. “Ma à a fine, quandu aghju vistu tutti i mo fratelli minori, sapia chì era ciò chì aghju da fà”.

Diane Sawyer hè cuntattatu da Jordan Turpin.
ABC News via People

Jordan, Jennifer, è una altra surella cuminciaru à trama una strategia dopu chì a mamma di Ghjordanu l’hà strafocata quandu hà vistu Jordan fighjendu i video di Justin Bieber in un vechju telefunu. È u mumentu di agisce hè ghjuntu quandu Ghjordanu hà scupertu chì a famiglia si trasferiria in Oklahoma, è temeva chì alcuni di i so fratelli gravemente malnutriti ùn sopravviveranu à u viaghju.

14 di ghjennaghju di u 2018: hà messu cuscini sottu cuperte per vede ch’ella dorme sempre, è dopu hà saltatu da a finestra in un mondu scunnisciutu fora per dumandà aiutu.

“Ùn cunnosci mancu di i marciapiedi”, disse à Sawyer, nutendu ch’ella era stata in a strada. “Ùn avia micca idea di quale direzzione andà. Eru tantu paura “.

U vechju telefunu li hà permessu di chjamà 911, è hà ghjuntu à a polizia. Ella hà descrittu e mala cundizione di vita in a casa, è ancu a crudeltà di u trattamentu. Hà purtatu ancu una prova cruciale: Jennifer l’avia cunsigliatu di portà e foto cum’è prova, cusì Jordan avia scattatu scatti di duie di e so surelle minori in catene cum’è punizione per piglià un pocu di dolci di a so mamma.

“Una volta chì aghju vistu quella foto, hà veramente sigillatu l’accordu per mè”, u deputatu Anthony Colace di u Dipartimentu di u Sheriff di u County di Riverside, chì hà rispostu à a fatidica chjamata di Jordan, hà dettu à Sawyer.

Louise è David Turpin sò diventati i migliori amici. cunnannatu à vita in prigiòPudete esse liberatu dopu à 25 anni.

David Allen Turpin è Louise Anna Turpin in riservazione di ritratti da u Dipartimentu di u Sheriff di Riverside County.

Louise Anna Turpin è David Allen Turpin sò visti in i ritratti di riservazione di u Dipartimentu di u Sheriff di u County di Riverside.
U Dipartimentu di u Sheriff di Riverside County via AP

Jordan hà graduatu u liceu cù un diploma. Avà hè iscrittu à l’università dopu a prova. Jennifer hè impiegata in un ristorante. Scrive ancu musica pop cristiana.

“I mo genitori mi pigliò tutta a mo vita, ma avà mi ripigliò a mo vita”, disse Jennifer.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Sisters Describe Escape From ‘House Of Horrors’: ‘Sapeu chì Morissi S’ellu M’avessi Catturatu’ apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/sisters-describe-escape-from-house-of-horrors-i-knew-i-would-die-if-i-got-caught/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments