Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsElizabeth Holmes piglia a pusizione in Theranos Criminal Fraud Trial

Elizabeth Holmes piglia a pusizione in Theranos Criminal Fraud Trial


SAN JOSE, California (AP) – A stella Fallen di Silicon Valley, Elizabeth Holmes, hà pigliatu u tistimunianza in un sviluppu sorprendente u venneri tardi in u so prucessu di fraude criminale. L’anzianu imprenditore pruvarà à confutà l’allegazioni di u guvernu americanu chì hà ingannatu investitori è pazienti per crede chì a so startup, Theranos, rimodellarà l’assistenza sanitaria.

A decisione di Holmes di dà evidenza cusì prestu in a so difesa hè stata una scusa è porta un grande risicu. I prosecutori federali anu indicatu chì eranu ansiosi di interrogà Holmes sottu ghjuramentu durante a so presentazione di u casu contru Holmes.

Holmes si movi lentamente versu u stand di i testimoni davanti à una sala di tribunale piena di testimoni è ghjurati tutti vestiti di maschere. Cinque ore avianu passatu da quandu Holmes hà pigliatu u stand, dopu chì a persecuzione hà ripusatu u so casu contr’à ella chì avia passatu l’ultimi trè mesi à custruisce.

Holmes hà apertu a so tistimunianza cuntendu u so tempu à l’Università di Stanford, i so primi anni, è cumu si interessa à a rilevazione di e malatie. Mentre travagliava à fiancu à Channing Robson, un prufissore di chimica assai rispettatu, Holmes continuava à cuntà a storia.

“M’hà incuraghjitu à cuntinuà a mo ricerca”, Holmes hà ricurdatu. Parlava in una voce rauca chì hè diventata una di e so marche cum’è ella hà risuscitatu centinaie di milioni di dollari è hà dettu u putenziale rivoluzionariu di a tecnulugia di Theranos.

Holmes hà tistimuniatu chì Holmes l’hà cunvinta à utilizà i so risparmii per l’università per i so piani di rivoluzionari l’industria di a salute dopu avè creatu un pianu di cummerciale.

“Aghju cuminciatu à travaglià tuttu u tempu … pruvà à scuntrà e persone chì puderanu aiutà à pudè custruisce questu”, Holmes hà dettu.

3:40

Hè improbabile chì questi procurori utteneranu questa opportunità finu à u luni u più prestu, quandu u prucessu riprende. L’evidenza di u guvernu includeu a testimonianza di 29 testimoni, cumpresu l’ex secretariu di a difesa di i Stati Uniti è l’ex membru di u cunsigliu di Theranos, u generale James Mattis, è ancu documenti interni è testi à volte salaci trà Holmes è u so ex amante, Sunny Bulwani, chì era ancu capu di Theranos. ufficiale operatore.

QUESTI HAN BREAKING NEWS. A storia precedente di AP seguita quì sottu.

SAN JOSE, California (AP) – U guvernu hà ripusatu u so casu u venneri in u prucessu di a stella caduta di Silicon Valley, Elizabeth Holmes, dopu avè passatu più di dui mesi à pruvà à dimustrà ch’ella hà ingannatu investitori è pazienti per crede chì a so startup, Theranos, rimodellarà a salute. cura.

Holmes è i so avucati anu avà l’uppurtunità di sfidà l’evidenza presentata da i procurori. Accusanu à Holmes d’esse un truffatore avido è ossessionatu da a fama. I prosecutors sò previsti ancu di sustene chì Holmes è a so squadra di avucati ùn anu mai violatu a lege in perseguite di e so ambizioni ambiziose di rivoluzionari l’affari di teste di sangue cù tecnulugia rivoluzionaria.

Avà, ci hè una grande quistione: Holmes starà per a so difesa?

I so avucati ùn dicenu micca. Tuttavia, questu puderia esse a so sola chance per cunvince u ghjuridicu ch’ella hè innocente di accusazioni di fraud. Questu puderia purtari a so spesa finu à 20 anni in prigiò.

Holmes, un anticu imprenditore, hè statu stoicu davanti à i ghjurati chì decideranu u so destinu per trè mesi. Holmes hè spessu vistutu drittu in a so sedia fighjendu u celu, è Holmes resta impassibile mentre i so sustenitori testimonianu i so dubbii.

Ma i ghjuridichi anu sempre esse intesu registrazioni di Holmes chì si vantavanu à l’investitori Ci sò stati presunti progressi in a tecnulugia di teste di sangue, ma si sò rivelati falsi.

I prosecutori anu chjamatu una serie di testimoni in un sforzu di dimustrà chì Holmes hà mette in periculu a vita di i pazienti è ancu ingannà l’investituri è i clienti nantu à a tecnulugia di Theranos. L’Edison, un dispositivu Theranos chì puderia scansà u sangue per centinaie di diverse cundizioni di salute seria u pitch. L’Edison puderia avè rivoluzionatu l’assistenza sanitaria s’ellu era capace di travaglià cum’è prumessu.

Ciascuna di e teste esistenti richiede una fiala. Hè lentu è difficiule di fà più di una prova di paziente à una volta.

U prucessu hà prisentatu testimunianze di tistimunianzi è evidenza chì suggerenu fermamente chì Holmes hà travisatu tratti cù grandi cumpagnie farmaceutiche cum’è Pfizer, l’armata di i Stati Uniti è ancu dissimulatu prublemi recurrenti cù Edison.

In u preludiu di u prucessu, l’avucati di Holmes anu presentatu documenti chì dicenu ch’ella puderia tistimunià di esse manipulata da u so ex fidanzatu – è l’anzianu direttore di l’operazione di Theranos – Sunny Balwani, chì face accusazioni simili in un altru prucessu criminale previstu per cumincià à principiu di l’annu prossimu. In u so interrogatori di i testimoni di u guvernu, l’avucati di Holmes anu pruvatu ripetutamente à vilificà Balwani.

I prublemi di Edison ùn sò micca diventati cunniscenza publica, però, finu à chì u Wall Street Journal hà publicatu u primu in una seria di articuli splusiviIn uttrovi 2015, i Centri per i servizii di Medicare è i servizii di Medicaid anu publicatu i risultati di u so auditu.

Holmes è Balwani eranu digià capaci di cullà centinaie di milioni da investitori cum’è Rupert Murdoch, magnate di i media è membru di a famiglia Walmart. Anu ancu fattu tratti cù Walgreens (per teste di sangue in i so magazzini) è Safeway (per più infurmazione). Quelli investimenti in un puntu anu valutatu Theranos à $ 9 miliardi, dendu à Holmes una fortuna di $ 4,5 miliardi – in carta – in 2014.

L’evidenza di u prucessu hà ancu dimustratu chì Holmes hà furnitu prughjetti finanziarii chì indicanu chì Theranos, una sucietà privata, generà un inguernu di $ 140million in 2014 è un ingaghjamentu di $ 990million in 2015. Holmes hà ancu dichjaratu ch’elli puderanu turnà un prufittu mentre ancu turnendu un prufittu. Una copia di a dichjarazione fiscale di u 2015 di Theranos presentata cum’è parte di l’evidenza di prova hà dimustratu chì a cumpagnia avia un introitu di menu di $ 500,000 quellu annu mentre chì rappurtava perdite accumulate di $ 585 milioni.

Ellen Kreitzberg da l’Università di Santa Clara, chì hè un avucatu, hà seguitu u prucessu è hà dettu chì u guvernu hà prisentatu un casu solidu.

“Ùn ci hè nunda di fantasia o sexy in questa tistimunianza”, disse. “I testimoni sò stati assai attenti in a so testimonianza. Tutti ùn parevanu micca animus o rancore contr’à ella. È per quessa, eranu testimoni assai putenti “.

U guvernu hà chjamatu 29 tistimunianzi, cumprese dui ex direttori di laboratori Theranos. Anu ripetutamente dettu à Holmes chì a tecnulugia di teste di sangue di Theranos ùn era micca affidabile. I prosecutori anu ancu interrugatu dui direttori di laboratori part-time, cumpresu u dermatologu di Balwani, chì hà passatu solu uni pochi d’ore à scrutinà a tecnulugia di teste di sangue di Theranos durante a fine di u 2014 è a maiò parte di u 2015. Cum’è l’avucati di Holmes anu nutatu, i direttori di laboratori part-time sò stati permessi sottu. regulamenti di u guvernu.

Testimonii chjave supplementari includenu ex impiegati in Pfizer, CEO di Safeway Steve Burd, è un assortimentu di rapprisentanti di l’investitori di Theranos, cum’è Betsy DeVos, chì era l’ex secretariu di l’educazione sottu u presidente Barack Obama. Donald Trump. U clan DeVos hà investitu $ 100 milioni.

Era forse cusì notu chì u guvernu ùn hà micca convocatu à a tribuna da a lista di quasi 200 testimoni potenziali chì hà presentatu prima di u prucessu. Questa lista includeva dui ex membri di u cunsigliu di Theranos chì facevanu parte di i cabinetti presidenziale – Henry Kissinger, Sicritariu di Statu durante l’amministrazione Nixon, è William Perry, Sicritariu di Difesa durante l’amministrazione Clinton.

Ancu s’è l’avucati di Holmes duveranu solu presentà un casu chì persuade i ghjuridichi chì u guvernu ùn hà micca scontru u so farsu per dimustrà a culpabilità fora di un dubbitu ragiunate, prubabilmente andaranu oltre quella soglia, hà previstu Jessica Roth, prufissore di dirittu à l’Università Yeshiva di New York.

“Ciò chì a difesa farà hè di presentà testimoni è evidenza documentaria, cum’è l’accusazione, per sustene a so affirmazione chì Elizabeth Holmes ùn avia micca intenzione di ingannà nimu”, disse Roth.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U postu chì Elizabeth Holmes piglia u postu in Theranos Criminal Fraud Trial apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/elizabeth-holmes-takes-the-stand-in-theranos-criminal-fraud-trial/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments